Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04344386 |
Місцезнаходження: | 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Демянюк Олена Юріївна 380974505048 b.meriya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 3 963 759,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 818,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 09:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 09:09 |
додаток № 5 -сканкопія картки реєстрації Проекту МК в МЕРТ.docx | |
07 лютого 2019 09:09 |
додаток № 1 тендерна пропозиція.docx | |
07 лютого 2019 09:08 |
додаток № 2 проект договору .docx | |
07 лютого 2019 09:08 |
додаток № 4 технічне завдання.docx | |
07 лютого 2019 09:08 |
додаток № 3 технічне завдання.docx | |
07 лютого 2019 09:08 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-20-000003 ● 295c8051cf2f41928f471891744d7cca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2019
№ 36
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-02-07-000106-c від 07.02.2019 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на моніторинговий висновок від 11.07.2019 UA-M-2019-06-20-000003 ● 295c8051cf2f41928f471891744d7cca На виконання частини другої п.8 ст.7.1. Закону України «Про публічні закупівлі», у якості реакції на висновок Управління північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області від 11.07.2019 року, здійснюю цим документом оприлюднення аргументованих заперечень до згаданого висновку. Водночас дякую за проведений моніторинг та зобов’язуюся обов’язково врахувати його аспекти у подальшій роботі уповноваженої особи з публічних закупівель. Заперечення 1. Відповідно до вимог Наказу № 680 зміст кожного розділу тендерної документації визначає Замовник. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Технічне завдання на роботи (додатки 3,4) містять максимум інформації для правильного визначення розміру прибутку. Учасником, а згодом Переможцем торгів, прибуток було визначено правильно (відповідно до категорії складності). Листом № 20-02 від 20.02.2019 Учасник також зобов’язався виконати роботи у відповідності до технічних, кількісних та якісних характеристик. Отже, вимагаючи дійсний перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону № 922 та з дотриманням законодавства загалом, Замовник діяв виключно у законний спосіб. 2. Моніторингова група вірно прочитує тендерну документацію та, власне, сама зазначає у висновку, що Замовник виписав у тендерній документації наявність довідки складеної у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать Учаснику на праві власності, або щодо яких в Учасника наявне право користування згідно з договорами оренди, тощо).У значенні терміну «тощо» передбачалося з-поміж інших договорів можливість надання учасниками договорів послуг та інших договорів. Саме такий документ надав Учасник торгів (договір про надання послуг автотранспортом та механізмами від 03.01.2019 року укладений між учасником та ФОП Ткачук Р.А.) Водночас, вимога стосовно надання у складі тендерної пропозиції актів приймання – передачі майна відсутня. Відтак – підтвердженням наявності в Учасника складського приміщення є цілком легітимний договір від 01.02.2019 року. 3. Копія ліцензії надана на аркуші 25-му з 35-ти у додатку «Дозвільні та установчі документи САГАТ» (22.02.2019 19.43.52), копія Дозволу № 734.18.18 надана на 34-у з 35-и аркушів вищезгаданого додатку пропозиції Учасника, копія документу що містить інформацію про земляні й верхолазні роботи на сторінці 31-й вищезгаданого додатку. 4. Детальна інформація про субпідрядників надається виключно в разі, якщо Учасник має на меті залучити субпідрядника до виконання робіт в обсязі, більшому або рівному 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.Останнім абзацом п.7 розділу 3 тендерної документації Замовник визначив: «якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі». Учасник безумовно виконав вимогу Замовника надавши лист №29-02 від 20.02.2019. З повагою, Уповноважена з закупівлі О.Дем’янюк (097)04505048
2019-07-17 14:23:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до Житомирського окружного адміністративного суду позовною заявою (додано нижче окремими файлами) від 24.07.2019 року. Суд прийняв позовну заяву 24.07.2019 року, про що свідчить штамп на першій сторінці документу. |
Дата публікації: | 24 липня 2019 |
Документи:
24 липня 2019 16:53
|
Електронний підпис |
24 липня 2019 16:51
|
3 сторінка позовної заяви.jpg |
24 липня 2019 16:51
|
4 сторінка позовної заяви.jpg |
24 липня 2019 16:51
|
5 сторінка позовної заяви.jpg |
24 липня 2019 16:51
|
2 сторінка позовної заяви.jpg |
24 липня 2019 16:51
|
1 сторінка позовної заяви.jpg |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЕРЕВ'ЯНКО ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" #3284014704 |
Відхилено |
3 128 450,26
UAH
|
27 лютого 2019 14:32
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" #40467969 |
Переможець |
3 529 100,80
UAH
|
27 лютого 2019 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:05
|
Додаткова угода №1 від 29.10.2019.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:02
|
Протокол УО №62.2019 додаткова угода №1 від 29.10.2019.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 15:35
|
Додаток № 5 до договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:31
|
Додаток № 4 до договору сторінка 2.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:30
|
Додаток № 4 до договору сторінка 1.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:30
|
Додаток № 3 до договору стоінка 2.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:29
|
Додаток № 3 до договору сторінка 1.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:29
|
Додаток № 2 до договору сторінка 2.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:29
|
Додаток № 2 до договору сторінка 1.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:29
|
Додаток № 1 до договору сторінка 3 .JPG | укладений |
12 березня 2019 15:28
|
Додаток № 1 до договору сторінка 2.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:28
|
Додаток №1 до договору сторінка 1.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:28
|
20 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:27
|
19 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:27
|
18 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:27
|
17 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:26
|
16 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:26
|
15 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:26
|
14 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:26
|
13 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:25
|
12 стор договору1.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:25
|
11 стор договору.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:25
|
10 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:25
|
9 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:25
|
8 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:25
|
7 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:24
|
6 стор дог .JPG | укладений |
12 березня 2019 15:24
|
5 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:24
|
4 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:24
|
3 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:24
|
2 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:23
|
1 стор дог.JPG | укладений |
12 березня 2019 15:23
|
Прот УО № 20.2019 реком. підп. дог з ТОВ БК САГАТ.docx | укладений |
12 березня 2019 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору шлхом підписання даної додаткової угоди внесено на виконання п. 2.1., 2.3., 2.4., 2.5.2., 2.5.3. договору та у відповідності до вимог п. 6.3.6. та п. 6.4.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», керуючись ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |