Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-02-11-002894-b ● 92d3cb182eb1460b9c59476a217eb749
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Кушнарьова Тетяна +380442000839 zakupkinazk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
поставка товару здійснюється у 4 етапи - по 1500 пачок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 18:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 18:23 |
ТД 30190000-7 папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 12 лютого 2019 09:07
Дата відповіді: 14 лютого 2019 12:38
Відповідно до ст.3 Закону № 922-VIII від 25.12.2015 Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В цей же час у даному тендері ми виявили ознаки, які можуть трактуватись як такі що створюють перешкоди до добросовісної конкуренції серед учасників. Вами, як замовником у технічних вимогах до паперуА3, А4 вказано характеристики паперу, за якими можна подати дуже обмежений перелік торгових марок (білизна не менше 150) На нашу думку, вказування білизни не менше 150 обмежує подачу пропозицій інших європейських виробників, що обмежує конкуренцію. Білизна паперу за стандартом CIE найближче відображає фактичне зорове сприйняття паперу, що є досить субєктивним, тому наприклад гізтарезис у 10 одиниць не призведе до того, що людина зможе наочно побачити цю різницю. Готові це довести на практиці, за необхідності. У листі на вашу електронну пошту ми надіслали сертифікати якісних характеристик різних європейських виробниківна на аналогічний папір. Пропонуємо прийняти до уваги дану інформацію, та внести зміни в технічні характеристики паперу розширивши діапазон характеристик по властивостям офісного паперу, що призведе до збільшення добросовісної конкуренції між учасниками та надасть Замовнику обрати найбільш вигідну цінову пропозицію. Заздалегідь вдячні за розуміння. Сподіваємося, що наша пропозиція надасть можливість максимально зекономити кошти бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням принципів, закріплених статтею 3 Закону, у тендерній документації може міститись інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У даному випадку замовник вважає за необхідне зазначити в технічних характеристиках до паперу офісного А4 (Додаток 3 до тендерної документації) параметр білизни паперу – не менше 150%. Даний параметр є однією з основних вимог, що пред’являються до паперу офісного А4, та таким, що забезпечує його сумісність із високотехнологічними видами оргтехніки, застосовується для основних видів сучасних і високошвидкісних копіювально-розмножувальних апаратів та є оптимальним для використання при великих обсягах друку.
У технічних характеристиках до паперу офісного А4 зазначено параметр білизни паперу – не менше 150% згідно ISO 11475 у стандарті СІЕ, що застосовується для масового та двостороннього друку на некольорових принтерах та копірах, не забруднює офісне обладнання та знижує ймовірність його виходу з ладу.
Папір з параметром білизни меншим ніж 150% CIE не застосовується для масового та двостороннього друку, може призвести до неякісного друку документів та відмови офісної техніки.
У даному випадку замовник вважає за необхідне зазначити в технічних характеристиках до паперу офісного А4 (Додаток 3 до тендерної документації) параметр білизни паперу – не менше 150%. Даний параметр є однією з основних вимог, що пред’являються до паперу офісного А4, та таким, що забезпечує його сумісність із високотехнологічними видами оргтехніки, застосовується для основних видів сучасних і високошвидкісних копіювально-розмножувальних апаратів та є оптимальним для використання при великих обсягах друку.
У технічних характеристиках до паперу офісного А4 зазначено параметр білизни паперу – не менше 150% згідно ISO 11475 у стандарті СІЕ, що застосовується для масового та двостороннього друку на некольорових принтерах та копірах, не забруднює офісне обладнання та знижує ймовірність його виходу з ладу.
Папір з параметром білизни меншим ніж 150% CIE не застосовується для масового та двостороннього друку, може призвести до неякісного друку документів та відмови офісної техніки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
497 880,00
UAH з ПДВ
|
485 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" |
513 720,00
UAH з ПДВ
|
491 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш Енд Кері Україна" |
565 200,00
UAH з ПДВ
|
565 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
485 640,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 17:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Переможець |
491 400,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 15:08
|
23_19.pdf | укладений |
20 березня 2019 15:07
|