Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
336 (кетамін, морфін, оксибутират натрію, діазепам, фентаніл) (Ketaminе, Morphine, Sodium oxybate, Diazepam, Fentanyl)
Очікувана вартість
2 535 500,00 UAH
UA-2019-02-08-000208-a ● 2450fc80e3a04477bc96120787a88a94
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1 |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121 |
Контактна особа: |
Усатенко Антоніна Григорівна 561-17-48 tender_kmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 15:22 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 2 535 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 677,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 упаковка
Кетамін (Ketamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Ketamine
АТХ: N01AX03
1129 упаковка
Морфін (Morphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
44 упаковка
Натрію оксибутират (Sodium oxybate)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Sodium oxybate
АТХ: N01AX11
355 упаковка
Сибазон (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01
3909 упаковка
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Fentanyl
АТХ: N01AX03
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 10:19 |
Зміни до Тендерної документації (2).docx | |
14 лютого 2019 10:19 |
додаток4(нова редакція).docx | |
14 лютого 2019 10:19 |
додаток3(нова редакція).docx | |
14 лютого 2019 10:19 |
Тендерна документація(нова редакція 2).docx | |
12 лютого 2019 09:53 |
додаток1(нова редакція).docx | |
08 лютого 2019 10:40 |
додаток6.doc | |
08 лютого 2019 10:40 |
додаток5.doc | |
08 лютого 2019 10:40 |
додаток2.docx |
14 лютого 2019 10:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 лютого 2019 10:19 |
Зміни до Тендерної документації (2).docx
|
||||||
14 лютого 2019 10:19 |
додаток4(нова редакція).docx
|
||||||
14 лютого 2019 10:19 |
додаток3(нова редакція).docx
|
||||||
14 лютого 2019 10:19 |
Тендерна документація(нова редакція 2).docx
|
||||||
12 лютого 2019 09:53 |
додаток1(нова редакція).docx
|
||||||
08 лютого 2019 10:40 |
додаток6.doc
|
||||||
08 лютого 2019 10:40 |
додаток5.doc
|
||||||
08 лютого 2019 10:40 |
додаток2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:01
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:09
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (медико-технічні вимоги), термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80 % загального терміну придатності. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:01
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:09
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги про те, що постачання товару здійснюється окремими партіями протягом одного календарного дня з моменту надходження заявки від Замовника. У випадку нагальної необхідності постачання товару здійснюється протягом 1 (однієї) години з моменту надходження заявки від Замовника (див. пункт 5.1. проекту договору та пункт 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»). Зазначені вимоги є дискримінаційними та спрямовані на створення антиконкурентних умов для учасників, насамперед, за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж забезпечення нагальної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 18:02
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:09
Замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо надання учасниками ліцензії з виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, реалізації (відпуску), використання наркотичних, психотропних речовин і прекурсорів. Вимога щодо надання такої ліцензії обмежує участь у процедурі закупівлі виключно виробниками. Зважаючи на неприпустимість обмеження конкуренції серед учасників під час проведення процедури закупівлі просимо викласти вимогу щодо надання ліцензії у редакції, яка не дискримінує учасників, наприклад, «ліцензії на придбання, зберігання, перевезення, реалізацію (відпуск), знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів або ліцензії на виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" #05415852 |
Переможець |
2 477 338,49
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 15:17
|
Додаткова угода 3 до Договору Тз-27.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 12:54
|
Додаткова угода 2 до Договору Тз-27.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 15:43
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 09:54
|
Договір Тз-27.pdf | укладений |
13 березня 2019 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; |
Номер договору про закупівлю: | Тз-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Тз-27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | Тз-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі; не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | Тз-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |