Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
453 250,00 UAH
UA-2019-02-11-001470-a 7cbc79e08f854c858bbc1e2e5cfadf56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шувалова Карина Джапарівна

+380564929522 karinchik1982@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецький юридичний інститут МВС України
Код ЄДРПОУ: 08571423
Вебсайт: http://www.dli.donetsk.ua
Місцезнаходження: 50106, Україна , Дніпропетровська обл., м Кривий Ріг, вулиця 7-й Зарічний мікрорайон, 24
Контактна особа: Шувалова Карина Джапарівна
+380564929522
karinchik1982@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 11:30
Початок аукціону: 28 лютого 2019 14:57
Очікувана вартість: 453 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 266,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2450 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87528, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Співдружності,92А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 15:36
ДОДАТОК 5.doc
11 лютого 2019 15:36
ТД масло.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-001470-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 11 березня 2019 14:57
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №113 ВІД 06.03.2019 РОКУ
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/ UA-2019-02-11-001470-a) 11.02.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло. Загальна очікувана вартість 453250,00 грн.(з ПДВ)
28.02.2019 року був проведений аукціон.

До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
1 ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"- 377202.00грн.
2. ТОВ ФУД ПОСТАЧ– 218785,00 грн.
3. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" – 355250,00 грн.

Остаточні пропозиції після результатів аукціону:
1 ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"- 377202.00грн.
2. ТОВ ФУД ПОСТАЧ– 218785,00 грн.
3. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" – 355250,00 грн.

06.03.2019 року тендерним комітетом було винесено повідомлення про намір укласти договір з ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ, але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав
В вище зазначеному протоколі встановлена відповідність тендерної пропозиції ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ тендерній документації Замовника.
По перше згідно п.п.2 (п. 2.1) п.1 Додатку 1, щодо інформації про наявність відповідного обладнання, матеріально технічної бази та договорів на підставі яких будуть задіяні потужності учасник ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ надав листи № 22 та № 23 від 26.02.2019 року, щодо наявності обладнання, матеріально технічної бази та про наявність складських приміщень для зберігання товару, в яких відсутня інформація про адресу розташування складських приміщень, площа даних приміщень та головне холодильне/ морозильне обладнання в яких повинен зберігатись даний предмет закупівлі. Також ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ надає договір оренди нежитлового приміщення № 10 від 22.12.2018р., в якому теж відсутня інформація, щодо холодильного/ морозильного обладнання. Тобто згідно вище вказаного ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ, не підтвердив наявність необхідного обладнання для зберігання предмету закупівлі.
По друге згідно п.п.2 (п. 2.2) п.1 Додатку 1 учасник повинен надати копію чинного договору оренди транспортних засобів або договору про надання транспортних послуг, в якому зазначається перелік автомобілів, які будуть використані для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі (якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції), ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ надав копію договору оренди № 03 від 22.12.2018 року, предмет договору якого автомобіль марки «OPEL», вантажний фургон АЕ2880 НО, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та довідки санітарної обробки на даний автомобіль, алеж предмет закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло, тобто продукт який повинен постачатися у транспортному засобі для швидкопсувних вантажів, який обладнаний холодильною установкою. Постачання вантажним фургоном є порушенням чинного законодавства, згідно вище вказаного спеціалізований транспортний засіб наданий ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ не відповідає нормам чинного законодавства для даного предмету закупівлі.
По трете згідно до п.4 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист щодо готовності внесення забезпечення виконання договору, даний гарантійний лист у пропозиції ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ, відсутній, що вже є невідповідністю тендерної пропозиції.
Згідно Додатку 2 Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Разом з тендерною пропозицією надаються наступні документи:
п. 2 Документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за період не раніше ніж з 01.11.2018р. до дати подання тендерної пропозиції. Підтверджена актами та проведена дезінфекція повинна відповідати вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91). ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ не надав жодного акту виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів.
Далі за текстом вище вказаного Додатку 2 тендерної документації Графік поставки – чотири рази на тиждень, дрібними партіями по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Учасник поставляє товар протягом 24 годин з моменту отримання заявки від Замовника. Свою згоду на виконання цієї вимоги учасник підтверджує листом. У пропозиції ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ відсутня і дана вимога тендерної документації.

Таким чином прийняте замовником рішення за протоколом № 113 від 06.03..2019 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі»
В зв’язку із вище викладеним
ПРОСИМО

1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ, та визнати такою, що не відповідає вимогам замовника. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 113 від 06.03.2019 року
2. Перейти до кваліфікації наступного учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 березня 2019 18:11
Вимогу задовольнили , з текстом відповіді можна ознайомитись у доданому файлі

Документи подані скаржником

11 березня 2019 14:57
Скарга

Документи

14 березня 2019 18:11
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 218 785,00
UAH з ПДВ
218 785,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 355 250,00
UAH з ПДВ
355 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 377 202,00
UAH з ПДВ
377 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 10:07
Електронний підпис
15 березня 2019 10:06
пакет переможця
27 лютого 2019 11:22
Електронний підпис
27 лютого 2019 11:21
масло 2.rar
27 лютого 2019 11:21
масло 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3063117114
Рішення скасоване 218 785,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:17
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3063117114
Відхилено 218 785,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:19
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 355 250,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:22

Документи

07 березня 2019 14:20
Електронний підпис
07 березня 2019 14:19
Протокол
28 лютого 2019 15:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 березня 2019 18:19
Електронний підпис
14 березня 2019 18:18
Протокол
14 березня 2019 18:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 березня 2019 18:17
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 березня 2019 18:21
Електронний підпис
14 березня 2019 18:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
355 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 18:21
Електронний підпис
14 березня 2019 18:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:40
Додаткова угода укладений
18 грудня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:37
Додаткова угода 1_ 02-04.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 11:27
Договір укладений
03 квітня 2019 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни товару на ринку продуктів харчування
Номер договору про закупівлю: №02/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 200 825,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 470,83 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку з невиконанням Продавцем пунктів 3.1, 4.2, договірних зобовязань, передбачених цим Договором, Сторони вирішили припинити дію даного Договору в порядку п. 7.3 Договору