Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів за кодом CPV ДК 021:2015 – 50320000-4 (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів, технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв, послуги із заправки та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-02-11-000963-b fb26fca6d5c446cd940e193a0f6b8ec5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кудріна Олена Іванівна

061 236-22-92 KUDRINA.EI@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Кудріна Олена Іванівна
061 236-22-92
KUDRINA.EI@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 14:00
Початок аукціону: 20 лютого 2019 15:07
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів, технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв, послуги із заправки та відновлення картриджів повинні надаватися протягом 2019 року, за зверненням Замовника.
Докладно кількісні показники по кожному виду робіт та найменуванню послуг зазначені в додатку №3 до документації.
Місце надання послуг - за адресами Замовника (пр..Маяковського, 26, Запоріжжя, Запорізька обл..; вул.. Академіка Амосова, 83, м.Запоріжжя, Запорізька обл..; вул..Космічна, 2В, м.Запоріжжя, Запорізька обл..)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів, технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв, послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-000963-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2723019765
Дата подання: 26 лютого 2019 18:25
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Технології друку"
Доброго дня. Тендерним комітетом Запорізького державного медичного університету в допороговій Закупівлі UA-2019-02-11-000963-b обрано Переможцем ТОВ "Технології друку". Уважно вивчивши тендерну пропозицію Учасника "Технології друку" виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника, а саме:
- згідно Додатку № 4 до документації (Проектом Договору про закупівлю послуг за державні кошти) п. 2.1.3 передбачено - Учасник повинен "особисто надати послуги за цим Договором", а згідно тендерної Пропозиції Учасника вказано у Довідці про матерріально-технічну базу адресу місцезнаходження офісу : м. Київ, вул. Васильківська, 14, що унеможливлює надання послуг вказаних у предметі закупівлі особисто Учасником, а також дотримання інших вимог передбаченних тендерною Документацією, а саме розділом "Загальні вимоги до предмета Закупівлі" :
- вилучення компьютерного обладнання, з метою поточного ремонту або технічного обслуговування - проятгом 2-х годин з моменту подання замовлення;
- вилучення картриджів з метою заправки чи відновлення Виконавцем, протягом 2-х годин з моменту подання замовлення.
Тобто ця умова не може бути виконана Учасником ТОВ "Технології друку".

Крім цього з різних джерелів інформації не вдалося отримати інформацію на підтвердження того, що саме компанія ТОВ "В.М." є виробником тонера та всіх витратних матеріалів (фотобарабанів, ракелів магнітних валів, валів первинного заряду, дозуючого леза тощо), що повинні бути використані Учасником при наданні послуг згідно умов Закупівлі. Тобто авторизаційний лист наданий Учасником ТОВ "Технології друку" може відображати інформацію достовірну не в повному обсязі.

Також Учасником надана інформація про наявність у нього аналізатора лазерних картриджів Лазеретест AUTO, як тестове устаткування для перевірки картриджів, однак згідно Додатку 4 до документації п. 3.4.9. Виконавець повинен надати картриджі з узгодженим тестовим листом, а це не можливо, бо вказаний пристрій здатен лише аналізувати роботоспроможність окремих частин картриджу, та не надає тестових листів ( https://www.youtube.com/watch?v=afUQ9_QzdoU - відео, що демонструє роботу вказанного пристрою).

На підставі викладенного прошу тенедерний комітет переглянути прийняте рішення про визання Переможцем ТОВ "Технології друку".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 14:14
Шановний учасник!
Згідно Додатку № 4 до документації (Проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти) п. 2.1.3 передбачено - Учасник повинен "особисто надати послуги» за цим Договором.
Також ж згідно Додатку № 4 до документації у п. 3.5 викладено, що «Послуга надається Виконавцем особисто. У разі залучення до виконання послуг інших осіб, Виконавець відповідає перед Замовником за результати їх діяльності та самостійно здійснює з ним відповідні розрахунки».
У документації електронних торгів Учасник підтвердив можливість надання даних послуг, а в разі невиконання до нього будуть застосовані штрафні санкції згідно Додатку № 4 та розділу 4 Проекту Договору.
Вимога виконана.
Згідно Додатку №3 до документації у п.3 визначено: Надати документ, що підтверджуює взаємовідносини з виробником тонера і витратних матеріалів, або його офіційних представництв на території України, а саме: лист авторизації Учасника від виробника тонерів, та/або Сертіфікат де буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером, або офіційним представником, або регіональним дилером, та/або інший відповідний документ (надати копії).
Від Учасника надано Авторізаційний лист від виробника тонеру компанії ТОВ «В.М.», як «інший відповідний документ», що відповідає вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що компанія ТОВ "В.М." згідно Довідки ЄДРПОУ та Атестату виробництва (Система сертифікації УкрСЕПРО) є виробником продукції витратних матеріалів.
Вимога виконана.

