Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41118550 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5 |
Контактна особа: |
Сергій Будянський +380975608031 vozakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2019 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 16:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 16:39 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 621 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2019 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2019 17:14 |
Тендерка рыбы.doc | |
09 лютого 2019 16:40 |
Договір (проект) ТД.docx | |
09 лютого 2019 16:40 |
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx | |
09 лютого 2019 16:40 |
Технічні вимоги.doc |
09 лютого 2019 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2019 17:14 |
Тендерка рыбы.doc
|
|||
09 лютого 2019 16:40 |
Договір (проект) ТД.docx
|
|||
09 лютого 2019 16:40 |
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx
|
|||
09 лютого 2019 16:40 |
Технічні вимоги.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000053 ● a8d1eb27a0eb4d858708d1ebd845ea53
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 15:38 |
10.05.2019 № 92
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-02-09-000047-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-13 17:59:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 №490, зі змінами (далі – наказ №490) визначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Відповідно інформації розділу «Плани закупівель» системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано проведення закупівлі за кодом ДК021-2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені номер плану UA-P-2019-02-07-008580-b очікуваною вартістю 521000,00 грн.
Проте, Замовником оголошено проведення процедури закупівлі риби за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b очікуваною вартістю 621000,00 грн..
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-09-000047-b оголошена без наявності її у річному плані?
2. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому перелічені вище вимоги суперечать між собою?
4. Згідно з вимогами п.2 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен подати, зокрема: копію наказів на прийняття на роботу; копію медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду для водіїв та експедиторів, що супроводжують товар під час постачання
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» відсутні наступні документи: копія наказу про прийняття на роботу менеджера Бондаренко Г.В.; копія медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду експедитора Мельничук В.П.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій і укладено договір про закупівлю товару від 11.03.2019 №38 на суму 620460,00 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-16 23:56:16
Про надання інформації по закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b
Надання інформації про проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000047-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону в частині відсутності процедури закупівлі у річному плані)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК #40375543 |
Переможець |
620 460,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 14:13
|
ДУ № 4-38.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:57
|
ДУ №3-38.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2019 00:03
|
Д.У.2.38.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 00:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2019 11:36
|
Д.У. 1.38.pdf | зміни до договору |
14 березня 2019 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 15:10
|
38.pdf | укладений |
11 березня 2019 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |