Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4, А5
Очікувана вартість
11 600,00 UAH
UA-2019-02-07-000882-a ● 007158e7519a4a19a91166d27af3479d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №4" |
Код ЄДРПОУ: | 34019124 |
Місцезнаходження: | 09112, Україна , Київська обл., Біла Церква, Василя Стуса, 41 |
Контактна особа: |
Параца Ольга Ігорівна 380634932961 p_olya23@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 11 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір ксероксний А4, Папір ксероксний А5, Папір А4(газетний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачок
Папір ксероксний А4 (формат - А4, щільність – 80г/м² (повинно бути вказано на пачці), тип паперу – офсет (звичайний), колір – білий, тип покриття – матовий, кількість листів в пачці – 500 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09112, Україна, Київська область, Біла Церква, Василя Стуса, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
25 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачок
Папір ксероксний А5 (формат – А5, щільність – 80г/м² (повинно бути вказано на пачці), тип паперу – офсет (звичайний), колір – білий, тип покриття – матовий, кількість листів в пачці – 500 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09112, Україна, Київська область, Біла Церква, Василя Стуса, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2019
—
25 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пачок
Папір для письма (газетний) (формат - А4, щільність - 45г/м²(повинно бути вказано на пачці), тип паперу – газетний, колір - сірий, кількість листів в пачці – 500 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09112, Україна, Київська область, Біла Церква, Василя Стуса,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
25 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2019 09:04 |
Договір остаточний.doc |
07 лютого 2019 15:48 |
Договір.doc |
07 лютого 2019 15:48 |
папір оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та участі у закупівлі ФО-П
Дата подання: 08 лютого 2019 09:50
Дата відповіді: 11 лютого 2019 09:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Закону “Про публічні закупівлі” замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників, отже ми розглядаємо пропозиції ФОП неплатників ПДВ.
Пропозицію ФОП неплатника ПДВ, а саме його ціну розглядатимемо як остаточну.
Повідомляємо, що товар має відповідати всім вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.
Пропозицію ФОП неплатника ПДВ, а саме його ціну розглядатимемо як остаточну.
Повідомляємо, що товар має відповідати всім вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА #3033120440 |
Переможець |
11 590,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 13:07
|
ml4_4_papir_22022019.PDF | укладений |
22 лютого 2019 12:48
|