Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система відеоспостереження на спеціальному майданчику для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-02-07-001420-b ● 6b4e4edfbbd74604bac439437a94c7ee
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313 |
Контактна особа: |
Вероніка Вербицька +380567911646 kpautopark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
ДК 021:2015 код ДК 021:2015 код 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система відеоспостереження на спеціальному майданчику для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курсантська в районі буд. № 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2019 08:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 13:19 |
Тендерна документація.docx | |
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 1 - Форма пропозиції .docx | |
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 3 - Технічні вимоги.docx |
26 лютого 2019 08:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2019 13:19 |
Тендерна документація.docx
|
|||
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 4 - Проект договору.docx
|
|||
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 1 - Форма пропозиції .docx
|
|||
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
07 лютого 2019 13:19 |
Додаток 3 - Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 09 лютого 2019 17:21
Дата відповіді: 26 лютого 2019 08:36
Доброго дня, згідно тендерної документації, необхідно обладнати майданчик камерами відеоспостереження, але в документації відсутні креслення (схеми) майданчика та прилеглої території, розміщення споруд, стовпів на території даного майданчику, а також відсутні дані де саме буде розміщуватися сервер збереження інформації. Будь ласка надайте таку інформацію, так як вона потрібна для розрахунку кількості монтажного обладнання. Бажано з фотознімками. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо, що додаток 3 до тендерної документації містить перелік обладнання та технічних, якісних і кількісних характеристик до предмету закупівлі. Стосовно того, де саме буде розміщуватись сервер повідомляємо, що згідно з додатком 3 до тендерної документації, сервер має знаходитись у адміністративній будівлі майданчику, який базується за адресою: вул. Курсантська, в районі буд. № 7.
уточнення щодо технічної частини
Дата подання: 11 лютого 2019 17:31
Дата відповіді: 26 лютого 2019 08:39
Добрий день! Прошу надати відповіді на наступні питання:
1. Ознайомившись з характеристиками обладнання, не зрозуміло який тип відеонагляду планується, аналоговий чи IP?
2. Яка кількість кабелю необхідна для монтажу? Або надайте схему розміщення камер і відереєстратора та розміри ділянки для самостійного прорахунку кабельних мереж.
3. Який тип живлення планується для відеокамер?
4. Згідно Пункту 1.5, "Джерело безперервного живлення 200VA, Форм-фактор – Rack для монтажу в стійку. З подвійним перетворенням (on-line); Вихідна потужність: 800 Вт; Ємність: 200 VA; Кількість вихідних роз'ємів живлення (загальне): 3 або краще", скоріш за все в описі є помилка, и має бути "2000VA" ?
5. Прошу надати більш детальні характеристики шлюзу безпеки, який планується встановити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що додаток 3 до тендерної документації містить перелік обладнання та технічних, якісних і кількісних характеристик до предмету закупівлі. Окремо Замовником не розроблялось схеми розміщення камер і відео реєстратора, оскільки така інформація має бути створена Виконавцем і надана на погодження Замовнику.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-07-001420-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:38520593
Дата подання: 21 березня 2019 11:22
Неправомірна дискваліфікація
Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №12/03 від 19.03.2019р., вважаємо їх такими, що суперечать законодавству України та порушують принципи публічних закупівель визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та, приймаючи до уваги наше право як учасника процесу торгів на контроль всієї тендерної процедури, користуючись принципами системи ПРОЗОРРО та згідно п.4 ст.28 розділу IV Закону України.
За результати аукціону- цінова пропозиція учасника закупівлі ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» - не була змінена та згідно вимог тендерної документації - у учасників не вимагалось завантажити оновлену тендерну пропозицію, згідно п. 4 додатку 1 до тендерної документації: «У разі визнання нас переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір _________ (назва учасника) зобов’язується в строк до п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 1) з відповідним розрахунком ціни).» - тобто цінова пропозиція за результатами аукціону не змінилася, надання перерахованої ціни тендерної пропозиції не вимагається.
Враховуючи, що визначення "аналогічних договорів" у законодавстві немає, наданий учасником ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» аналогічний договір є подібний за змістом, правовою природою, предметом закупівлі та повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно структури ДК 021:2015 CPV-класифікатора: перші дві цифри – розділ, перші три цифри – група, перші чотири цифри – клас, і беручи до уваги, що згідно п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформаційна довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.» - Замовником не зазначено, що аналогічний договір має співпадати по класу CPV-коду.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції. Вважаємо їх неправомірними та такими що у разі не вирішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
За результати аукціону- цінова пропозиція учасника закупівлі ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» - не була змінена та згідно вимог тендерної документації - у учасників не вимагалось завантажити оновлену тендерну пропозицію, згідно п. 4 додатку 1 до тендерної документації: «У разі визнання нас переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір _________ (назва учасника) зобов’язується в строк до п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 1) з відповідним розрахунком ціни).» - тобто цінова пропозиція за результатами аукціону не змінилася, надання перерахованої ціни тендерної пропозиції не вимагається.
