Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія Велико-Михайлівського центру загальної практики сімейної медицини по вул. Димитрова, 18а в с. Першотравневе Великомихайлівського району Одеської області - будівництво
Очікувана вартість
8 070 608,80 UAH
UA-2019-02-11-001239-b d65bbc06c9ba4d7d9cc2837de35b1559
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Чердаклієв

+380684558147
+380487148515
tender85381@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Юрій Чердаклієв
+380684558147,+380487148515
tender85381@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 15:51
Очікувана вартість: 8 070 608,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Сума авансу обмежена п. 9 Порядку державного фінансування капітального будівництва, завтердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.Керуючись ст. 23 «Бюджетні призначення та асигнування» Бюджетного Кодексу України від 08.07.2010 року (зі змінами та доповненнями), постановою Кабінета Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 01.08.2005 р. (зі змінами та доповненнями) ст.98 «Оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання», а також постановою Кабінета Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року (зі змінами та доповненнями) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» пп.1 та пп.3 а саме: «Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: «на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла». «Замовник», перераховує «Підряднику» аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія Велико-Михайлівського центру загальної практики сімейної медицини по вул. Димитрова, 18а в с. Першотравневе Великомихайлівського району Одеської області - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67154, Україна, Одеська область, Великомихайлівський район, село Першотравневе, вул. Димитрова, 18а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-001239-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 05 березня 2019 14:08
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2019 15:03
Вашу скаргу на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі: «Амбулаторія Велико – Михайлівського центру загальної практики сімейної медицини по вул. Димитрова, 18а в с. Першотравневе Великомихайлівського району Одеської області - будівництво» (код ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) – UA-2019-02-11-001239-b, розглянуто та повідомляємо наступне.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»:
- тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках;

- тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Повторно наголошуємо, що вимогами Тендерної документації на закупівлю робіт: «Амбулаторія Велико – Михайлівського центру загальної практики сімейної медицини по вул. Димитрова, 18а в с. Першотравневе Великомихайлівського району Одеської області - будівництво» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), (надалі – Тендерна документація» чітко визначено «….усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, які є оригіналами…» 
(п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації).
Відповідно до ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України, використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.
Замовником згода на використання факсимільного відтворення підпису не надавалась.
Таким чином, ПП «ЯЛИК» знехтував вимогами Тендерної документації, що в свою чергу призвело до не невідповідності його тендерної пропозиції як Учасника відкритих торгів відповідно до Тендерної документації.

Крім того, Учасник чомусь замовчує інформацію, що стосується господарської діяльності ПП «ЯЛИК», зокрема тієї, що зазначена в Ухвалі Солом’янського районного суду міста Києва від 21.08.2018 р. по справі № 760/21583/18, «…ПП «Ялик», ТОВ «Альтіс – Дизайн», ТОВ «Ліфт Експерт», ТОВ «ВК Алькасар», ТОВ «ТВК Иєрехорн», ТОВ «Садрит - Мора», ТОВ «Фірма СММП-9», ТОВ «НКЦ Енергія», ФОП особа 3, ФОП особа 5 не мають основних засобів, власних або орендованих офісних та складських приміщень, працівників, тобто всіх складових частин для забезпечення проведення законної фінансово-господарської діяльності та звітуються із однієї фактичної адреси…», а також зазначено: «… операції зазначених вище юридичних осіб є фіктивними правочинами, та такими, що вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовлювались цими правочинами…».
Враховуючи вищезазначене, у Замовника, який є державною організацію, розпорядником державних коштів, виникають сумніви щодо достовірності інформації зазначеної в наданих довідках з використанням факсимільного відтворення підпису, наданих аналогічних договорів, а також відгуків, та взагалі законно-правової репутації Учасника 
ПП «ЯЛИК».
З огляду на зазначене, Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «ЯЛИК».

Документи подані скаржником

05 березня 2019 14:08
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-11-001239-b.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 14 березня 2019 14:39
Скарга на дії замовника
Скарга на дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2019 21:21
Рішення від 18.03.2019 № 3000.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 21:20
Рішення від 04.04.2019 № 4025.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2019 20:22

Документи подані скаржником

14 березня 2019 14:39
Скарга в антимонопольний
14 березня 2019 14:39
Платіжне доручення
14 березня 2019 14:39
Додатки до скарги

Документи подані замовником

28 березня 2019 17:18
АМКУ_с.Першотравневе.pdf
28 березня 2019 17:18
ДОДАТКИ.pdf

Документи Органу Оскарження

19 березня 2019 21:20
Рішення від 18.03.2019 № 3000.pdf
09 квітня 2019 20:22
Рішення від 04.04.2019 № 4025.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЯЛИК 7 287 618,15
UAH з ПДВ
7 287 618,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ" 8 064 289,38
UAH з ПДВ
8 064 289,38
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАМІРАТ" 8 070 000,00
UAH з ПДВ
8 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 17:30
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:28
8.0 Кошторисна частина.rar
26 лютого 2019 17:28
2.0 Працівники.rar

Публічні документи

14 березня 2019 14:46
Електронний підпис
14 березня 2019 14:45
справка.pdf
26 лютого 2019 16:35
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:34
013 НАКАЗ,ШТАТНИЙ.pdf
26 лютого 2019 16:34
014 Установчі документи.pdf
26 лютого 2019 16:34
004 договор 2.pdf
26 лютого 2019 16:34
005 договор 3.pdf
26 лютого 2019 16:34
003 Договор 1.pdf
26 лютого 2019 16:34
002 Договор.pdf
26 лютого 2019 16:34
007 инн.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 12:44
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:41
Трудовая директора.pdf
26 лютого 2019 12:41
Статут.pdf
26 лютого 2019 12:41
свідоцтво пдв.pdf
26 лютого 2019 12:41
протокол собрания 2.pdf
26 лютого 2019 12:41
протокол собрания 1.pdf
26 лютого 2019 12:41
приказ на директора.pdf
26 лютого 2019 12:41
паспорт стр 16.pdf
26 лютого 2019 12:41
паспорт стр 10-11.pdf
26 лютого 2019 12:41
паспорт стр 4-5.pdf
26 лютого 2019 12:41
паспорт стр 2-3.pdf
26 лютого 2019 12:41
паспорт стр 1.pdf
26 лютого 2019 12:41
Код Якименко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЯЛИК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАМІРАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЯЛИК
#34019103
Відхилено 7 287 618,15
UAH з ПДВ
04 березня 2019 16:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ"
#36921126
Переможець 8 064 289,38
UAH з ПДВ
04 березня 2019 16:55

Документи

04 березня 2019 16:28
Електронний підпис

Документи

04 березня 2019 16:55
Електронний підпис
04 березня 2019 16:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ"
#36921126
8 064 289,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 16:55
Електронний підпис
04 березня 2019 16:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 травня 2019 15:19
Коментар щодо відміни: Згідно з ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, згідно з цим Законом.