Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Рівненської області (відновлення горизонтальної розмітки, встановлення та заміна дорожніх знаків)
Operating maintenance of highways in public use of state value within the area of the Rivne region (restoration of horizontal marking, installation and replacement of road signs)
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2019-02-12-001485-a 4d7a2c468ec14ae3a014f5217ff419e0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 09:30
Початок аукціону: 02 квітня 2019 14:08
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 12 лютого 2019 15:11
Enquiries until: 05 березня 2019 09:30
Complaints submission until: до 11 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 березня 2019 09:30

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Рівненської області (відновлення горизонтальної розмітки, встановлення та заміна дорожніх знаків)
Operating maintenance of highways in public use of state value within the area of the Rivne region (restoration of horizontal marking, installation and replacement of road signs)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Рівненської області (відновлення горизонтальної розмітки, встановлення та заміна дорожніх знаків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Пушкіна,19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Operating maintenance of highways in public use of state value within the area of the Rivne region (restoration of horizontal marking, installation and replacement of road signs)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 15:40
Перелік змін (2).doc
01 березня 2019 15:39
Проект договору (додаток № 5) із змінами (2).doc
01 березня 2019 15:38
Тендерна документація із змінами (2).doc
12 лютого 2019 15:44
Оголошення торгів - англ.doc
01 березня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 15:40
Перелік змін (2).doc
25 лютого 2019 16:42
Перелік змін (1).doc
01 березня 2019 15:39
Проект договору (додаток № 5) із змінами (2).doc
25 лютого 2019 16:41
Проект договору (додаток № 5) із змінами (1).doc
12 лютого 2019 15:22
Проект договору (додаток № 5).doc
01 березня 2019 15:38
Тендерна документація із змінами (2).doc
25 лютого 2019 16:41
Тендерна документація із змінами (1).doc
12 лютого 2019 15:22
Тендерна документація.doc
12 лютого 2019 15:44
Оголошення торгів - англ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискриминаційні вимоги
Дата подання: 15 лютого 2019 10:03
Дата відповіді: 18 лютого 2019 16:47
Прохання прибрати дискриминаційні вимоги: Аналогічні договори: договори з влаштування,/ відновлення,/ нанесення дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування та встановлення,/ заміна дорожніх знаків). Так як нанесення дорожньої розмітки і встановлення дорожніх знаків відносяться до експлуатаційного утримання тому можна і договора з експлуатаційного утримання або з нанесення дорожньої розмітки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» до експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах належить перелік видів робіт відповідно до п. 5.2 – 5.14 зазначеного СОУ 42.1-37641918-105:2013, в тому числі п. 5.6 передбачені роботи з організації та безпеки дорожнього руху.
Закупівля послуг з відновлення горизонтальної розмітки, встановлення та заміни дорожніх знаків здійснюється відповідно до зазначеного пункту. Інших видів та обсягів послуг тендерною документації не передбачено.
Таким чином, важливо підтвердити досвід виконання аналогічних договорів саме в частині відновлення горизонтальної розмітки, встановлення та заміни дорожніх знаків.
У разі якщо аналогічні договори стосуватимуться інших видів робіт передбачених СОУ 42.1-37641918-105:2013 (роботи з прибирання, роботи при зимовому утриманню роботи з озеленення та ін.), то такий досвід виконання не буде відповідати предмету закупівлі.
Критерій підтвердження досвіду виконання обсягів основних видів робіт по аналогічних договорах є об’єктивно необхідним для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки дає можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у процедурі закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2019 15:21
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:52
Тобто якщо ми підкладуємо договір з нанесення дорожньої розмітки і договір з поточного ремонту доріг в складі якого є розділ з встановлення дорожніх знаків ми підтверджуємо свій опит?
Відповідь: В наданих на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорах мають бути послуги з відновлення/нанесення горизонтальної розмітки, встановлення та заміни дорожніх знаків (можуть бути надані в одному договорі або окремими договорами), а також форми КБ-2в, КБ-3, які можуть подаватись як на повну вартість так і на частину виконання договорів, що підтверджують виконання саме в частині нанесення розмітки, встановлення та заміни дорожніх знаків, та відгуки по кожному із наданих договорів.
Технічна специфікація
Дата подання: 22 лютого 2019 12:20
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:45
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка ширину ліній поздовжньої горизонтальної розмітки в см, а саме: 1.1, 1.5, 1.6 по кожній із автомобільних доріг, які наведені в Технічній специфікації (Додаток №4) на дану закупівлю послуг, оскільки ширина ліній розмітки суттєво впливає на вартість надання послуг / виконання робіт???
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Банківська гарантія
Дата подання: 25 лютого 2019 14:28
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:57
Добрий день! Просимо зазначити банківські реквізити для оформлення тендерного забезпечення.
Відповідь: Згідно вимог ч.2 розділу ІІІ Тендерної документації у банківській гарантії мають бути прописані реквізити тендеру щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. В Тендерній документації немає вимоги щодо зазначення реквізитів банку у банківській гарантії, оскільки, кошти тендерного забезпечення, за умови, коли вони не повертаються учаснику торгів, підлягають перерахуванню до доходів відповідних бюджетів банками-гарантами по місцю їх знаходження через місцеві органи державного казначейства.
Технічна специфікація (Додаток №4)
Дата подання: 26 лютого 2019 11:18
Дата відповіді: 26 лютого 2019 17:14
Шановний Замовнику, вами було внесено зміни в "Технічну специфікацію" (Додаток № 4) до Тендерної документації затверджено рішенням тендерного комітету від 25.02.2019р., Протокол №37 із уточненням ширини ліній поздовжньої горизонтальної розмітки в см, а саме: 1.1, 1.5, 1.6 по автомобільних дорогах: М-06 Київ - Чоп, км 259+592 - км 434+230; М-06 Західний під'їзд до м.Рівне, км 000+000 - 3+700; М-07 Київ - Ковель - Ягодин, км 245+000 - км 353+000; М-19 Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест), км 170+169 - км 239+591; Н-25 Городище-Рівне-Староконстянтинів, км 82+598 - км 208+792; Н-25 Городище-Рівне-Староконстянтинів, Північний під’їзд до м.Рівне; Н-25 Городище-Рівне-Староконстянтинів, Південний під’їзд до м.Рівне, Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне, км 130+000 – км 156+700. Просимо Вас уточнити ширину ліній поздовжньої горизонтальної розмітки в см, а саме: 1.1, 1.5, 1.6 по автомобільних дорогах: Н-25 Городище-Рівне-Староконстянтинів, км 0+000 - км 82+598; Н-02 /М-06/ - Кременець-Біла Церква - Ржищів-Канів-Софіївка, км 0+000 – км 21+300; Р-26 Острог-Кременець, км 3+300 – км 9+800; Р-76 КПП "Прикладники"-Зарічне-Дубровиця, км 0+000 - км 80+603; Р-77 Рівне-Тучин-Гоща - /Н-25/, км 0+000 - км 68+330; Територіальні автомобільні дороги??? Дякую!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Тендерній документації із змінами від 25.02.19р. уточнено на яких дорогах застосовується ширина ліній горизонтальної розмітки 15 см. На решті доріг, де не зазначено ширину ліній, застосовується згідно з ДСТУ 2587-2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-001485-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Хімія Парк", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 15 лютого 2019 12:21
Щодо уточнення обсягів
Просимо в технічному завданні уточнити площу індивідуальних дорожніх знаків, тип світлоповертальної плівки та типорозмір дорожніх знаків, а також діаметр, товщину та довжину сталевих опор дорожніх знаків, оскільки це суттєво впливає на визначення вартості послуг.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2019 16:48
У відповідності до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що якість послуг повинна відповідати вимогам ДСТУ 2587-2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», ДСТУ 4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Відповіді на ваші запитання зазначені в ДСТУ 4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування», яке необхідно враховувати під час визначення вартості послуг. Згідно предмету закупівлі необхідно надати послуги із відновлення горизонтальної розмітки, встановлення та заміни дорожніх знаків. Технічними вимогами замовника не передбачено виготовлення дорожніх знаків.
Розгорнути Згорнути
У відповідності до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що якість послуг повинна відповідати вимогам ДСТУ 2587-2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», ДСТУ 4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Відповіді на ваші запитання зазначені в ДСТУ 4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування», яке необхідно враховувати під час визначення вартості послуг. Згідно предмету закупівлі необхідно надати послуги із відновлення горизонтальної розмітки, встановлення та заміни дорожніх знаків. Технічними вимогами замовника не передбачено виготовлення дорожніх знаків.
Номер вимоги: UA-2019-02-12-001485-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 21 лютого 2019 14:44
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Рівненський області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-12-001485-a предмет закупівлі ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДНОВЛЕННЯ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ РОЗМІТКИ, ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ЗАМІНА ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що «Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2019 16:49
У відповідь на Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо, що відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 1% очікуваної вартості закупівлі – 150 000,0 грн., строк дії забезпечення – не менше 180 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія є безумовною та безвідкличною. У банківській гарантії мають бути прописані реквізити тендеру щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником.
У разі неповернення банківської гарантії учаснику, вона підлягає перерахуванню до відповідного бюджету.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських та інших фінансових послуг та не перебуває в стадії ліквідації.
Відповідно, Замовником було використано право встановлення вимоги подання забезпечення тендерної пропозиції, передбачене ст.24 Закону, та зазначено всі вимоги передбачені цією ж статтею. Таким чином, дана вимога не містить дискримінаційних умов і тому не вважаємо за потрібне вносити зміни до тендерної документації в даній частині.
Розгорнути Згорнути
У відповідь на Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо, що відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 1% очікуваної вартості закупівлі – 150 000,0 грн., строк дії забезпечення – не менше 180 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія є безумовною та безвідкличною. У банківській гарантії мають бути прописані реквізити тендеру щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником.
У разі неповернення банківської гарантії учаснику, вона підлягає перерахуванню до відповідного бюджету.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських та інших фінансових послуг та не перебуває в стадії ліквідації.
Відповідно, Замовником було використано право встановлення вимоги подання забезпечення тендерної пропозиції, передбачене ст.24 Закону, та зазначено всі вимоги передбачені цією ж статтею.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 березня 2019
UA-2019-02-12-001485-a4d7a2c468ec14ae3a014f5217ff419e0
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 березня 2019 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2019 16:31
Протокол розгляду.pdf
27 березня 2019 16:35
Електронний підпис

Документи

15 березня 2019 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2019 16:31
Протокол розгляду.pdf
27 березня 2019 16:34
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2019 18:59
Електронний підпис
14 березня 2019 18:59
Електронний підпис
14 березня 2019 18:52
21_Довідка санкції.pdf
14 березня 2019 18:52
19_Банківська Гарантія.rar
14 березня 2019 18:52
18_Оригінал Статут 2016.pdf
14 березня 2019 18:52
17_Довіреність.pdf
14 березня 2019 18:52
14_Сертифікати.pdf
14 березня 2019 18:52
11_Гарантійний лист.pdf
14 березня 2019 18:52
10_Довідки ст.17_.pdf
14 березня 2019 18:52
9_Лист - Відгук САД 23.05.18.pdf
14 березня 2019 18:52
8_Акти кб Дніпро.pdf
14 березня 2019 18:52
3_Бух. довідка.pdf
14 березня 2019 18:52
1_Відомості про учасника.pdf

Документи

15 березня 2019 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2019 16:32
Протокол розгляду.pdf
27 березня 2019 16:36
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2019 08:57
Електронний підпис
15 березня 2019 08:57
Електронний підпис
15 березня 2019 08:51
Про працівників.pdf
15 березня 2019 00:11
Проект договору.pdf
15 березня 2019 00:11
Істотні умови.pdf
15 березня 2019 00:04
Технічні вимоги.pdf
15 березня 2019 00:03
ст.17.pdf
14 березня 2019 23:32
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК" 8 941 171,00
UAH з ПДВ
8 941 171,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 12 302 124,00
UAH з ПДВ
12 287 118,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 12 287 971,52
UAH з ПДВ
12 287 971,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 08:57
Електронний підпис
15 березня 2019 08:57
Електронний підпис
15 березня 2019 08:51
Про працівників.pdf
15 березня 2019 00:11
Проект договору.pdf
15 березня 2019 00:11
Істотні умови.pdf
15 березня 2019 00:04
Технічні вимоги.pdf
15 березня 2019 00:03
ст.17.pdf
14 березня 2019 23:32
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 18:59
Електронний підпис
14 березня 2019 18:59
Електронний підпис
14 березня 2019 18:52
21_Довідка санкції.pdf
14 березня 2019 18:52
19_Банківська Гарантія.rar
14 березня 2019 18:52
18_Оригінал Статут 2016.pdf
14 березня 2019 18:52
17_Довіреність.pdf
14 березня 2019 18:52
14_Сертифікати.pdf
14 березня 2019 18:52
11_Гарантійний лист.pdf
14 березня 2019 18:52
10_Довідки ст.17_.pdf
14 березня 2019 18:52
9_Лист - Відгук САД 23.05.18.pdf
14 березня 2019 18:52
8_Акти кб Дніпро.pdf
14 березня 2019 18:52
3_Бух. довідка.pdf
14 березня 2019 18:52
1_Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Переможець 8 941 171,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 16:31

Документи

03 квітня 2019 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
8 941 171,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:02
ДУ № 3 до Д № 8.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 11:48
Розрахунки.pdf укладений
17 квітня 2019 11:38
Договір № 8.pdf укладений
17 квітня 2019 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пп. 1 п.3.3, п.9.3, Договору, керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли згоди: 1. 1. п.3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна договору становить 7 675 478, 00 грн. (сім мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень, 00 копійок), у тому числі ПДВ: 1 279 246, 33 грн. (один мільйон двісті сімдесят дев’ять тисяч двісті сорок шість гривень, 33 копійки)»; 1.2. Внести відповідні зміни до додатків до Договору: Технічна специфікація - додаток № 1, Договірна ціна - додаток № 2, та викласти їх у новій редакції. Додатки: (Технічна специфікація - Додаток № 1, Договірна ціна - Додаток № 2) - додаються
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 675 478,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 279 246,33 UAH)