Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване та ультрапастеризоване жирністю більше 2,5%; код ДК 021:2015: “15510000-6 - Молоко та вершки
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2019-02-09-000068-b 26dd0890e9ca41e1a16c8811120d904c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Шкленська

+380673099661 vozakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41118550
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Контактна особа: Людмила Шкленська
+380673099661
vozakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2019 22:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 23:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:53
Очікувана вартість: 299 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 літр
Молоко пастеризоване та ультрапастеризоване жирністю більше 2,5%; код ДК 021:2015: “15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул. Теплична. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 19:06
Тендерка Молок.doc
22 лютого 2019 19:06
Договір (проект).doc
22 лютого 2019 19:06
Додатки до ТД молоко.doc
09 лютого 2019 22:17
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx
22 лютого 2019 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2019 22:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 19:06
Тендерка Молок.doc
21 лютого 2019 16:16
Тендерка Молок.doc
09 лютого 2019 22:16
Тендерка Молок.doc
22 лютого 2019 19:06
Договір (проект).doc
21 лютого 2019 16:16
Договір (проект).doc
09 лютого 2019 22:17
Договір (проект).doc
22 лютого 2019 19:06
Додатки до ТД молоко.doc
21 лютого 2019 16:16
Додатки до ТД молоко.doc
09 лютого 2019 22:17
Додатки до ТД молоко.doc
09 лютого 2019 22:17
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000040 ● 068fd6126c7e41d895733dc6cbaefba1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

10.05.2019 № 92

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника В.ДОВГИЙ


Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

UA-2019-02-09-000068-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-13 18:07:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000068-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Просимо пояснити, чому річний план закупівель на 2019 рік за № UA-Р-2019-02-20-007267-b опубліковано 20.02.2019 (змінено 15.03.2019), тобто після оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-09-000068-b?
2. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому перелічені вище вимоги суперечать між собою?
4. Згідно з вимогами п.7 Розділу 1 тендерної документації, Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ФОП «Копчай Ольга Борисівна» до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою (файл «Копія договору оренди складського приміщення +Акт прийому-передачі+ДУ») не надано автентичного перекладу на українську мову.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю від 18.03.2019 №75 на суму 286 000,00 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
5. Згідно з вимогами п.4 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації, учасник-фізична особа повинен надати копію паспорту.
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» надано копію сторінок паспорту не в повному обсязі, як того вимагав Замовник, а саме, відсутні копії сторінок 8-9 та 12-16 паспорту Копчай Ольга Борисівна та паспорту особи, уповноваженої на підписання документів Висоцької Наталії Пилипівни.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю від 18.03.2019 №75 на суму 286 000,00 грн.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-17 00:01:57

Про надання пояснень по проведеному моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» за номером ID: UA-2019-02-09-000068-b

Надання пояснень по проведенному моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000068-b


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону в частині планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" 297 700,00
UAH з ПДВ
286 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ 296 660,00
UAH з ПДВ
295 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 16:40
Електронний підпис
07 березня 2019 16:39
ДОВІДКА - ст. 17.pdf
07 березня 2019 16:39
ДОВІДКА - ГУ ДФС.pdf
07 березня 2019 16:39
ДОВІДКА - Висоцька Н.П..pdf
07 березня 2019 16:39
ДОВІДКА - Копчай О.Б..pdf
05 березня 2019 15:48
Електронний підпис
01 березня 2019 14:14
Електронний підпис
01 березня 2019 13:59
Довідка - ст. 17.PDF
01 березня 2019 13:59
Договір - проект.PDF
01 березня 2019 13:59
Документи якості.PDF
01 березня 2019 13:59
Експлуатаційний дозвіл.PDF
01 березня 2019 13:59
Технічне завдання.PDF
01 березня 2019 13:28
Паспорт - Висоцька Н.П..PDF
01 березня 2019 13:28
Паспорт - Копчай О.Б..PDF
01 березня 2019 13:28
Відомості про учасника.PDF
01 березня 2019 13:28
Інформація - ст.17.PDF
01 березня 2019 13:28
Оригінали відгуків.PDF
01 березня 2019 13:28
Гарантійний лист.PDF
01 березня 2019 13:28
Копії трудових книжок.PDF
01 березня 2019 13:28
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 березня 2019 15:26
Електронний підпис
01 березня 2019 15:25
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.PDF
01 березня 2019 15:25
Копія паспорт + ІПН.PDF
01 березня 2019 15:25
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.PDF
01 березня 2019 15:25
КОПІЯ ВИПИСКИ ЄДР.PDF
01 березня 2019 15:25
ІНФОРМАЦІЯ - СТ.17.PDF
01 березня 2019 15:24
ВІДГУК ДО ДОГОВОРУ.PDF
01 березня 2019 15:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.PDF
01 березня 2019 15:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Копчай Ольга Борисівна"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Копчай Ольга Борисівна"
#3003709607
Переможець 286 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 18:20

Документи

05 березня 2019 18:20
Електронний підпис
05 березня 2019 18:20
Scan ПРОТОКОЛ Молоко.pdf
04 березня 2019 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Копчай Ольга Борисівна"
#3003709607
286 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 18:20
Електронний підпис
05 березня 2019 18:20
Scan ПРОТОКОЛ Молоко.pdf
04 березня 2019 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 20:11
Д.У. 1.75.pdf зміни до договору
18 березня 2019 20:10
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 19:55
75.pdf укладений
18 березня 2019 19:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 285 742,60
UAH з ПДВ