Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41118550 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5 |
Контактна особа: |
Людмила Шкленська +380673099661 vozakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2019 22:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 299 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 22:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 19:06 |
Тендерка Молок.doc | |
22 лютого 2019 19:06 |
Договір (проект).doc | |
22 лютого 2019 19:06 |
Додатки до ТД молоко.doc | |
09 лютого 2019 22:17 |
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx |
22 лютого 2019 22:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 лютого 2019 19:06 |
Тендерка Молок.doc
|
|||||||||
22 лютого 2019 19:06 |
Договір (проект).doc
|
|||||||||
22 лютого 2019 19:06 |
Додатки до ТД молоко.doc
|
|||||||||
09 лютого 2019 22:17 |
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000040 ● 068fd6126c7e41d895733dc6cbaefba1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 15:35 |
10.05.2019 № 92
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-02-09-000068-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-13 18:07:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000068-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Просимо пояснити, чому річний план закупівель на 2019 рік за № UA-Р-2019-02-20-007267-b опубліковано 20.02.2019 (змінено 15.03.2019), тобто після оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-09-000068-b?
2. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому перелічені вище вимоги суперечать між собою?
4. Згідно з вимогами п.7 Розділу 1 тендерної документації, Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ФОП «Копчай Ольга Борисівна» до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою (файл «Копія договору оренди складського приміщення +Акт прийому-передачі+ДУ») не надано автентичного перекладу на українську мову.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю від 18.03.2019 №75 на суму 286 000,00 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
5. Згідно з вимогами п.4 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації, учасник-фізична особа повинен надати копію паспорту.
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» надано копію сторінок паспорту не в повному обсязі, як того вимагав Замовник, а саме, відсутні копії сторінок 8-9 та 12-16 паспорту Копчай Ольга Борисівна та паспорту особи, уповноваженої на підписання документів Висоцької Наталії Пилипівни.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю від 18.03.2019 №75 на суму 286 000,00 грн.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-17 00:01:57
Про надання пояснень по проведеному моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» за номером ID: UA-2019-02-09-000068-b
Надання пояснень по проведенному моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000068-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону в частині планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" |
297 700,00
UAH з ПДВ
|
286 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ |
296 660,00
UAH з ПДВ
|
295 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" #3003709607 |
Переможець |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 18:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2019 20:11
|
Д.У. 1.75.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 20:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 19:55
|
75.pdf | укладений |
18 березня 2019 19:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |