Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-02-07-003289-b 08447f23223b4d4bbd2fb56d53bbec89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000000000

0000000000000 0000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 000000000, 00000000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000000000000
0000000000000
0000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 19:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 19:40
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 19:40
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:48

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 16:33
0000000000000000000000000000000000000000000
13 лютого 2019 17:12
00000000
13 лютого 2019 17:11
00000000000000000000000000000000000000000000
13 лютого 2019 17:11
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
07 лютого 2019 19:03
00000000000000000000000000000000000000000000000000000
07 лютого 2019 19:03
0000000000000000000000000
07 лютого 2019 19:03
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
25 лютого 2019 16:33
0000000000000000000000000000000000000000000
25 лютого 2019 16:33
0000000000000000000000000000000000000000000
13 лютого 2019 17:12
00000000
07 лютого 2019 19:06
00000000
13 лютого 2019 17:11
00000000000000000000000000000000000000000000
13 лютого 2019 17:11
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
07 лютого 2019 19:03
00000000000000000000000000000000000000000000000000000
07 лютого 2019 19:03
0000000000000000000000000
07 лютого 2019 19:03
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-07-003289-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:0000000000
Дата подання: 02 березня 2019 14:56
000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь замовника:
07 березня 2019 14:51
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-07-003289-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:0000000000
Дата подання: 10 березня 2019 15:42
0000000000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 21:22
Номер скарги: UA-2019-02-07-003289-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:0000000000
Дата подання: 24 квітня 2019 18:59
0000000000000000000000
000000000000000000000000
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 травня 2019 20:39

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000061 ● 31d103710a8d4b1ab76c06c02eb0e664
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 09:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.03.2019 № 61

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 11:57:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Дрова твердолистяної породи : бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-003289-b) очікуваною вартістю 4 080 000,00 грн. та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-08-001221-b на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO всупереч п.1 ст.10 Закону не оприлюднив протокол розгляду пропозиції учасника ФОП АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 2974918072)?
2. Чому Замовник при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-08-001221-b на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO всупереч п.1 ст.10 Закону не оприлюднив протокол розгляду пропозиції учасника ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ (ЄДРПОУ 2341318537)?
3. Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) процедури закупівлі UA-2019-02-07-003289-b переможець торгів повинен подати Замовнику документи шляхом завантаження цих документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, електронну довідку, довідку або нотаріально завірену копію документа (ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що фізичну особу, яка є переможцем, не було засуджено за злочин, учинений з корисливів мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Переможець торгів ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ подав 01.03.2019 довідку МВС України (серія ААА №0537081), в якій зазначено інформацію станом на 22.01.2019 року, тобто 37-денної давнини. Чому всупереч п.3 ст.17 Закону тендерна пропозиція переможця не була відхилена?
4. Відповідно до п.5 Додатку 2 до ТД процедури закупівлі UA-2019-02-07-003289-b переможець торгів ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ подав 01.03.2019 довідку про відсутність заборгованості з платежів від 23.01.2019 №3967, довідка дійсна до 01.02.2019. Чому всупереч п.2 ст.17 Закону тендерна пропозиція переможця не була відхилена?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-09 12:12:39

Пояснення до закупівлі UA-2019-02-07-003289-b предмет закупівлі код за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (Дрова твердолистяної породи : бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина.)

Пояснення до закупівлі UA-2019-02-07-003289-b предмет закупівлі код за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (Дрова твердолистяної породи : бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина.)

1. Процедура закупівлі № UA-2019-02-07-003289-b від 07.03.2019 предмет закупівлі (Дрова твердолистяної породи: бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина) на суму 4 080 000,00 грн., не перевищує еквівалент у розмірі 133 тис. євро тендерним комітетом Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління відповідно до чинного законодавства було прийнято рішення провести процедуру закупівлі «відкриті торги».
В свою чергу відповідно до пункту 5 статті 28 Закону України від 25.12.2015 № 922 - VIII (із змінами) «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно частини 4 статті 10 Закону: «Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.»
При проведені процедури закупівлі «відкриті торги» Законом не передбачено розміщення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій на сайті Уповноваженого органу через сертифікований електронний майданчик.
2. 10.03.2019 о 15:42 ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ АЛЄКСЄЄВИМ ВАЛЕНТИНОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ була подана скарга до Антимонопольного комітету України ідентифікатор № UA-2019-02-07-003289-b.b2.
Відповідно до п.6 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. При цьому відповідно до п.8 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі»: «Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.»
Пунктом 7 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовнику у разі прийняття скарги до розгляду забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Також відповідно п.7 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель автоматично блокує процедуру закупівлі до прийняття рішення органом оскарження.
Після прийняття рішення органом оскарження та розблокування процедури закупівля, тендерним комітетом Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління було проведено засідання, у ході якого прийнято рішення повернути на кваліфікацію та відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТІМЧЕНКО ОЛЕГА ЛЕОНІДОВИЧА на підставі п.2 ч.1 ст.30 Закону: «переможець: не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 13:44:28

Про скасування запиту

Запит про надання пояснень оприлюднений 2019-04-02 об 11:57:07 вважати не дійсним та таким що не потребує відповіді.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-09 12:13:51

Пояснення до закупівлі UA-2019-02-07-003289-b предмет закупівлі код за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (Дрова твердолистяної породи : бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина.)

Пояснення до закупівлі UA-2019-02-07-003289-b предмет закупівлі код за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (Дрова твердолистяної породи : бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина.)

1. Процедура закупівлі № UA-2019-02-07-003289-b від 07.03.2019 предмет закупівлі (Дрова твердолистяної породи: бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина) на суму 4 080 000,00 грн., не перевищує еквівалент у розмірі 133 тис. євро тендерним комітетом Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління відповідно до чинного законодавства було прийнято рішення провести процедуру закупівлі «відкриті торги».
В свою чергу відповідно до пункту 5 статті 28 Закону України від 25.12.2015 № 922 - VIII (із змінами) «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно частини 4 статті 10 Закону: «Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.»
При проведені процедури закупівлі «відкриті торги» Законом не передбачено розміщення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій на сайті Уповноваженого органу через сертифікований електронний майданчик.
2. 10.03.2019 о 15:42 ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ АЛЄКСЄЄВИМ ВАЛЕНТИНОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ була подана скарга до Антимонопольного комітету України ідентифікатор № UA-2019-02-07-003289-b.b2.
Відповідно до п.6 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. При цьому відповідно до п.8 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі»: «Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.»
Пунктом 7 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовнику у разі прийняття скарги до розгляду забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Також відповідно п.7 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель автоматично блокує процедуру закупівлі до прийняття рішення органом оскарження.
Після прийняття рішення органом оскарження та розблокування процедури закупівля, тендерним комітетом Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління було проведено засідання, у ході якого прийнято рішення повернути на кваліфікацію та відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТІМЧЕНКО ОЛЕГА ЛЕОНІДОВИЧА на підставі п.2 ч.1 ст.30 Закону: «переможець: не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону».


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 13:45:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Дрова твердолистяної породи : бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-003289-b) очікуваною вартістю 4 080 000,00 грн. та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-07-003289-b на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO всупереч п.1 ст.10 Закону не оприлюднив протокол розгляду пропозиції учасника ФОП АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 2974918072)?
2. Чому Замовник при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-07-003289-b на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO всупереч п.1 ст.10 Закону не оприлюднив протокол розгляду пропозиції учасника ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ (ЄДРПОУ 2341318537)?
3. Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) процедури закупівлі UA-2019-02-07-003289-b переможець торгів повинен подати Замовнику документи шляхом завантаження цих документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, електронну довідку, довідку або нотаріально завірену копію документа (ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що фізичну особу, яка є переможцем, не було засуджено за злочин, учинений з корисливів мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Переможець торгів ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ подав 01.03.2019 довідку МВС України (серія ААА №0537081), в якій зазначено інформацію станом на 22.01.2019 року, тобто 37-денної давнини. Чому всупереч п.3 ст.17 Закону тендерна пропозиція переможця не була відхилена?
4. Відповідно до п.5 Додатку 2 до ТД процедури закупівлі UA-2019-02-07-003289-b переможець торгів ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ подав 01.03.2019 довідку про відсутність заборгованості з платежів від 23.01.2019 №3967, довідка дійсна до 01.02.2019. Чому всупереч п.2 ст.17 Закону тендерна пропозиція переможця не була відхилена?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-08 09:34:10

Пояснення до закупівлі UA-2019-02-07-003289-b предмет закупівлі код за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (Дрова твердолистяної породи : бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина.)

1. Процедура закупівлі № UA-2019-02-07-003289-b від 07.03.2019 предмет закупівлі (Дрова твердолистяної породи: бук, береза, акація, ясен, граб, ільм, в'яз, клен, дуб, модрина) на суму 4 080 000,00 грн., не перевищує еквівалент у розмірі 133 тис. євро тендерним комітетом Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління відповідно до чинного законодавства було прийнято рішення провести процедуру закупівлі «відкриті торги».
В свою чергу відповідно до пункту 5 статті 28 Закону України від 25.12.2015 № 922 - VIII (із змінами) «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно частини 4 статті 10 Закону: «Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.»
При проведені процедури закупівлі «відкриті торги» Законом не передбачено розміщення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій на сайті Уповноваженого органу через сертифікований електронний майданчик.
2. 10.03.2019 о 15:42 ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ АЛЄКСЄЄВИМ ВАЛЕНТИНОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ була подана скарга до Антимонопольного комітету України ідентифікатор № UA-2019-02-07-003289-b.b2.
Відповідно до п.6 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. При цьому відповідно до п.8 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі»: «Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.»
Пунктом 7 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовнику у разі прийняття скарги до розгляду забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Також відповідно п.7 ст. 18 розділу ІІІ Закону «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель автоматично блокує процедуру закупівлі до прийняття рішення органом оскарження.
Після прийняття рішення органом оскарження та розблокування процедури закупівля, тендерним комітетом Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління було проведено засідання, у ході якого прийнято рішення повернути на кваліфікацію та відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТІМЧЕНКО ОЛЕГА ЛЕОНІДОВИЧА на підставі п.2 ч.1 ст.30 Закону: «переможець: не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-04-05 16:08:39

Пояснення до закупівлі UA-2019-02-07-003289-b

Тендерним комітетом надаються пояснення по суті питання

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 16:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 10:45
00000000
18 квітня 2019 10:43
000000000000000000000000
16 квітня 2019 11:46
00000000
16 квітня 2019 11:43
000000000000000000
16 квітня 2019 11:43
00000000000000000000000
16 квітня 2019 11:43
00000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:05
00000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
0000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
0000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
0000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
0000000000000000
21 лютого 2019 16:02
000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
0000000000
21 лютого 2019 16:02
000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
0000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
00000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
0000000000000000000000000000
21 лютого 2019 16:02
000000000000000000000000000000

Публічні документи

22 лютого 2019 17:00
0000000000000000000000
22 лютого 2019 17:00
00000000000000000000000
22 лютого 2019 17:00
00000000000000
22 лютого 2019 17:00
000000
22 лютого 2019 17:00
000000000000000000
22 лютого 2019 17:00
0000000000000000000000000
22 лютого 2019 17:00
000000000
22 лютого 2019 17:00
000000000000
22 лютого 2019 17:00
00000000000
22 лютого 2019 17:00
000000000
22 лютого 2019 17:00
00000000000

Публічні документи

22 лютого 2019 18:39
00000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
00000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
00000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
00000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
00000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
0000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:37
000000000000000000000
22 лютого 2019 18:36
000000000000000
22 лютого 2019 18:36
00000000000
22 лютого 2019 18:36
0000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:36
000000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 18:36
000000000000000000000000000000000

Публічні документи

01 березня 2019 19:27
00000000000000000000000
01 березня 2019 19:27
0000000000000000000000
01 березня 2019 19:27
000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:16
00000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
00000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
00000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
00000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
00000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
00000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
000000000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
000000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
00000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
000000000000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 18:10
0000000000000
21 лютого 2019 18:10
00000000000000000000000000

Публічні документи

22 лютого 2019 08:45
0000000000000000000000000000
22 лютого 2019 08:45
0000000000000000000
22 лютого 2019 08:45
0000000000000000000000
22 лютого 2019 08:45
00000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 20:42
00000000
21 лютого 2019 20:40
000000000000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 20:40
000000000000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 20:40
000000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
0000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
0000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
000000000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
0000000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
0000000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
000000000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
00000000000000000000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
00000000000000000
21 лютого 2019 17:12
0000000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
000000000000000
21 лютого 2019 17:12
00000000000000000000
21 лютого 2019 17:12
000000000000000
21 лютого 2019 17:12
0000000000000000000000

Публічні документи

22 лютого 2019 10:29
00000000
22 лютого 2019 10:27
0000000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
00000000000
22 лютого 2019 10:27
000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
00000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
00000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
00000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
00000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
00000000000000000
22 лютого 2019 10:27
000000000000000000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
00000000000000000000
22 лютого 2019 10:27
0000000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000

000000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000000000000000000000

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 17:37
00000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
Рішення скасоване 0,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 19:30
00000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 19:33
000000000000000000000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 17:36
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 17:45
00000000000000000000000000000
#0000000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 18:43

Документи

28 лютого 2019 17:37
00000000
28 лютого 2019 17:26
000000000000000000000000000000
25 лютого 2019 16:34
00000000000000000000000

Документи

07 березня 2019 10:44
00000000
07 березня 2019 10:41
0000000000000000000000000000000000000000000
28 лютого 2019 17:37
00000000000000000000000
28 лютого 2019 17:37
00000000000000000000000

Документи

03 квітня 2019 19:33
00000000
03 квітня 2019 19:32
0000000000000000000000000000000
03 квітня 2019 19:31
00000000000000000000000
03 квітня 2019 19:31
00000000000000000000000

Документи

08 квітня 2019 17:36
00000000
08 квітня 2019 17:35
000000000000000000000000000000
06 квітня 2019 07:48
00000000000000000000000

Документи

12 квітня 2019 17:45
00000000
12 квітня 2019 17:43
00000000000000000000000000000000
08 квітня 2019 17:36
00000000000000000000000

Документи

15 квітня 2019 18:43
00000000
12 квітня 2019 17:45
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000000000000000
#0000000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 18:43
00000000
12 квітня 2019 17:45
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
04 травня 2020 13:47
00000000 зміни до договору
27 грудня 2019 14:37
00000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
27 грудня 2019 14:35
00000000 зміни до договору
21 грудня 2019 10:09
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
21 грудня 2019 10:07
00000000 укладений
28 травня 2019 17:48
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 укладений
28 травня 2019 17:47
00000000000000000000000000000000000000 укладений
28 травня 2019 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 0000000000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 0000000000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0