Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

336 (кетамін, морфін, оксибутират натрію, діазепам, фентаніл) (Ketaminе, Morphine, Sodium oxybate, Diazepam, Fentanyl)
Очікувана вартість
2 535 500,00 UAH
UA-2019-02-08-000208-a 2450fc80e3a04477bc96120787a88a94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усатенко Антоніна Григорівна

561-17-48 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Усатенко Антоніна Григорівна
561-17-48
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 15:22
Початок аукціону: 26 лютого 2019 15:22
Очікувана вартість: 2 535 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 677,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 упаковка
Кетамін (Ketamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Ketamine
АТХ: N01AX03
1129 упаковка
Морфін (Morphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
44 упаковка
Натрію оксибутират (Sodium oxybate)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Sodium oxybate
АТХ: N01AX11
355 упаковка
Сибазон (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01
3909 упаковка
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Fentanyl
АТХ: N01AX03

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 10:19
Зміни до Тендерної документації (2).docx
14 лютого 2019 10:19
додаток4(нова редакція).docx
14 лютого 2019 10:19
додаток3(нова редакція).docx
14 лютого 2019 10:19
Тендерна документація(нова редакція 2).docx
12 лютого 2019 09:53
додаток1(нова редакція).docx
08 лютого 2019 10:40
додаток6.doc
08 лютого 2019 10:40
додаток5.doc
08 лютого 2019 10:40
додаток2.docx
14 лютого 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 10:19
Зміни до Тендерної документації (2).docx
12 лютого 2019 09:53
зміни до Тендерної документації.docx
14 лютого 2019 10:19
додаток4(нова редакція).docx
08 лютого 2019 10:40
додаток4.docx
14 лютого 2019 10:19
додаток3(нова редакція).docx
08 лютого 2019 10:40
додаток3.docx
14 лютого 2019 10:19
Тендерна документація(нова редакція 2).docx
12 лютого 2019 09:53
Тендерна документація(нова редакція).docx
08 лютого 2019 10:40
Тендерна документація.docx
12 лютого 2019 09:53
додаток1(нова редакція).docx
08 лютого 2019 10:40
додаток1.docx
08 лютого 2019 10:40
додаток6.doc
08 лютого 2019 10:40
додаток5.doc
08 лютого 2019 10:40
додаток2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:01
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:09
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (медико-технічні вимоги), термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80 % загального терміну придатності. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:01
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:09
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги про те, що постачання товару здійснюється окремими партіями протягом одного календарного дня з моменту надходження заявки від Замовника. У випадку нагальної необхідності постачання товару здійснюється протягом 1 (однієї) години з моменту надходження заявки від Замовника (див. пункт 5.1. проекту договору та пункт 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»). Зазначені вимоги є дискримінаційними та спрямовані на створення антиконкурентних умов для учасників, насамперед, за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж забезпечення нагальної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:02
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:09
Замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо надання учасниками ліцензії з виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, реалізації (відпуску), використання наркотичних, психотропних речовин і прекурсорів. Вимога щодо надання такої ліцензії обмежує участь у процедурі закупівлі виключно виробниками. Зважаючи на неприпустимість обмеження конкуренції серед учасників під час проведення процедури закупівлі просимо викласти вимогу щодо надання ліцензії у редакції, яка не дискримінує учасників, наприклад, «ліцензії на придбання, зберігання, перевезення, реалізацію (відпуск), знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів або ліцензії на виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 2 477 338,49
UAH з ПДВ
2 477 338,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ" 2 535 383,51
UAH з ПДВ
2 535 383,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 12:03
оновлена цінова
20 лютого 2019 17:59
Інша інформ..pdf
20 лютого 2019 17:59
Інформ. про учасника.pdf
20 лютого 2019 17:59
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2019 17:59
Медико-техн. част..pdf
20 лютого 2019 17:59
Докум. щодо ст.17.pdf
20 лютого 2019 17:58
Кваліфікац. частина.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 16:02
КМКЛ №1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 2 477 338,49
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 17:38

Документи

28 лютого 2019 17:38
Електронний підпис
28 лютого 2019 17:38
Протокол 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
2 477 338,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 17:38
Електронний підпис
28 лютого 2019 17:38
Протокол 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 15:17
Додаткова угода 3 до Договору Тз-27.pdf зміни до договору
17 січня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:54
Додаткова угода 2 до Договору Тз-27.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:54
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 15:43
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 15:43
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 09:54
Договір Тз-27.pdf укладений
13 березня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: Тз-27
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: Тз-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: Тз-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML