Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари та різне офісне приладдя
Очікувана вартість
31 079,00 UAH
UA-2019-02-07-001634-b 8813679bd47a403ba972c08d1b3d092d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Катерина Холодна

+380508799578 magdavkt@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму, національностей та релігій Магдалинівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02227512
Місцезнаходження: 51100, Україна , Дніпропетровська обл., Магдалинівський район, селище міського типу Магдалинівка, вул. Рядянська, буд. 49
Контактна особа: Катерина Холодна
+380508799578
magdavkt@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 13:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2019 13:39
Очікувана вартість: 31 079,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари та різне офісне приладдя для чотирьох комунальних закладів (бібліотека, музей, районний будинок культури та дитяча музична школа)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Канцелярські товари та офісне приладдя для централізованої бібліотеки на суму 7087.00 грн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, Центральна 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 комплект
Канцелярські товари та офісне приладдя для історико-краєзнавчого музею на суму 5220.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, Центральна 32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 комплект
Канцелярські товари та офісне приладдя для районного будинку культури на суму 9602.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, Центральна 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 комплект
Канцелярські товари та офісне приладдя для централізованної бухгалтерії на суму 9170.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, Центральна 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 14:04
Тендерна документація.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Жушман Яна Всеволодівна 24 850,00
UAH з ПДВ
24 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2019 13:38
Scan-190216-0003.jpg
16 лютого 2019 13:38
Scan-190216-0002.jpg
16 лютого 2019 13:38
Scan-190216-0001.jpg
16 лютого 2019 13:38
Scan-190215-0008.jpg
16 лютого 2019 13:38
Scan-190215-0009.jpg
16 лютого 2019 13:38
паспорт .pdf
16 лютого 2019 13:38
жушман РПЕП1 (1).JPG
16 лютого 2019 13:38
жушман ЕДР2 (1).JPG
16 лютого 2019 13:38
жушман ЕДР1 (1).JPG
16 лютого 2019 13:38
Жушман банк.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Жушман Яна Всеволодівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жушман Яна Всеволодівна
#3287320861
Переможець 24 850,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 13:57

Документи

18 лютого 2019 13:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Жушман Яна Всеволодівна
#3287320861
24 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 13:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:38
Додаткова угода.jpg зміни до договору
20 грудня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 10:30
Договір про закупівлю та специфікація.zip укладений
01 березня 2019 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник не взмозі поставити залишок товару згідно специфікації
Номер договору про закупівлю: 12Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML