Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (прибирання будівель та прилеглої території) (код ДК 021:2015 - 90910000-9).
Очікувана вартість
1 410 200,00 UAH
UA-2019-02-07-001816-b ● 530e141036f048b18d19c1f5f6ff105e
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
07 лютого 2019
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк” філія – Миколаївське обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 09326464 |
Місцезнаходження: | 54024, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, Херсонське шосе, 50 |
Контактна особа: |
Єланна Стефурак +380512555938 stefurakes@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Виконавець зобов'язується в порядку та на умовах, визначених у Договорі, надати Замовникові послуги з прибирання (прибирання будівель та прилеглої території) (місцезнаходження будівель/приміщень Замовника зазначені у Додатку №1 до Договору) (далі за текстом – Послуги) (код ДК 021:2015-90910000-9), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити надані Послуги.
Найменування та кількість Послуг, що будуть надаватися за Договором, визначені в Додатку № 1 до Договору.
Згідно з Договором Послуги включають:
Щоденні послуги:
1) Сухе та вологе прибирання підлогового покриття (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
2) Сухе прибирання килимового покриття;
3) Видалення пилу з меблів, підвіконників, жалюзі, карнизів та офісної техніки в приміщеннях Замовника, а також видалення пилу з відгороджувальних конструкцій операційних залів;
4) Видалення забруднень з металевих, скляних та пластикових, горизонтальних та вертикальних поверхонь;
5) Очищення від пилу м’яких меблів;
6) Винесення сміття та заміна одноразових пакетів в приміщеннях Замовника та біля банкоматів, встановлених в будівлі Замовника;
7) Вологе прибирання сходових кліток в т.ч. вологе прибирання сходів, поручнів та панелей (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
8) Вологе прибирання і дезінфекція санвузлів (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
9) Видалення забруднень на плінтусах, столах, кріслах і плям на килимовому покритті (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
10) Прибирання прибудинкової території в т.ч. включає:
Прибирання тротуарів, проїжджої частини, сходів, газонів і збирання сміття;
Транспортування сміття в установлене місце;
Очищення, санітарна обробка та періодична дезінфекція урн, сміттєвих баків та місць їх установлення;
Восени: підмітання та згрібання листви;
В зимовий період: очищення території від снігу, підмітання, згрібання снігу в купи, посипання території піскосумішю.
Періодичні послуги:
1) Миття дверей (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
2) Полірування дерев’яних меблів та дверей (1 раз на тиждень);
3) Знімання павутиння (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
4) Миття облицювальної плитки на стінах у санвузлах (2 рази на місяць та по мірі необхідності протягом місяця);
5) Миття вікон зсередини та ззовні приміщення (3 рази протягом дії Договору, але не рідше, ніж раз на 3 місяці);
6) Підтримання в чистоті зовнішніх вікон операційних залів (у разі необхідності);
7) Сухе протирання локальних забруднень вікон та скляних конструкцій зсередини приміщення (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
8) Хімчистка килимового покриття (1 раз протягом дії Договору);
9) Чистка люстр, світильників і бра (3 рази протягом дії Договору, але не рідше, ніж раз на 3 місяці);
10) Волога чистка штор та тюлі (1 раз протягом дії Договору)*;
11) Волога чистка текстильних жалюзі (1 раз протягом дії Договору)*;
* Виконавець зобов’язується власними силами здійснити знімання та встановлення штор, тюлей і жалюзей для надання послуг з їх чистки.
Прибирання банкоматі, що розташовані за адресами ТВБВ, в яких проводиться загальне прибирання:
1) Зовнішна чистка банкоматів/ІПТ (2 рази на місяць та по мірі необхідності протягом місяця).
2) Миття інформаційно - платіжного терміналу (ІПТ) (за потребою).
3) Видалення з банкоматів графіті, написів, малюнків (за потребою).
4) Видалення жувальних гумок та інших сторонніх предметів з поверхонь банкоматів (за потребою);
5) Очистка корзин для сміття біля банкоматів (за потребою);
Вимоги щодо забезпечення працівників Виконавця:
1. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця необхідним інвентарем (порохотяги, відра, віники, швабри, мітли тощо).
2. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця необхідними матеріалами (миючі засоби, серветки для меблів, ганчірки для миття підлоги, пакети для сміття тощо).
3. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця засобами індивідуального захисту, якщо це передбачене вимогами нормативно-правових актів України з охорони праці (гумові рукавички, брезентові рукавиці, гумові чоботи тощо).
4. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця робочим одягом та взуттям, відповідно до вимог нормативно-правових актів України з безпеки та охорони праці.
Виконавець зобов’язується надати Послуги, що є предметом Договору, належної якості та у строки, визначені Договором. При цьому, інвентар, обладнання та засоби, необхідні для надання Послуг, Виконавець закуповує за власний рахунок.
Якість Послуг може бути покращена Виконавцем за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в п.3.1. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Найменування та кількість Послуг, що будуть надаватися за Договором, визначені в Додатку № 1 до Договору.
Згідно з Договором Послуги включають:
Щоденні послуги:
1) Сухе та вологе прибирання підлогового покриття (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
2) Сухе прибирання килимового покриття;
3) Видалення пилу з меблів, підвіконників, жалюзі, карнизів та офісної техніки в приміщеннях Замовника, а також видалення пилу з відгороджувальних конструкцій операційних залів;
4) Видалення забруднень з металевих, скляних та пластикових, горизонтальних та вертикальних поверхонь;
5) Очищення від пилу м’яких меблів;
6) Винесення сміття та заміна одноразових пакетів в приміщеннях Замовника та біля банкоматів, встановлених в будівлі Замовника;
7) Вологе прибирання сходових кліток в т.ч. вологе прибирання сходів, поручнів та панелей (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
8) Вологе прибирання і дезінфекція санвузлів (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
9) Видалення забруднень на плінтусах, столах, кріслах і плям на килимовому покритті (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
10) Прибирання прибудинкової території в т.ч. включає:
Прибирання тротуарів, проїжджої частини, сходів, газонів і збирання сміття;
Транспортування сміття в установлене місце;
Очищення, санітарна обробка та періодична дезінфекція урн, сміттєвих баків та місць їх установлення;
Восени: підмітання та згрібання листви;
В зимовий період: очищення території від снігу, підмітання, згрібання снігу в купи, посипання території піскосумішю.
Періодичні послуги:
1) Миття дверей (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
2) Полірування дерев’яних меблів та дверей (1 раз на тиждень);
3) Знімання павутиння (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
4) Миття облицювальної плитки на стінах у санвузлах (2 рази на місяць та по мірі необхідності протягом місяця);
5) Миття вікон зсередини та ззовні приміщення (3 рази протягом дії Договору, але не рідше, ніж раз на 3 місяці);
6) Підтримання в чистоті зовнішніх вікон операційних залів (у разі необхідності);
7) Сухе протирання локальних забруднень вікон та скляних конструкцій зсередини приміщення (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
8) Хімчистка килимового покриття (1 раз протягом дії Договору);
9) Чистка люстр, світильників і бра (3 рази протягом дії Договору, але не рідше, ніж раз на 3 місяці);
10) Волога чистка штор та тюлі (1 раз протягом дії Договору)*;
11) Волога чистка текстильних жалюзі (1 раз протягом дії Договору)*;
* Виконавець зобов’язується власними силами здійснити знімання та встановлення штор, тюлей і жалюзей для надання послуг з їх чистки.
Прибирання банкоматі, що розташовані за адресами ТВБВ, в яких проводиться загальне прибирання:
1) Зовнішна чистка банкоматів/ІПТ (2 рази на місяць та по мірі необхідності протягом місяця).
2) Миття інформаційно - платіжного терміналу (ІПТ) (за потребою).
3) Видалення з банкоматів графіті, написів, малюнків (за потребою).
4) Видалення жувальних гумок та інших сторонніх предметів з поверхонь банкоматів (за потребою);
5) Очистка корзин для сміття біля банкоматів (за потребою);
Вимоги щодо забезпечення працівників Виконавця:
1. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця необхідним інвентарем (порохотяги, відра, віники, швабри, мітли тощо).
2. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця необхідними матеріалами (миючі засоби, серветки для меблів, ганчірки для миття підлоги, пакети для сміття тощо).
3. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця засобами індивідуального захисту, якщо це передбачене вимогами нормативно-правових актів України з охорони праці (гумові рукавички, брезентові рукавиці, гумові чоботи тощо).
4. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Учасника-переможця робочим одягом та взуттям, відповідно до вимог нормативно-правових актів України з безпеки та охорони праці.
Виконавець зобов’язується надати Послуги, що є предметом Договору, належної якості та у строки, визначені Договором. При цьому, інвентар, обладнання та засоби, необхідні для надання Послуг, Виконавець закуповує за власний рахунок.
Якість Послуг може бути покращена Виконавцем за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в п.3.1. Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (прибирання будівель та прилеглої території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54024, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Херсонське шосе, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
07 лютого 2019 14:29 |
ЗВІТ про укладення договору_ТОВ Слісь.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Слісь Тетяна Леонідівна #2822006687 |
Переможець |
1 410 200,00
UAH
|
07 лютого 2019 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 15:11
|
Інформація про зміну умов договору.PDF | зміни до договору |
15 листопада 2019 15:11
|
Договір Слісь.zip | укладений |
07 лютого 2019 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п 3.2., п. 6.2.3. та 11.6 Договору № 14/31-01/01 на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання будівель та прилеглої території) від 31.01.2019 р., зв’язку із закриттям ТВБВ № 10014/207 за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 52, Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі надання послуг. п. 3.1. Договору року викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість цього Договору не повинна перевищувати 1408492,42 грн. (Один мільйон чотириста вісім тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 42 коп.) Без ПДВ.» Додаткова угода № 2 про внесення змін до Договору № № 14/31-01/01 від 31.01.2019 року вступає в силу з 09 листопада 2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | №14/31-01/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |