Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р.
Очікувана вартість
3 861 312,97 UAH
UA-2019-02-11-002947-b 2b2664542c534116b2b2e775cff1009c
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа замовника: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 18:30
Початок аукціону: 28 лютого 2019 15:51
Очікувана вартість: 3 861 312,97 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 450,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вулично-дорожня мережа міста (вул. Будівальників, вул. Красовського, вул. Купріна, вул. Курчатова, вул. Львівське шосе, вул. Озерної, вул. Прибузької, вул. Толстого, вул. Чорновола, вул. Шевченка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 лютого 2019 09:04
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2019 19:36
додаток 2 тз.pdf
11 лютого 2019 19:30
ТД Поточний ремонт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000043 ● 66a6fa4b5cad425a87ab66d58222501c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 17:21:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2019 № 8

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби
А. МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-02-11-002947-b
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11,02.2019
Унікальний номер
UA-2019-02-11-002947-b ● 2b2664542c534116b2b2e775cff1009c
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Н. МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради, 03356163, Україна, місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р., 3861312.97UAH, 45000000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 2b2664542c534116b2b2e775cff1009c, 2019-02-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: Річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради (далі – Замовник) від 10.02.2019 б/н. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником оприлюднено оголошення за номером ID: UA-2019-02-11-002947-b про закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 3 861 312,97 грн. Відповідно до частини першої статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону № 922-VIII. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості, предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, Замовник може вносити зміни до річного плану закупівель виключно до початку відповідної процедури закупівлі. Згідно з оприлюдненим річним планом закупівлі за номером ID: UA-P-2019-02-11-003300-a Замовником 12.02.2019 внесено зміни у зазначений річний план, а саме: «Опубліковано: 11 лютого 2019 19:24 Змінено: 12 лютого 2019 08:59», тобто після оприлюднення оголошення про закупівлю, що є порушенням частини першої статті 4 Закону та не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в абзаці четвертому частини першої статті 3 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Крім того, в пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: відповідно до оголошення». При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону). Згідно з частиною першою статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Таким чином, тендерна документація на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Крім того, пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон №1644), передбачено зокрема такі види санкцій, як заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, та заборону державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Водночас, частиною 3 статті 5 Закону №1644 встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Поряд з тим, частина 2 статті 6 Закону №1644 передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону, замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону №1644 та рішення Ради національної безпеки та оборони України, які уведені в дію указами Президента України. Так, зокрема, Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – Рішення РНБО), пунктом 2 якого встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2. При цьому, до окремих суб’єктів, визначених у додатку 1 до рішення РНБО та додатку 2 до рішення РНБО застосовано, зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. Враховуючи викладене, в ході проведення моніторингу встановлено, що в тендерній документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. Замовником не враховано вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО., 15 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини першої статті 4, вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону та не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в абзаці четвертому частини першої статті 3 Закону. Крім того, тендерна документація Замовника не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом П’ЯТИ робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В тендерній документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. Замовником не враховано вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.)

Електронний цифровий підпис

Актуальні тендери

До пошуку