Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спирт етиловий 70 %
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2019-02-07-002523-b 766db974bdf74d75b66e3c8a2dee0183
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Попова

+380567452193
+380567782117
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567452193,+380567782117
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 флакон
Спирт етиловий 70 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Князя Володимира Великого.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2019  —  07 березня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000064 ● 568586951ad6430987cd6c4fc90fe6c5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 18:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.10.2019 № 178

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 178

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2019-02-07-002523-b 07.02.2019 Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01985370) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення від 21.08.2019 № 1036d4/19)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-24 16:58:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг код згідно ДК 021:2015 - 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-07-002523-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель встановлено, що Замовником проведено у січні – лютому 2019 року 2 закупівлі за кодом ДК 021-2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини очікувана вартість яких є меншою, ніж установлена в абзаці другому частини першої статті 2 Закону, а саме: UA-2019-02-07-002523- b очікувана вартість 88000,00 грн (укладений договір на суму 87200,00 грн) та UA-2019-01-02-000365-b очікувана вартість 199896,00 грн (укладений договір на суму 199186,25 грн). Загальна вартість укладених договорів склала 286386,25 грн. Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (далі – Порядок). Відповідно до абз. 2 п.1 р. II Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. У зв’язку з вищенаведеним, просимо пояснити, чому Замовник поділив один предмет закупівлі на частини та уникнув проведення процедур відкритих торгів?
2. Згідно частини 1 статті 4 Закону – «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Аналізом річного плану закупівель на 2019 рік встановлено, що за даним предметом закупівлі ДК 021:2015 - 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, закупівля за ID: UA-2019-02-07-002523- b очікуваною вартістю 88000,00 грн. в річному плані Замовника відсутня. Просимо пояснити, чому Замовником здійснено закупівлю ID: UA-2019-02-07-002523- b без внесення до річного плану (додатку до річного плану) та зміни до них.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-25 10:57:10

Відповідь на звернення

При подачі закупівлі UA-2019-02-07-002523-b Спирт етиловий 70 % сталася технічна помилка, а саме замість коду ДК 021:2015: 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини» було поставлено код ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини», при цьому план закупок, технічні вимоги та договір були поставлені з вірним кодом ДК 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини".

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» ДОР» розглянув Ваш висновок щодо усунення порушення після моніторингу закупівлі товару UA-2019-02-07-002523-b Спирт етиловий 70 % та повідомляє наступне.

2019-11-01 09:40:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником оголошено закупівлю товару без оприлюднення в річному плані додатку до річного плану на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційній системі закупівель, що не відповідає вимогам частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ 87 200,00
UAH з ПДВ
87 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ
#40564781
Переможець 87 200,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 09:04

Документи

18 лютого 2019 09:03
протокол 42 спирт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ
#40564781
87 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 09:03
протокол 42 спирт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
спирт.pdf укладений
22 лютого 2019 13:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 704,67 UAH)