Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з теплопостачання
Очікувана вартість
675 500,00 UAH
UA-2019-02-08-002462-b de4fcd91f37c4d7e877c7a542c1780ed
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любомир Юрчик

+380506509610 yur_lm@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецька обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022680
Вебсайт: http://bukoda.gov.ua/
Місцезнаходження: 58010, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Грушевського, буд.1
Контактна особа: Любомир Юрчик
+380506509610
yur_lm@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Впродовж всього періоду функціонування Чернівецької обласної державної адміністрації, як орган державної влади, що представляє та підрозділи апарату обласної державної адміністрації покликаний захищати права і законні інтереси громадян та держави, забезпечувати виконання державних і регіональних програм соціально-економічного розвитку, підготовку та виконання відповідних бюджетів, її опалення та теплопостачання здійснює виключно один суб’єкт господарювання – Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад, яка має відповідну матеріально-технічну базу, є власником адмінбудівлі, що дає можливість забезпечувати працівників облдержадміністрації та чисельних відвідувачів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 15:48
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58010, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Грушевського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

08 лютого 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ МАЙНА СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД"
#05398504
Переможець 675 500,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 15:48

Документи

08 лютого 2019 15:48
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:47
ПРОТОКОЛ_3_19.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 15:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ МАЙНА СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД"
#05398504
675 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 15:48
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:47
ПРОТОКОЛ_3_19.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:48
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:05
27_12_2019_Додаткова_угода_ТЕП.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:03
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 10:27
Додаткова_угода_тепло_2_19.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 10:25
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 12:20
Додаткова_угода_тепло_19.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 08:29
Дог_теп_19.PDF укладений
14 лютого 2019 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення видатків на суму 74700.00
Номер договору про закупівлю: 1/ТЕП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення видатків на суму 110000.00 грн
Номер договору про закупівлю: 1/ТЕП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення видатків на суму 22947.55
Номер договору про закупівлю: 1/ТЕП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 467 852,45
UAH (в тому числі ПДВ 77 975,38 UAH)