Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів за кодом CPV ДК 021:2015 – 50320000-4 (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів, технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв, послуги із заправки та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-02-11-000963-b ● fb26fca6d5c446cd940e193a0f6b8ec5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Кудріна Олена Іванівна 061 236-22-92 KUDRINA.EI@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2019 15:07 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів, технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв, послуги із заправки та відновлення картриджів повинні надаватися протягом 2019 року, за зверненням Замовника.
Докладно кількісні показники по кожному виду робіт та найменуванню послуг зазначені в додатку №3 до документації.
Місце надання послуг - за адресами Замовника (пр..Маяковського, 26, Запоріжжя, Запорізька обл..; вул.. Академіка Амосова, 83, м.Запоріжжя, Запорізька обл..; вул..Космічна, 2В, м.Запоріжжя, Запорізька обл..)
Розгорнути
Згорнути
Докладно кількісні показники по кожному виду робіт та найменуванню послуг зазначені в додатку №3 до документації.
Місце надання послуг - за адресами Замовника (пр..Маяковського, 26, Запоріжжя, Запорізька обл..; вул.. Академіка Амосова, 83, м.Запоріжжя, Запорізька обл..; вул..Космічна, 2В, м.Запоріжжя, Запорізька обл..)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів, технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв, послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 12:11 |
Додаток 3_Заправка катриджей.doc |
11 лютого 2019 12:11 |
Додаток 4_проект договору_Заправка катриджей.doc |
11 лютого 2019 12:11 |
Додаток 1_Заправка катриджей.doc |
11 лютого 2019 12:11 |
Документація__Заправка катриджей.doc |
11 лютого 2019 12:11 |
Додаток 2_ Заправка катриджей.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000963-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2723019765
Дата подання: 26 лютого 2019 18:25
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Технології друку"
Доброго дня. Тендерним комітетом Запорізького державного медичного університету в допороговій Закупівлі UA-2019-02-11-000963-b обрано Переможцем ТОВ "Технології друку". Уважно вивчивши тендерну пропозицію Учасника "Технології друку" виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника, а саме:
- згідно Додатку № 4 до документації (Проектом Договору про закупівлю послуг за державні кошти) п. 2.1.3 передбачено - Учасник повинен "особисто надати послуги за цим Договором", а згідно тендерної Пропозиції Учасника вказано у Довідці про матерріально-технічну базу адресу місцезнаходження офісу : м. Київ, вул. Васильківська, 14, що унеможливлює надання послуг вказаних у предметі закупівлі особисто Учасником, а також дотримання інших вимог передбаченних тендерною Документацією, а саме розділом "Загальні вимоги до предмета Закупівлі" :
- вилучення компьютерного обладнання, з метою поточного ремонту або технічного обслуговування - проятгом 2-х годин з моменту подання замовлення;
- вилучення картриджів з метою заправки чи відновлення Виконавцем, протягом 2-х годин з моменту подання замовлення.
Тобто ця умова не може бути виконана Учасником ТОВ "Технології друку".
Крім цього з різних джерелів інформації не вдалося отримати інформацію на підтвердження того, що саме компанія ТОВ "В.М." є виробником тонера та всіх витратних матеріалів (фотобарабанів, ракелів магнітних валів, валів первинного заряду, дозуючого леза тощо), що повинні бути використані Учасником при наданні послуг згідно умов Закупівлі. Тобто авторизаційний лист наданий Учасником ТОВ "Технології друку" може відображати інформацію достовірну не в повному обсязі.
Також Учасником надана інформація про наявність у нього аналізатора лазерних картриджів Лазеретест AUTO, як тестове устаткування для перевірки картриджів, однак згідно Додатку 4 до документації п. 3.4.9. Виконавець повинен надати картриджі з узгодженим тестовим листом, а це не можливо, бо вказаний пристрій здатен лише аналізувати роботоспроможність окремих частин картриджу, та не надає тестових листів ( https://www.youtube.com/watch?v=afUQ9_QzdoU - відео, що демонструє роботу вказанного пристрою).
На підставі викладенного прошу тенедерний комітет переглянути прийняте рішення про визання Переможцем ТОВ "Технології друку".
Розгорнути
Згорнути
- згідно Додатку № 4 до документації (Проектом Договору про закупівлю послуг за державні кошти) п. 2.1.3 передбачено - Учасник повинен "особисто надати послуги за цим Договором", а згідно тендерної Пропозиції Учасника вказано у Довідці про матерріально-технічну базу адресу місцезнаходження офісу : м. Київ, вул. Васильківська, 14, що унеможливлює надання послуг вказаних у предметі закупівлі особисто Учасником, а також дотримання інших вимог передбаченних тендерною Документацією, а саме розділом "Загальні вимоги до предмета Закупівлі" :
- вилучення компьютерного обладнання, з метою поточного ремонту або технічного обслуговування - проятгом 2-х годин з моменту подання замовлення;
- вилучення картриджів з метою заправки чи відновлення Виконавцем, протягом 2-х годин з моменту подання замовлення.
Тобто ця умова не може бути виконана Учасником ТОВ "Технології друку".
Крім цього з різних джерелів інформації не вдалося отримати інформацію на підтвердження того, що саме компанія ТОВ "В.М." є виробником тонера та всіх витратних матеріалів (фотобарабанів, ракелів магнітних валів, валів первинного заряду, дозуючого леза тощо), що повинні бути використані Учасником при наданні послуг згідно умов Закупівлі. Тобто авторизаційний лист наданий Учасником ТОВ "Технології друку" може відображати інформацію достовірну не в повному обсязі.
Також Учасником надана інформація про наявність у нього аналізатора лазерних картриджів Лазеретест AUTO, як тестове устаткування для перевірки картриджів, однак згідно Додатку 4 до документації п. 3.4.9. Виконавець повинен надати картриджі з узгодженим тестовим листом, а це не можливо, бо вказаний пристрій здатен лише аналізувати роботоспроможність окремих частин картриджу, та не надає тестових листів ( https://www.youtube.com/watch?v=afUQ9_QzdoU - відео, що демонструє роботу вказанного пристрою).
На підставі викладенного прошу тенедерний комітет переглянути прийняте рішення про визання Переможцем ТОВ "Технології друку".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 14:14
Шановний учасник!
Згідно Додатку № 4 до документації (Проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти) п. 2.1.3 передбачено - Учасник повинен "особисто надати послуги» за цим Договором.
Також ж згідно Додатку № 4 до документації у п. 3.5 викладено, що «Послуга надається Виконавцем особисто. У разі залучення до виконання послуг інших осіб, Виконавець відповідає перед Замовником за результати їх діяльності та самостійно здійснює з ним відповідні розрахунки».
У документації електронних торгів Учасник підтвердив можливість надання даних послуг, а в разі невиконання до нього будуть застосовані штрафні санкції згідно Додатку № 4 та розділу 4 Проекту Договору.
Вимога виконана.
Згідно Додатку №3 до документації у п.3 визначено: Надати документ, що підтверджуює взаємовідносини з виробником тонера і витратних матеріалів, або його офіційних представництв на території України, а саме: лист авторизації Учасника від виробника тонерів, та/або Сертіфікат де буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером, або офіційним представником, або регіональним дилером, та/або інший відповідний документ (надати копії).
Від Учасника надано Авторізаційний лист від виробника тонеру компанії ТОВ «В.М.», як «інший відповідний документ», що відповідає вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що компанія ТОВ "В.М." згідно Довідки ЄДРПОУ та Атестату виробництва (Система сертифікації УкрСЕПРО) є виробником продукції витратних матеріалів.
Вимога виконана.
Згідно Додатку №3 до документації у п.1 Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме про наявність тестового устаткування для перевірки картриджів.
Аналізатор лазерних картриджів Лазеретест AUTO, зазначений Учасником, призначений для визначення істинного стану усіх деталей і ресурсу роботи картриджа на етапі вхідного контролю і контролю якості готової продукції. Видавати Тестовий лист він не призначений.
Що стосується повернення картриджів з узгодженим тестовим листом, Учасник це підтверджує в загальних умовах Додатку №3 Документації та підписанням Договору, що відображено у Розділі 3 п. 3.4.9.
Учасник підтвердил можливість надання даних послуг, а в разі невиконання до нього будуть застосовані штрафні санкції згідно Додатку № 4 та розділу 4 Проекту Договору.
Вимога виконана.
Згідно Додатку № 4 до документації (Проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти) п. 2.1.3 передбачено - Учасник повинен "особисто надати послуги» за цим Договором.
Також ж згідно Додатку № 4 до документації у п. 3.5 викладено, що «Послуга надається Виконавцем особисто. У разі залучення до виконання послуг інших осіб, Виконавець відповідає перед Замовником за результати їх діяльності та самостійно здійснює з ним відповідні розрахунки».
У документації електронних торгів Учасник підтвердив можливість надання даних послуг, а в разі невиконання до нього будуть застосовані штрафні санкції згідно Додатку № 4 та розділу 4 Проекту Договору.
Вимога виконана.
Згідно Додатку №3 до документації у п.3 визначено: Надати документ, що підтверджуює взаємовідносини з виробником тонера і витратних матеріалів, або його офіційних представництв на території України, а саме: лист авторизації Учасника від виробника тонерів, та/або Сертіфікат де буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером, або офіційним представником, або регіональним дилером, та/або інший відповідний документ (надати копії).
Від Учасника надано Авторізаційний лист від виробника тонеру компанії ТОВ «В.М.», як «інший відповідний документ», що відповідає вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що компанія ТОВ "В.М." згідно Довідки ЄДРПОУ та Атестату виробництва (Система сертифікації УкрСЕПРО) є виробником продукції витратних матеріалів.
Вимога виконана.
Згідно Додатку №3 до документації у п.1 Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме про наявність тестового устаткування для перевірки картриджів.
Аналізатор лазерних картриджів Лазеретест AUTO, зазначений Учасником, призначений для визначення істинного стану усіх деталей і ресурсу роботи картриджа на етапі вхідного контролю і контролю якості готової продукції. Видавати Тестовий лист він не призначений.
Що стосується повернення картриджів з узгодженим тестовим листом, Учасник це підтверджує в загальних умовах Додатку №3 Документації та підписанням Договору, що відображено у Розділі 3 п. 3.4.9.
Учасник підтвердил можливість надання даних послуг, а в разі невиконання до нього будуть застосовані штрафні санкції згідно Додатку № 4 та розділу 4 Проекту Договору.
Вимога виконана.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" |
155 298,06
UAH з ПДВ
|
153 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА |
187 062,80
UAH з ПДВ
|
153 199,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАМАЛ" |
198 898,00
UAH з ПДВ
|
153 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Круглов С.І. |
197 146,00
UAH з ПДВ
|
167 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" #41820007 |
Переможець |
153 180,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №093П-19.pdf | укладений |
11 березня 2019 09:20
|