Згідно Додатку №3 до документації у п.1 Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме про наявність тестового устаткування для перевірки картриджів.
Аналізатор лазерних картриджів Лазеретест AUTO, зазначений Учасником, призначений для визначення істинного стану усіх деталей і ресурсу роботи картриджа на етапі вхідного контролю і контролю якості готової продукції. Видавати Тестовий лист він не призначений.
Що стосується повернення картриджів з узгодженим тестовим листом, Учасник це підтверджує в загальних умовах Додатку №3 Документації та підписанням Договору, що відображено у Розділі 3 п. 3.4.9.
Учасник підтвердил можливість надання даних послуг, а в разі невиконання до нього будуть застосовані штрафні санкції згідно Додатку № 4 та розділу 4 Проекту Договору.
Вимога виконана.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 155 298,06
UAH з ПДВ
153 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА 187 062,80
UAH з ПДВ
153 199,99
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАМАЛ" 198 898,00
UAH з ПДВ
153 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Круглов С.І. 197 146,00
UAH з ПДВ
167 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 13:12
Проект договору.pdf
19 лютого 2019 13:12
Копія паспорту.pdf
19 лютого 2019 13:12
Копія витягу з ПДВ.pdf
19 лютого 2019 13:12
Копія витягу з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 15:55
72 Дог 10.jpg
18 лютого 2019 15:55
71 Дог 9.jpg
18 лютого 2019 15:55
70 Дог 8.jpg
18 лютого 2019 15:55
69 Дог 7.jpg
18 лютого 2019 15:55
68 Дог 6.jpg
18 лютого 2019 15:55
67 Дог 5.jpg
18 лютого 2019 15:55
66 Дог 4.jpg
18 лютого 2019 15:55
65 Дог 3.jpg
18 лютого 2019 15:55
64 Дог 2.jpg
18 лютого 2019 15:55
63 Дог 1.jpg
18 лютого 2019 15:55
62 Тех вим 5.jpg
18 лютого 2019 15:55
61 Тех вим 4.jpg
18 лютого 2019 15:55
60 Тех вим 3.jpg
18 лютого 2019 15:55
59 Тех вим 2.jpg
18 лютого 2019 15:55
58 Тех вим.jpg
18 лютого 2019 15:55
57 Гаран лист тех вим.jpg
18 лютого 2019 15:55
56 Гарант лист тех вим.jpg
18 лютого 2019 15:55
55 Гаран лист тех вим.jpg
18 лютого 2019 15:55
54 Гаран лист тех вим.jpg
18 лютого 2019 15:55
53 Акт 3.jpg
18 лютого 2019 15:55
52 Акт 2.jpg
18 лютого 2019 15:55
51 Акт 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
50 Школа 68-3.jpg
18 лютого 2019 15:54
49 Школа 68-2.jpg
18 лютого 2019 15:54
48 Школа 68-1.jpg
18 лютого 2019 15:54
47 Хорт Ак 3.jpg
18 лютого 2019 15:54
46 Хорт Ак 2.jpg
18 лютого 2019 15:54
45 Хорт Ак 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
44 Дог больн6-3.jpg
18 лютого 2019 15:54
43 Дог больн6-2.jpg
18 лютого 2019 15:54
42 Дог болн6-1.jpg
18 лютого 2019 15:54
41 Дог Онкол 3.jpg
18 лютого 2019 15:54
40 Дог Онкол2.jpg
18 лютого 2019 15:54
39 Дог Онкол 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
38 Дов досв 2.jpg
18 лютого 2019 15:54
37 Дов досв.jpg
18 лютого 2019 15:54
36 Лист гаран.jpg
18 лютого 2019 15:54
35 Сертиф.jpg
18 лютого 2019 15:54
34 Труд Кроп 2.jpg
18 лютого 2019 15:54
33 Труд Кроп 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
32 Труд Тр 6.jpg
18 лютого 2019 15:54
31 Труд Тр 5.jpg
18 лютого 2019 15:54
30 Труд Тр 4.jpg
18 лютого 2019 15:54
29 Труд Тр 3.jpg
18 лютого 2019 15:54
28 Труд Тр 2.jpg
18 лютого 2019 15:54
27 Труд Тр 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
26 Дов праців.jpg
18 лютого 2019 15:54
25 Дог оренд 7.jpg
18 лютого 2019 15:54
24 Дог Оренд 6.jpg
18 лютого 2019 15:54
23 Дог оренд 5.jpg
18 лютого 2019 15:54
22 Дог оренд 4.jpg
18 лютого 2019 15:54
21 Дог оренд 3.jpg
18 лютого 2019 15:54
20 Дог оренд 2.jpg
18 лютого 2019 15:54
19 Дог оренд 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
18 Мат-тех база 2.jpg
18 лютого 2019 15:54
17 Мат-тех база.jpg
18 лютого 2019 15:54
16 Код.jpg
18 лютого 2019 15:54
15Коп паспорта.jpg
18 лютого 2019 15:54
14Лист щодо відс ліценз.jpg
18 лютого 2019 15:54
13Виписка2.jpg
18 лютого 2019 15:54
12Виписка 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
11Витяг 2.jpg
18 лютого 2019 15:54
10 Витяг 1.jpg
18 лютого 2019 15:54
09Дод 1 до Цінова 9.jpg
18 лютого 2019 15:54
08Цінова 8.jpg
18 лютого 2019 15:54
07Цінова 7.jpg
18 лютого 2019 15:54
06Цінова 6.jpg
18 лютого 2019 15:54
05Цінова 5.jpg
18 лютого 2019 15:53
04Цінова 4.jpg
18 лютого 2019 15:53
03Цінова 3.jpg
18 лютого 2019 15:53
02Цінова 2.jpg
18 лютого 2019 15:53
01Цінова 1.jpg

Публічні документи

18 лютого 2019 14:18
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2019 14:18
Договір.pdf
18 лютого 2019 14:18
Сертификат.pdf
18 лютого 2019 14:18
Технічні вимоги_2.pdf
18 лютого 2019 14:18
Кваліф. вимоги.pdf
18 лютого 2019 14:18
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 13:29
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2019 13:28
Акти.pdf
19 лютого 2019 13:28
Аналогічний-Договір-1.pdf
19 лютого 2019 13:28
Аналогічний-Договір-2.pdf
19 лютого 2019 13:28
Витяг Круглов 2019.pdf
19 лютого 2019 13:28
ВИТЯГ-єдиний-податок.pdf
19 лютого 2019 13:27
Відгук Центр ФСА 28 66 2017.pdf
19 лютого 2019 13:27
Відгук центр ФСА 2019.pdf
19 лютого 2019 13:27
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2019 13:27
Довідка-працівники.pdf
19 лютого 2019 13:27
Договір 18.pdf
19 лютого 2019 13:26
загальни вимоги.pdf
19 лютого 2019 13:26
Ліцензування.pdf
19 лютого 2019 13:26
Паспорт.pdf
19 лютого 2019 13:26
Право підпису.pdf
19 лютого 2019 13:26
проект договору.pdf
19 лютого 2019 13:25
сертификат-.pdf
19 лютого 2019 13:25
Тех завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА

ТОВ "ВАМАЛ"

ФОП Круглов С.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Переможець 153 180,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 11:50

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
153 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №093П-19.pdf укладений
11 березня 2019 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 100 504,80
UAH (в тому числі ПДВ 16 750,80 UAH)