Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба свіжоморожена ( Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені)
Очікувана вартість
621 000,00 UAH
UA-2019-02-09-000047-b 2227d51b7fe846b7a4cb0f1748d35f8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Будянський

+380975608031 vozakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41118550
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Контактна особа: Сергій Будянський
+380975608031
vozakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 16:39
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 16:39
Початок аукціону: 26 лютого 2019 11:04
Очікувана вартість: 621 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Товар (Риба, рибне філе та інше м'ясо рибисвіжоморожена)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограм
Риба свіжоморожена, рибне філе та інше м'ясо риби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2019 17:14
Тендерка рыбы.doc
09 лютого 2019 16:40
Договір (проект) ТД.docx
09 лютого 2019 16:40
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx
09 лютого 2019 16:40
Технічні вимоги.doc
09 лютого 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2019 17:14
Тендерка рыбы.doc
09 лютого 2019 16:40
Тендерка рыбы.doc
09 лютого 2019 16:40
Договір (проект) ТД.docx
09 лютого 2019 16:40
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx
09 лютого 2019 16:40
Технічні вимоги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000053 ● a8d1eb27a0eb4d858708d1ebd845ea53
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

10.05.2019 № 92

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника В.ДОВГИЙ

Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


UA-2019-02-09-000047-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-13 17:59:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 №490, зі змінами (далі – наказ №490) визначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Відповідно інформації розділу «Плани закупівель» системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано проведення закупівлі за кодом ДК021-2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені номер плану UA-P-2019-02-07-008580-b очікуваною вартістю 521000,00 грн.
Проте, Замовником оголошено проведення процедури закупівлі риби за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b очікуваною вартістю 621000,00 грн..
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-09-000047-b оголошена без наявності її у річному плані?
2. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому перелічені вище вимоги суперечать між собою?
4. Згідно з вимогами п.2 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен подати, зокрема: копію наказів на прийняття на роботу; копію медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду для водіїв та експедиторів, що супроводжують товар під час постачання
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» відсутні наступні документи: копія наказу про прийняття на роботу менеджера Бондаренко Г.В.; копія медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду експедитора Мельничук В.П.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій і укладено договір про закупівлю товару від 11.03.2019 №38 на суму 620460,00 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-16 23:56:16

Про надання інформації по закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b

Надання інформації про проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону в частині відсутності процедури закупівлі у річному плані)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 620 460,00
UAH з ПДВ
620 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА 621 000,00
UAH з ПДВ
621 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 11:41
Електронний підпис
22 лютого 2019 20:33
Електронний підпис
22 лютого 2019 20:31
тех вимоги хек.PDF
22 лютого 2019 20:31
сертиф хек.PDF
22 лютого 2019 20:31
пропозиція хек.PDF
22 лютого 2019 20:31
мтб 2.rar
22 лютого 2019 20:31
мтб 1.rar
22 лютого 2019 20:31
дод _3_дод_5.rar
22 лютого 2019 20:31
договор хек.PDF
22 лютого 2019 20:31
аналогічні дог_риба.rar

Публічні документи

25 лютого 2019 14:59
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:57
справка по кредитам ПП.pdf
25 лютого 2019 14:57
санкції.PDF
25 лютого 2019 14:57
про обробку ПД.PDF
25 лютого 2019 14:57
про ліцензію.PDF
25 лютого 2019 14:57
Захист довкіл.PDF
25 лютого 2019 14:57
дод 3_ст 17.PDF
25 лютого 2019 14:57
витяг пдв пп.PDF
25 лютого 2019 14:57
Витяг нов ПП.PDF
25 лютого 2019 14:57
ISO.PDF
25 лютого 2019 14:57
7_рішення учасника.PDF
25 лютого 2019 14:57
3_3_відгук З_Дн_риба.pdf
25 лютого 2019 14:57
3_3 Відгук риба (1).pdf
25 лютого 2019 14:57
3_1_3_2_аналогічні_хек.PDF
25 лютого 2019 14:57
2_6_НаркоОгляд.PDF
25 лютого 2019 14:57
2_6_Медпідготовка водія.PDF
25 лютого 2019 14:57
2_5_ звіт 1-дф.PDF
25 лютого 2019 14:57
2_4_Сан киж водій.PDF
25 лютого 2019 14:57
2_3_Наказ Макеєв.PDF
25 лютого 2019 14:57
2_3_Наказ Клименко.PDF
25 лютого 2019 14:57
2_3_Наказ Бондаренко.PDF
25 лютого 2019 14:57
якісні_хек.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_Трудова Макеєв 2.PDF
25 лютого 2019 14:56
статут нова редакція.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_Трудова Макеєв 1.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_Трудова Клименко 2.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_Трудова Клименко 1.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_Трудова Бондаренко 2.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_Трудова Бондаренко 1.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_ТД Макеєв 3.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_ТД Макеєв 2.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_ТД Макеєв 1.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_ТД Клименко 3.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_ТД Клименко 2.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_2_ТД Клименко 1.PDF
25 лютого 2019 14:56
2_1_довідка працівники.PDF
25 лютого 2019 14:56
1_6_СанобробМерс.PDF
25 лютого 2019 14:56
1_4_Техпаспорт Мерс.PDF
25 лютого 2019 14:56
1.1 Довідка приміщення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Переможець 620 460,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 17:12

Документи

27 лютого 2019 17:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
620 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 14:13
ДУ № 4-38.pdf зміни до договору
17 січня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:57
ДУ №3-38.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 00:03
Д.У.2.38.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 00:02
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 11:36
Д.У. 1.38.pdf зміни до договору
14 березня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 15:10
38.pdf укладений
11 березня 2019 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 407 600,86
UAH (в тому числі ПДВ 67 933,47 UAH)