Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, А5
Очікувана вартість
11 600,00 UAH
UA-2019-02-07-000882-a 007158e7519a4a19a91166d27af3479d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Параца Ольга Ігорівна

380634932961 p_olya23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №4"
Код ЄДРПОУ: 34019124
Місцезнаходження: 09112, Україна , Київська обл., Біла Церква, Василя Стуса, 41
Контактна особа: Параца Ольга Ігорівна
380634932961
p_olya23@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 14:00
Очікувана вартість: 11 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір ксероксний А4, Папір ксероксний А5, Папір А4(газетний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачок
Папір ксероксний А4 (формат - А4, щільність – 80г/м² (повинно бути вказано на пачці), тип паперу – офсет (звичайний), колір – білий, тип покриття – матовий, кількість листів в пачці – 500 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09112, Україна, Київська область, Біла Церква, Василя Стуса, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  25 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачок
Папір ксероксний А5 (формат – А5, щільність – 80г/м² (повинно бути вказано на пачці), тип паперу – офсет (звичайний), колір – білий, тип покриття – матовий, кількість листів в пачці – 500 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09112, Україна, Київська область, Біла Церква, Василя Стуса, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2019  —  25 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пачок
Папір для письма (газетний) (формат - А4, щільність - 45г/м²(повинно бути вказано на пачці), тип паперу – газетний, колір - сірий, кількість листів в пачці – 500 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09112, Україна, Київська область, Біла Церква, Василя Стуса,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  25 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 09:04
Договір остаточний.doc
07 лютого 2019 15:48
Договір.doc
07 лютого 2019 15:48
папір оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та участі у закупівлі ФО-П
Дата подання: 08 лютого 2019 09:50
Дата відповіді: 11 лютого 2019 09:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону “Про публічні закупівлі” замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників, отже ми розглядаємо пропозиції ФОП неплатників ПДВ.
Пропозицію ФОП неплатника ПДВ, а саме його ціну розглядатимемо як остаточну.
Повідомляємо, що товар має відповідати всім вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА 11 590,00
UAH з ПДВ
11 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 10:32
паспорт_код.pdf
13 лютого 2019 10:32
витяг_рпєп.pdf
13 лютого 2019 10:32
виписка_єдрпоу.pdf
13 лютого 2019 10:32
пропозиція.pdf
13 лютого 2019 10:32
PRO80.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА
#3033120440
Переможець 11 590,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 11:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА
#3033120440
11 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 13:07
ml4_4_papir_22022019.PDF укладений
22 лютого 2019 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4,00
UAH з ПДВ