Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 - 33600000) (лот №1 - діазепам) (лот №2 - морфін) (лот №3 - фентаніл) (лот №4 - натрій оксибутират) (лот №5 - кетамін)
Очікувана вартість
4 000 150,00 UAH
UA-2019-02-07-002228-b 49b19419a8bc4930a0e559d2dfb93fc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 000 150,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

15 лютого 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:02
perelik_zmin.doc
15 лютого 2019 13:59
4 - Проект Договору 2 (Додаток 5).docx
15 лютого 2019 13:59
3 - ТД (наркотч.засоби) зі змінами.doc
15 лютого 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:02
perelik_zmin.doc
15 лютого 2019 13:59
4 - Проект Договору 2 (Додаток 5).docx
07 лютого 2019 15:19
4 - Проект Договору (Додаток 5).docx
15 лютого 2019 13:59
3 - ТД (наркотч.засоби) зі змінами.doc
07 лютого 2019 15:19
3 - ТД (наркотч.засоби).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 17:07
Дата відповіді: 15 лютого 2019 13:36
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (медико-технічні вимоги), строк придатності товару на момент поставки на склад уповноваженого підприємства замовника повинен становити не менше ніж 75 % від загального терміну придатності. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Лікарські засоби, що закуповуються, відносяться до наркотичних та психотропних лікарських засобів. Вказаний строк придатності визначено з урахуванням особливостей роботи установи, специфіки використання наркотичних та психотропних лікарських засобів, спроможності формувати товарні запаси.
Крім того, заявлені до закупівлі лікарські засоби, які представлені на ринку медичної продукції України, мають загальний термін придатності від 3 років, а тому дана вимога щодо терміну придатності не менше 12 місяців, є в свою чергу, не більше 33% від загального терміну придатності лікарського засобу, що є небажаним для лікувального закладу та може мати негативні наслідки для безперебійного процесу лікування пацієнтів.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2019 17:08
Дата відповіді: 15 лютого 2019 14:04
Замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо надання учасниками копії ліцензії на придбання, виготовлення, зберігання, перевезення, реалізацію, знищення, використання наркотичних засобів (списку 1 таблиці 2 та списку 1 таблиці 3), психотропних речовин (списку 2 таблиці 2 та списку 2 таблиці 3), прекурсорів (списку 1 таблиці 4 та списку 2 таблиці 4) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» ТА/АБО копії ліцензії на виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами. Вимога щодо надання такої ліцензії обмежує участь у процедурі закупівлі виключно виробниками. Зважаючи на неприпустимість обмеження конкуренції серед учасників під час проведення процедури закупівлі просимо викласти вимогу щодо надання ліцензії у редакції, яка не дискримінує учасників, наприклад, «Копію ліцензії на придбання, зберігання, перевезення, реалізацію (відпуск), знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів або копію ліцензії на виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідні зміни внесені до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: (лот №1 - діазепам)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 480 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 401,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 лютого 2019 15:53
Закінчення: 26 лютого 2019 16:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 од
діазепам
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 5 А,
Дата доставки: 18 березня 2019  —  20 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ" 479 700,00
UAH з ПДВ
479 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 478 100,00
UAH з ПДВ
478 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 11:18
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 10:35
Інші документи.pdf
22 лютого 2019 10:35
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 10:35
Відповідність МТВ.pdf
22 лютого 2019 10:35
Стаття 17.pdf
22 лютого 2019 10:35
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ"

Комунальне підприємство "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 478 100,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 14:57

Документи

04 березня 2019 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
478 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:08
ЗВД ТЗ-30.pdf укладений
03 квітня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 16:30
ДУ 2 від 22.01.2020 до Д Тз-30 від 18.03.2019 КП Фармація .pdf зміни до договору
22 січня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 11:45
ДУ №1 від 17.12.19 до Д Тз-30_КП Фармація_20%.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 10:46
Д ТЗ-30 від 18.03.2019 КП Фармація.pdf укладений
18 березня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Тз-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Тз-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 478 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 277,57 UAH)