Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
789 598,00 UAH
UA-2019-02-11-002477-b d09018a49d5c494fb8f748029a5ffbf8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарячкіна Наталія Миколаївна

+380667656063 medcentr9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899715
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1
Контактна особа: Гарячкіна Наталія Миколаївна
+380667656063
medcentr9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до внесених змін у закон України «Про ринок електричної енергії» і відповідно до п.1.2.8 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКН від 14.03.2018 №312 замовник має можливість застосувати універсальну послугу постачання електричної енергії. Постачальник універсальних послуг здійснює постачання електричної енергії на підставі договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг на основі Типового договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг та укладається в установленому Правилами порядку. Постачальник універсальної послуги не може відмовити побутовому та малому не побутовому споживачу, електроустановки якого розташовані на території діяльності постачальника універсальної послуги, в укладені такого договору. Зазначені зміни надають можливість застосувати переговорну процедуру до закупівлі електричної енергії з ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ". З 1 січня 2019 року постачання електричної енергії побутовим і малим непобутовим споживачам на території Дніпропетровської області здійснює ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" , згідно ПостановИ Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг визначено ТОВ "ДНІПРОСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ " постачальником універсальних послуг. Постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються ним відповідно до методики(порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну(тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни(тарифи)на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання послуг. На підставі викладеного, оскільки постачання електричної енергії як універсальної послуги може бути запропоновано лише з ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ ".здійснити закупівлю постачання електричної енергії, відповідно до положень пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та застосувати переговорну процедуру закупівлі з причини «відсутності конкуренції(у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 16:50
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300245 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров. Фестивальний, 1, 14, 16; вул. Березинська, 25; пров. С. Крушельницької (Л. Мокієвської), 20; вул. Батумська, 13; вул. Лобачевського, 17а; просп. П. Калнишевського (вул. Косіора), 31а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

11 лютого 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000095 ● fcc9fa9ed66441d395785e650f9ff367
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2019 № 61

Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК




Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-27 16:03:24

про надання пояснення

Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Електрична енергія код згідно ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-11-002477-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Відповідно до частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі, зокрема, непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
За результатами переговорної процедури закупівлі ID: UA-2019-02-11-002477-b з ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» був укладений договір про закупівлю електричної енергії від 06.03.2019 за №00971-00.
Отже, в порушення вимог частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником укладено договір на 23-й день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (повідомлення про намір від 11.02.2018).
Чому були порушені строки укладання договору про закупівлю за результатами проведення переговорної процедури (скорочена)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-29 11:57:14

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення : у межах проведення моніторингу закупівлі товару Електрична енергія код згідно ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-11-002477-b). За предметом закупівлі « ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія.» За результатами переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» був укладений договір про закупівлю електричної енергії від 06.03.2019 за №00971-00, замовником укладено договір на 23-й день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (повідомлення про намір від 11.02.2018). Згідно документації замовника, стосовно переговорної процедури, заява на підписання договору до постачальника послуг ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» , була написана і прийнята до розгляду 14.02.2019 р. та знаходилася в обробці в документації постачальника довгий час. На прохання прискорити розгляд заяви та підписати договір, постачальник аргументував завантаженістю роботою співробітника і неможливістю своєчасного підписання (посприяти цьому процесу наша організація була невзмозі, так як у постачальника свої пріоритети в роботі і ми не можемо на них впливати.) Затримка в підписані договору відбулася з вини постачальника. Відразу ж після підписання договір був оприлюднений веб-порталі Уповноваженого органу.
Тендерний комітет не міг скасувати процедуру закупівлі послуг з постачання електроенергії, а також порушити законодавство про сплату комунальних послуг в зв'язку з необхідністю забезпечення бесперебійної роботи закладу та надання первинної медичної допомоги мешканцям прилеглих територій.
В подальшому, тендерний комітет КНП "ДЦПМСД№9" ДМР зобов’язується неухильно дотримуватись вимог Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» та уникати подібних порушень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На ваш запит про усунення порушення в межах проведення моніторингу повідомляємо наступне: закупівля товару Електрична енергія код згідно ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-11-002477-b). За предметом закупівлі « ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія.». За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником укладений договір на 23-й день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Пояснення з цього приводу викладені в листі від 29.03.2019 року (Причина: договір довгий час знаходився в документації постачальника, затримка в підписані відбулася з вини постачальника.) Існують об'єктивні причини неможливості усунення даного порушення, оскільки підписаний договір за № 00971-00 від 06.03.2019 року набув юридичного статусу і вимагає від замовника проплати за отримані послуги п 4.13 та п. 4.14 договору, а саме на сьогоднішній день виконання вимог про своєчасну оплату отриманих послуг на постачання електроенергії щодо до договору з боку постачальника має попередження про припинення постачання електроенергії №63-516/11/1579/2019 від 03.04.2019 року від ТОВ «Дніпровські ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ». Розірвати договір і розпочати процедуру закупівлі електроенергії знову наш заклад не в змозі в силу ряду причин, а саме специфіка роботи закладу з надання невідкладної первинної медико-санітарної допомоги мешканцям прилеглих територій в тому числі інвалідам, малозапезпеченим сім’ям, паліативним хворим вимагає наявності безперервного постачання електричної енергії до об’єктів замовника. Просимо розглянути об’єктивність цього випадку в позитивному напрямку стосовно нашого закладу, враховуючи специфічність роботи з надання первинної медичної допомоги, яка є вкрай необхідною для наших пацієнтів та під час вирішальною для подальшого лікування і навіть життя. В подальшому, тендерний комітет КНП "ДЦПМСД№9" ДМР зобов’язується неухильно дотримуватись вимог Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» та уникати подібних порушень.

2019-04-08 15:47:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 789 598,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:50

Документи

11 лютого 2019 16:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:45
свет переговор.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
789 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:45
свет переговор.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 08:21
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 08:18
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:46
4 електроенергия.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:35
3 допка по ел енергии.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:34
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 08:46
ел2.pdf зміни до договору
05 червня 2019 08:44
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 13:56
електро.pdf зміни до договору
31 травня 2019 13:53
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 14:10
дтек.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 08:37
електро123.pdf укладений
06 березня 2019 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вказані термін поставки, адреси та суми загального та спеціального фонду по договору
Номер договору про закупівлю: 00971-00
Договір:
Номер додаткової угоди: 00971-00
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): банківські реквізити постачальника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 00971-00
Договір:
Номер додаткової угоди: 00971-00
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода про банківські реквізити постачальника підкреплена наново
Номер договору про закупівлю: 00971-00
Договір:
Номер додаткової угоди: 00971-00
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відокремлені суми за загальним та спеціальним фондом
Номер договору про закупівлю: 00971-00
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшена сума договору, в зв'язку зі зменшенням обсягів
Номер договору про закупівлю: 00971-00
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 00971-00
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 687 077,23
UAH (в тому числі ПДВ 114 512,87 UAH)