Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду
Очікувана вартість
366 007,00 UAH
UA-2019-02-07-000929-b 4c80d866eb80482686c07a7f3dae6ddd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Віталіївна Михальченко

+380612135126 aczp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42263611
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Вознесенівський район ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ будинок 162
Контактна особа: Ірина Віталіївна Михальченко
+380612135126
aczp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система, якою здійснюється визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи. Рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року №30 (зі змінами) затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу (далі – Положення). Відповідно абц.1 п.1.2.1 Положення автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі – ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо. Згідно з п. 1.4.3 Положення у місцевих та апеляційних загальних судах (крім апеляційного суду міста Києва) використовується комп'ютерна програма "Д-3", розроблена адміністратором автоматизованої системи для загальних судів. Абзацом 4 пункту 1.2.1. Положення визначено, що адміністратором автоматизованої системи (адміністратором Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує:
- технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС;
- виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань;
- сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи.
Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи в місцевих та апеляційних загальних судах, за змістом п. 1.4.7 Положення, здійснюються адміністратором автоматизованої системи на підставі укладених договорів з відповідними судами загальної юрисдикції.
Також, відповідно до ст. 3 Закону України «Про доступ до судових рішень» для доступу до судових рішень судів загальної юрисдикції Державна судова адміністрація України забезпечує ведення Єдиного державного реєстру судових рішень (далі – Реєстр). Згідно з Порядком ведення Реєстру, затвердженим Рішенням Вищої ради правосуддя від 19.04.2018 №1200/0/15-18, адміністратором зазначеного Реєстру судових рішень є адміністратор Єдиної судової інформаційної системи державне підприємство «Інформаційні судові системи». Адміністратор вживає заходи, пов’язані із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування Реєстру, у тому числі такі: створення, вдосконалення та супроводження державної інформаційної системи Реєстру; адміністрування Реєстру; надання доступу до Реєстру; забезпечення зберігання та захисту даних, що містяться в Реєстрі, у тому числі шляхом визначення моделі захисту від загроз витоку інформації та засобів обробки електронних документів у Реєстрі та надання до них безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі «Судова влада України»; виконання інших функцій, передбачених цим Порядком.
Відповідно до консультативного висновку, наданого учасником, Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України №009/19 від 23.01.2019 за результатом проведення комплексного експертного дослідження, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону – «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», є обґрунтованою.
Проведений аналіз нормативно-правових актів, що регулюють цю сферу правовідносин, а також аналіз наданих на дослідження матеріалів, показав, що існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість надання зазначених послуг іншим учасником, ніж державного підприємства «Інформаційні судові системи», та про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI - «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи» та відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI – «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням».
Таким чином, існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість виконання зазначених послуг іншим учасником, крім державне підприємство «Інформаційні судові системи», та про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 11:55
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Св.Миколая,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

07 лютого 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
Переможець 366 006,96
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 11:55

Документи

07 лютого 2019 11:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 11:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
366 006,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 11:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 17:09
Д.у.№1 дог.№7_19.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 10:40
супроводж.прогр.заб..pdf укладений
18 лютого 2019 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни розділу 3, розділу 4 у зв'язку з допущеною технічною опискою
Номер договору про закупівлю: 7/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 366 006,96
UAH (в тому числі ПДВ 61 001,16 UAH)