Куртка костюма утеплювача
Куртка костюма утеплювача
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-02-11-000780-a 7fd337d12dba46e0bc0f2dbd2b3759b7
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Військова частина 1471
Код ЄДРПОУ: 23311530
Місцезнаходження замовника: 09600, Україна, Київська обл., Київ, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Савинці
Контактна особа замовника: Похваленна Вікторія
+380973196920
POKHVALENNA@I.UA
Official name: Military unit of 1471
National ID: 23311530
Contact point: Pokhvalenna Viktoria
+380973196920
POKHVALENNA@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 15:26
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 11 лютого 2019 12:40
Enquiries until: 14 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 980 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 800 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Забезпечення цінової пропозиції та вимоги до предмету закупівлі визначенні в оголошенні
Забезпечення цінової пропозиції та вимоги до предмету закупівлі визначенні в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Куртка костюма утеплювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Jacket costume heater
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

протокол
Дата подання: 13 лютого 2019 11:31
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:33
Добрий день. Відповідно п.13 оголошення про проведення відбору учасників кожен учасник має надавати разом із зразком предмету закупівлі протоколи випробувань на відповідність тканини верху вимогам визначених у п.3 Оголошення, здійснених відповідним акредитованим органом. Просимо Вас надати пояснення, вищевказаний протокол має бути в оригіналі чи можливо надати Замовнику копію протоколу завірену належним чином? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вся необхідна інформація щодо вимог до предмету закупівлі вказана в оголошенні.
Дата подання зразку
Дата подання: 13 лютого 2019 15:32
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:39
В зв`язку з недостатнім терміном визначеним Замовником для пошиття та надання Замовнику зразку предмету закупівлі в село Савинці, просимо перенести дату подання зразку та відповідно перенести дату подання пропозиції. Дякую.
Відповідь: Добрий день. Термін подачі зразку замовнику вказаний з урахуванням часу який потрібен замовнику на перевірку наданого зразку вимогам вказаним в оголошенні.
Технічні вимоги
Дата подання: 13 лютого 2019 19:10
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:34
п. 3 Оголошення Вимоги до предмету закупівлі: Куртка костюму утеплювача виготовляється у відповідності до зразку-еталону та вимог виду 2 за ТУ 14.1-108-00034022:2016 (зі змінами №2) з основного матеріалу верху типу «фліс» за якісними показниками наведеними у таблиці 1. На офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі "Державні закупівлі" розміщені технічні умови ТУ 14.1-108-00034022:2016 з повідомленням про зміни №4. Просимо надати пояснення предмет закупівлі повинен бути виготовлений згідно ТУ з якими змінами, і згідно яких змін №2 чи №4 повинна бути надана одиниця товару???? Якщо наше Товариство надасть куртку костюма утеплювача, вид 2 відповідно до ТУ 14.1-108-00034022:2016 (зі змінами №2), як вимагається Оголошенням, це не призведе до відхилення нашої пропозиції???! Просимо внести відповідні зміни до Оголошення!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вся необхідна інформація щодо вимог до предмету закупівлі вказана в оголошенні.
аналогічний договір
Дата подання: 13 лютого 2019 19:17
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:34
п.п.3 п. 12 вказано, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі та документів, що підтверджують його виконання (видаткову накладну та/або акт приймання товарів з відмітками про прийом товарів). Просимо дати пояснення чи буде можна буде завантажити договір на куртку костюму утеплювача з іншим кодом ДК чи аналогічний договір повинен обов'язково ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вся необхідна інформація щодо вимог до предмету закупівлі вказана в оголошенні.
маркування
Дата подання: 13 лютого 2019 19:18
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:34
Маркування виробу повинно відповідати вимогам цих ТУ та мати посилання на власність Державної прикордонної служби України, також на виробі біля основної етикетки повинно бути зазначено матеріал верху, з якого виготовлено виріб, окремою етикеткою. Просимо уточнити яку саме інформацію повинна мати окрема етикетка та які її розміри, чи довільної форми?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вся необхідна інформація щодо вимог до предмету закупівлі вказана в оголошенні.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-11-000780-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ Астра Люкс, Код ЄДРПОУ:19255777
Дата подання: 14 лютого 2019 17:56
Скарга на порушення порядку проведення закупівлі
Замовником порушено порядок проведення закупівлі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2019 19:46
Причина: Відмова від участі в закупівлі
Дата: 20 лютого 2019 15:26
Рішення від 19.02.2019 № 1721.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 19:46
Рішення від 25.02.2019 № 2005.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2019 16:14

Документи подані скаржником

14 лютого 2019 17:56
Скарга
14 лютого 2019 17:56
Документація

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2019 19:46
Рішення від 19.02.2019 № 1721.pdf
26 лютого 2019 16:14
Рішення від 25.02.2019 № 2005.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ" 973 020,00
UAH з ПДВ
973 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олтекс" 978 000,00
UAH з ПДВ
978 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Астра Люкс 980 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 14:05
Статут.pdf
19 лютого 2019 14:05
Протокол на флис.pdf
19 лютого 2019 14:05
Інформація стаття 17.pdf
19 лютого 2019 14:05
Довідка ТХ.pdf
19 лютого 2019 14:05
Довідка працівники.pdf
19 лютого 2019 14:05
Довідка несудимість.pdf
19 лютого 2019 14:05
Довідка наявність МТБ.pdf
19 лютого 2019 14:05
Довідка з ЄДР.pdf
19 лютого 2019 14:05
0727.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 14:46
BGU03-2-0737 ККУ 780.jpg

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"
#41737375
Переможець 973 020,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"
#41737375
973 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 березня 2019 15:20
Договір №112-19 від 18.03.2019_ККУ_9930.pdf укладений
18 березня 2019 15:20

Актуальні тендери

До пошуку