Враховуючи, що визначення "аналогічних договорів" у законодавстві немає, наданий учасником ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» аналогічний договір є подібний за змістом, правовою природою, предметом закупівлі та повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно структури ДК 021:2015 CPV-класифікатора: перші дві цифри – розділ, перші три цифри – група, перші чотири цифри – клас, і беручи до уваги, що згідно п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформаційна довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.» - Замовником не зазначено, що аналогічний договір має співпадати по класу CPV-коду.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції. Вважаємо їх неправомірними та такими що у разі не вирішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2019 09:09
Враховуючи зазначене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вирішено задовольнити частково Скаргу ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», скасувавши пункт 1 мотивувальної частини протоколу розгляду тендерної пропозиції від 20.03.2019 № 12/03, з урахуванням чого викласти протокол розгляду тендерної пропозиції у новій редакції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-07-001420-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38520593
Дата подання: 25 березня 2019 15:05
Неправомірна дискваліфікація
Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №14/03 від 25.03.2019р., вважаємо його таким, що суперечить законодавству України та порушує принципи публічних закупівель визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
згідно п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформаційна довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору» - Замовником не зазначено що є саме аналогічним договором, тобто вже при вивченні пропозицій учасників варто оцінювати, які документи були надані учасником у якості аналогічних договорів, а потім вже співставляти з вимогами замовника.
Порівнюючи проект договору та технічні вимоги Замовника з аналогічним договором ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» отримуємо, що специфікації обох договорів мають аналогічний предмет закупівлі: відеокамери, відеомонітори, джерело безперебійного живлення, шафа монтажна, мережевий сервіс, а також до договорів включені монтаж та пусконалагоджувальні роботи; тобто договір наданий ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» є аналогічним. З урахуванням зазначеного учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Замовник не має права відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру.
Приймаючи до уваги наше право як учасника процесу торгів на контроль всієї тендерної процедури, користуючись принципами системи ПРОЗОРРО та згідно п.4 ст.28 розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» має докази дискримінації нас як учасника процедури закупівлі, так як проаналізувало завершену процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-000004-b, у якій Замовник КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" у п.1 додатку 3 тендерної документації чітко визначив поняття аналогічного договору для учасників торгів: «1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є постачання смартфонів», згідно п.1.5 проекту договору: «Предметом поставки є ДК 021:2015: 32250000-0 – Мобільні телефони». За рішення тендерного комітету КП ""Міськавтопарк" ДМР переможцем процедури закупівлі обрано КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ, який надав довідку «Аналогічні договори (4)» з зазначенням 8 (вісім) договорів, у жодному з яких не виявлено товару закупівлі – мобільний телефон, та у жодному з договорів код класифікатора не співпадає по номеру.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції та докази щодо дискримінації нас як учасника процедури закупівлі. У разі не вирішення даної вимоги - рішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
згідно п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформаційна довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору» - Замовником не зазначено що є саме аналогічним договором, тобто вже при вивченні пропозицій учасників варто оцінювати, які документи були надані учасником у якості аналогічних договорів, а потім вже співставляти з вимогами замовника.
Порівнюючи проект договору та технічні вимоги Замовника з аналогічним договором ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» отримуємо, що специфікації обох договорів мають аналогічний предмет закупівлі: відеокамери, відеомонітори, джерело безперебійного живлення, шафа монтажна, мережевий сервіс, а також до договорів включені монтаж та пусконалагоджувальні роботи; тобто договір наданий ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» є аналогічним. З урахуванням зазначеного учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Замовник не має права відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру.
Приймаючи до уваги наше право як учасника процесу торгів на контроль всієї тендерної процедури, користуючись принципами системи ПРОЗОРРО та згідно п.4 ст.28 розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» має докази дискримінації нас як учасника процедури закупівлі, так як проаналізувало завершену процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-000004-b, у якій Замовник КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" у п.1 додатку 3 тендерної документації чітко визначив поняття аналогічного договору для учасників торгів: «1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є постачання смартфонів», згідно п.1.5 проекту договору: «Предметом поставки є ДК 021:2015: 32250000-0 – Мобільні телефони». За рішення тендерного комітету КП ""Міськавтопарк" ДМР переможцем процедури закупівлі обрано КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ, який надав довідку «Аналогічні договори (4)» з зазначенням 8 (вісім) договорів, у жодному з яких не виявлено товару закупівлі – мобільний телефон, та у жодному з договорів код класифікатора не співпадає по номеру.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції та докази щодо дискримінації нас як учасника процедури закупівлі. У разі не вирішення даної вимоги - рішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лемешко Олександр Георгійович |
205 100,00
UAH з ПДВ
|
202 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
209 088,00
UAH з ПДВ
|
205 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
253 800,00
UAH з ПДВ
|
253 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКТОС УКРАЇНА" |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лемешко Олександр Георгійович #2257403916 |
Відхилено |
202 500,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 14:56
|
ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3379206135 |
Відхилено |
205 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 15:06
|
ТОВ "АКТОС УКРАЇНА" #41771154 |
Очікує рішення |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 18:06
|
ТОВ "БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #38520593 |
Відхилено |
253 800,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 18:06
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 квітня 2019 15:26 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби |
Документи:
08 квітня 2019 15:26
|
Електронний підпис |
08 квітня 2019 15:24
|
4.png |
08 квітня 2019 15:24
|
4-2.png |