Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188398 |
Місцезнаходження: | 11262, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26 |
Контактна особа: |
Ткаченко Світлана Петрівна 380975403797 bpi95@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 416 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 08:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 08:48 |
зак_медикаменти_.2019.д2.1.doc | |
11 лютого 2019 08:47 |
зак_медикаменти_.2019.д1.doc | |
11 лютого 2019 08:47 |
зак_медикаменти_.2019.д4.doc | |
11 лютого 2019 08:46 |
зак_медикаменти_.2019.doc | |
11 лютого 2019 08:45 |
зак_медикаменти_.2019.д2.1.doc | |
11 лютого 2019 08:45 |
зак_медикаменти_.2019.д3.doc |
11 лютого 2019 08:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
11 лютого 2019 08:48 |
зак_медикаменти_.2019.д2.1.doc
|
||
11 лютого 2019 08:47 |
зак_медикаменти_.2019.д1.doc
|
||
11 лютого 2019 08:47 |
зак_медикаменти_.2019.д4.doc
|
||
11 лютого 2019 08:46 |
зак_медикаменти_.2019.doc
|
||
11 лютого 2019 08:45 |
зак_медикаменти_.2019.д2.1.doc
|
||
11 лютого 2019 08:45 |
зак_медикаменти_.2019.д3.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000068 ● 769cf5a78cf54efa95690ae4349ebdaa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.05.2019
№31
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2019 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2019-02-08-001358-a від 08.02.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-18 19:54:47
заперечення
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
вих. №78
від 18.06.2019 р.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
КУ «Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради» не в повній мірі згодна з висновками, викладеними в Інформації про моніторинг № UA-M-2019-05-22-000068 ● 769cf5a78cf54efa95690ae4349ebdaa, а саме:
1. що Замовником, в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону, оприлюднено на веб-порталі тендерну документацію пізніше, а ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дана процедура оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб - портал) оголошення про проведення відкритих торгів 08.02.2019 з Періодом подачі пропозицій з 08-02-2019, 17: 35, тобто в п’ятницю в кінці робочого дня, що пов’язано зі значною кількістю предметів закупівлі (далі –медикаментів). Оскільки КУ знаходиться на території, яка не забезпечена провідним доступом до мережі Інтернет (доступ до мережі здійснюється за допомогою безпровідної технології (4G) оператор «Київстар»), знаходиться в зоні з низькою якістю зв’язку, що призводить до зривів в процесі завантаження та вивантаження файлів в мережі Інтернет. Дане з’єднання забезпечується зовнішньою антеною. Яке на момент проведення процедури проводилось в процесі налаштування.
Додаток: Карта покриття
Тому, можливо, завантаження тендерної документації пройшло зі зривом, та дана документація не була своєчасно завантажена на веб-порталі. Завантаження останнього документа проведено в понеділок:
зак_медикаменти_.2019.д2.1.doc., Експортовано: 11-02-2019, 08:48:13,
тобто до початку наступного робочого дня, а фактично без перерви в
робочому часі. Та фактичний термін оприлюднення тендерної
документації до моменту розкриття тендерних пропозицій: (Початок
аукціону: 25 лютого 2019 12:30 ) становить 14 днів та 3 год. 40хв.
Розраховуючи погодинно 15 день настав. Та в Законі не роз’яснено, як
рахувати 15 день.
Слід відмітити, що дана процедура проводилась повторно. Перша закупівля:
UA-2019-01-21-001097-a Медикаменти 416 000,00 UAH з ПДВ
Період уточнень з 21-01-2019, 17:33 по 26-01-2019, 18:00
Період подачі пропозицій з 21-01-2019, 17:33 по 05-02-2019, 18:00
Аукціон не відбувся.
Що значить , що попередня тендерна документація була оприлюднена.
Крім того, період подачі вимог/скарг на умови закупівлі завершився - 21-02-2019, 00:00. Відповідно, учасники та суб’єкти моніторингу мали можливість до вище вказаного часу подати вимоги та скарги на умови закупівлі.
2. . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Аудитори не звернули увагу на вимоги розділу Документальне підтвердження відповідності товару додатку № 2 до тендерної документації «Технічне завдання» : (файл - зак_медикаменти_.2019.д2.1) яким передбачено при поставці товару:
- подання копії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, завірену уповноваженою особою Учасника.
- подання копії висновків Державної служби України з лікарських засобів МОЗ України щодо якості ввезеного в Україну лікарського засобу, завірену Постачальником.
На кожну партію товару повинно видаватися оригінал сертифікату (паспорту) якості підприємства – виробника та документ, підтверджуючий сертифікацію товару на території України, в разі якщо запропонований товар виробляється в іншій країні.
Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник;
Постачання товару здійснюється: за рахунок Постачальника..
- Доставка продукції повинна здійснюватись спеціалізованим автотранспортом Учасника, який має санітарний паспорт, виданий територіальною СЄС та відповідно обладнаний для перевезення продукції за предметом договору;
Які ще заходи з захисту довкілля слід застосувати ????? На товар, який буде постачатись спеціалізованим автотранспортом Учасника, який має санітарний паспорт, виданий територіальною СЄС та відповідно обладнаний для перевезення продукції за предметом договору;
3. Що, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644).
При аналізі додатків №1 , №2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" не встановлено можливих юридичних та фізичних осіб постачальників (виробників) медикаментів.
Крім того, медикаменти, які закупляються, не входять в перелік товарів, визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Санкційний товар або постачальник не пройде сертифікацію товару на території України, в разі якщо запропонований товар виробляється в іншій країні, як вимагається розділом Документальне підтвердження відповідності товару додатку № 2 до тендерної документації «Технічне завдання» : (файл - зак_медикаменти_.2019.д2.1). З огляду на це, твердження про не врахування вимог Закону № 1644 є безпідставним.
4. що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ПП Фірма «Санітас», яка не відповідала умовам тендерної документації.
• за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення вимог пункту 6 розділу III та Додатку № 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Фірма «Санітас» відсутні копія реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, завірений уповноваженою особою учасника та копії висновків Державної служби України з лікарських засобів МОЗ України щодо якості ввезеного в Україну лікарського засобу, завірену постачальником, натомість надано лише гарантійні листи щодо їх надання при поставці товару. Крім того, в порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Фірма «Санітас» відсутній документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації
• Також, в порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Фірма «Санітас» відсутній документ, що підтверджує якість запропонованого товару, а саме: декларація виробника або експертний висновок або ветеринарні документи із зазначенням дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару.
• що в порушення вимог пункту 1 розділу III тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Фірма «Санітас» надано довідку та гарантійний лист з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17, довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід, щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та довідку що містить відомості про підприємство, які не містять дати їх складання та реєстраційних номерів. Аналогічно, в порушення вимог порушення вимог пункту 1 розділу III тендерної документації, надані у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Фірма «Санітас» документи, зокрема довідка інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, листи на обробку персональних даних, листи про згоду із істотними умовами договору та про згоду з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а також довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не містять реєстраційних номерів.
Як зазначається в Інформації про моніторинг було проведено аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кормед», проте не було проведено порівняння поданих тендерних пропозицій. Та враховано основний критерій.
Основний критерій відбору переможця в документації зазначено «ціна» із врахуванням ПДВ, вартості доставки та усіх інших податків та зборів, які мають бути сплачені, що передбачено п. 1 розділу 5 тендерної документації.
Щодо підписів та дат реєстрації документів, слід відмітити, що дана пропозиція підписана цифровим підписом, з вказанням дати та особи, що підписала документ (на що особливо в 2018 році звертала увагу держаудитслужба).
Враховуючи, що в тендерній документації вказано 164 найменувань позицій закупівлі, які передбачають подання копій реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, завірений уповноваженою особою учасника та копії висновків Державної служби України з лікарських засобів МОЗ України щодо якості ввезеного в Україну лікарського засобу, завірену постачальником та декларації виробника або експертний висновок або ветеринарні документи із зазначенням дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару, слід відмітити, що при поданні зазначених документів, учасник повинен був би зробити понад 300 копій посвідчень та висновків на товар, що пропонується для постачання, та враховуючи їх термін дії, дані документи не були б актуальні в момент постачання товарів.
Слід відмітити та визнати, що ця вимога не є правильно визначена в тендерній документації. Враховуючи це, комітет орієнтувався на основні вимоги тендерної документації.
Щодо інформації позиції учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю, слід відмітити, що в разі відсутності даного документа, слід сприймати умови учасника, як погодження з умовами прийнятих до виконання поданих документів.
Враховуючи пункт Тендерної документації на закупівлю (розділ 3 п. 1) допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції.
Дана процедура закупівлі завершена та з переможцем укладена угода на постачання продукції.
Оскільки порушення, викладені в в Інформації про моніторинг № UA-M-2019-05-22-000068 ● 769cf5a78cf54efa95690ae4349ebdaa Держаудитслужби від 10.06.2018р. не порушили принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням», вважаємо дані порушення несуттєвими та такими, що не вплинули на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
відмова від усунення
2019-06-18 19:44:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" |
413 521,98
UAH з ПДВ
|
413 521,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" |
415 204,57
UAH з ПДВ
|
415 204,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" #22065477 |
Переможець |
413 521,98
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2019 10:37
|
CCF18032019.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 09:40
|
CCF12032019_0001.pdf | укладений |
12 березня 2019 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.п. 1.3 п. І Договору та відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |