Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000, 000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 11:55 |
Publication date: | 11 лютого 2019 15:33 |
Enquiries until: | 01 березня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2019 18:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2019 12:22 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
28 лютого 2019 10:16 |
000000000000000000000000000 |
28 лютого 2019 10:16 |
00000000000000000000000000000000000000 |
28 лютого 2019 10:16 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
28 лютого 2019 10:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
28 лютого 2019 10:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000000 |
12 березня 2019 12:22 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
28 лютого 2019 10:16 |
000000000000000000000000000
|
||
28 лютого 2019 10:16 |
00000000000000000000000000000000000000
|
||
28 лютого 2019 10:16 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
28 лютого 2019 10:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
28 лютого 2019 10:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-14-000268 ● 86339265f8a54a6bb5019bae5ad7d1bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2019 № 69
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-02-11-000700-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-15 10:33:57
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі газу природного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-11-000700-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність у річному плані на 2019 рік або змін до нього закупівлі модулів навчального корпусу призначений для проведення учбових занять та інших заходів що супроводжують польові тактико-технічні навчання особового складу регулярних воєнізованих підрозділів, цивільних підрозділів та сил спеціального призначення на очікувану вартість 3 600 000,00 грн?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що оприлюднення оголошення про проведення закупівлі відбулось без накладання електронного цифрового підпису Замовником?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати те, що документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-19 10:56:23
Відповідь
Детально ознайомившись з ВАШИМИ ПИТАННЯМИ до тендерної пропозиції UA-2019-02-11-000700-с надаємо відповідь:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність у річному плані на 2019 рік або змін до нього закупівлі модулів навчального корпусу призначений для проведення учбових занять та інших заходів що супроводжують польові тактико-технічні навчання особового складу регулярних воєнізованих підрозділів, цивільних підрозділів та сил спеціального призначення на очікувану вартість 3 600 000,00 грн?
ВІДПОВІДЬ
Відповідно до плану UA-P-2019-02-18-000651-с на 2019 рік було сплановано закупівлю мобільної споруди - навчального корпусу (100 навчальних місць) згідно ДК 021:2015 44210000-5 на суму 2 783 000,00 грн згідно процедури Відкриті торги. Підстава - план поетапного створення об'єктів інфраструктури державного випробувального полігону Збройних Сил України з використанням швидкозбірних конструкцій (модулів) на 2019-2020 роки, затверджений начальником Генерального штабу - Головнокомандувачем Збройних Сил України. Відповідно до вимог до швидкозбірних конструкцій (модулів) Державного випробувального полігону, затверджених Командувачем Повітряних Сил Збройних Сил України, модуль навчального корпусу являв собою суцільну споруду без внутрішнього оздоблення. З огляду на зазначене, вартість складала 2 783 000,00 грн. Виходячи з функціональних завдань, які виникають на етапі формування Державного випробувального полігона, потреби у терміновому спорудженні об'єктів навчально-матеріальної бази та необхідності вже на цей час у забезпеченні проведення державних випробувань озброєння та військової техніки, тактичних навчань з бойовою стрільбою виникла необхідність у переплануванні внутрішньої схеми та обладнанні навчального корпусу (вказані вимоги викладені в файлі тендерної документації "ТЕХНiЧНЕ_ЗАВДАННЯ_ДО_МОДУЛЮ_НАВЧАЛ_НОГО_КОРПУСУ_ОСТАННЯ ВЕРСIЯ.docx". З огляду на зазначене орієнтовна вартість збільшилась до 3 600 000,00 грн.
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що оприлюднення оголошення про проведення закупівлі відбулося без накладення електронного цифрового підпису Замовником?
ВІДПОВІДЬ
Оприлюднення оголошення про проведення закупівлі відбулося без накладення електронного цифрового підпису відбулося через неуважність. Повідомлення про необхідність накладення електронного цифрового підпису надійшло на електронну адресу, де потрапило в папку Спам.
3. Яким чином ви можете обґрунтувати те, що документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
ВІДПОВІДЬ
При поданні тендерної документації у "ПРОЗОРО" було вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій при поданні електронної заявки. В самому тексті тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій не вказано у зв'язку з тим, що документація неодноразово уточнювалась та доповнювалась.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-11-000700-с від 19.03.19 повідомляємо наступне: 1. Зміни до річного плану закупівель UA-P-2019-02-18-000651-с на 2019 рік були внесені на суму 3 600 000,00 грн. 2. Використання електронного цифрового підпису в оголошенні неможливе через відсутність у системі такої функції після проведення аукціону. Використання електронного цифрового підпису було здійснено при продовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20-ти днів, а також буде здійснене на всіх наступних етапах проведення закупівлі. 3. Зміни до тендерної документації в частині вказання кінцевого строку подання тендерних пропозицій внесені.
2019-03-25 13:08:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено абзац другий пункту 2 Наказу № 490)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2019 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 09:20
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
15 серпня 2019 13:14
|
00000000 | укладений |
15 серпня 2019 13:13
|
00000000 | укладений |
16 квітня 2019 12:22
|
00000000000 | укладений |
16 квітня 2019 12:21
|