Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
22 100,00 UAH
UA-2019-02-11-000426-a 96b3959df00343a0b7ec2467da6cdd92
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткачук Роман

380444300332 pastu6ka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань цивільного захисту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42698051
Місцезнаходження: 04074, Україна , місто Київ обл., Київ, Вишгородська, 21
Контактна особа: Ткачук Роман
380444300332
pastu6ka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 11:27
Очікувана вартість: 22 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари, поставка за заявками Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1007 Одиниця
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2019 10:03
Дата відповіді: 12 лютого 2019 10:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, запитувану Вами інформацію змістовно наведено у пунктах 2 та 3 Додатку 3 "Технічні характеристики" (тип документа: Технічний опис предмета закупівлі) та пунктах 8 та 9 Додатку «Оголошення» (тип документа: Тендерна документація), оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу.
Крім того, повідомляємо, що в оголошенні про закупівлю та прикріплених до нього документах відсутні будь-які посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 15 572,05
UAH з ПДВ
15 572,05
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 21 503,60
UAH з ПДВ
15 860,66
UAH з ПДВ
Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Амік Сервіс' 16 016,69
UAH з ПДВ
16 016,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 08:54
Статут_Завірений.pdf
15 лютого 2019 08:54
Протокол_2.pdf.p7s
15 лютого 2019 08:54
Протокол_2.pdf
15 лютого 2019 08:54
згода з договором.pdf
15 лютого 2019 08:54
Витяг ПДВ.pdf.p7s
15 лютого 2019 08:54
Витяг ПДВ.pdf
15 лютого 2019 08:54
Виписка.pdf.p7s
15 лютого 2019 08:54
Виписка.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 14:01
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2019 10:38
Документи.rar

Публічні документи

14 лютого 2019 18:09
1_Індифікаційний код.pdf
14 лютого 2019 18:09
1_НАКАЗ.pdf
14 лютого 2019 18:09
1_наявність досвіду.pdf
14 лютого 2019 18:09
СТАТУТ.pdf
14 лютого 2019 18:09
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2019 18:09
1_РЕКВІЗИТИ.pdf
14 лютого 2019 18:09
ДОГОВІР_СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
14 лютого 2019 18:09
1_паспорт.pdf
14 лютого 2019 18:09
1_Витяг з реєстру.pdf
14 лютого 2019 18:09
1_статистика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Амік Сервіс'

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Рішення скасоване 15 572,05
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 18:29
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Відхилено 15 572,05
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 18:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 15 860,66
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 20:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 20:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
15 860,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
25 лютого 2019 18:10
Договір.pdf укладений
25 лютого 2019 18:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 860,66
UAH (в тому числі ПДВ 2 643,44 UAH)