Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво міні-сироварні за адресою вул. Молодіжна 12, с. Рогачів Баранівського району Житомирської області» (ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Очікувана вартість
3 963 759,00 UAH
UA-2019-02-07-000106-c 8fe88fd6f68540498c06e0fdf42bd0b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демянюк Олена Юріївна

380974505048 b.meriya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04344386
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20
Контактна особа: Демянюк Олена Юріївна
380974505048
b.meriya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 23:59
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:40
Очікувана вартість: 3 963 759,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 818,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проект «Будівництво міні-сироварні за адресою вул. Молодіжна 12, с. Рогачів Баранівського району Житомирської області» ( ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель») здійснюватиметься коштом гранту Європейського Союзу в рамках реалізації проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об'єднаної територіальної громади»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Будівництво міні-сироварні за адресою вул. Молодіжна 12, с. Рогачів Баранівського району Житомирської області»(ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вул. Молодіжна 12, с. Рогачів Баранівського району Житомирської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000003 ● 295c8051cf2f41928f471891744d7cca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.06.2019
№ 36

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-02-07-000106-c від 07.02.2019 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на моніторинговий висновок від 11.07.2019 UA-M-2019-06-20-000003 ● 295c8051cf2f41928f471891744d7cca На виконання частини другої п.8 ст.7.1. Закону України «Про публічні закупівлі», у якості реакції на висновок Управління північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області від 11.07.2019 року, здійснюю цим документом оприлюднення аргументованих заперечень до згаданого висновку. Водночас дякую за проведений моніторинг та зобов’язуюся обов’язково врахувати його аспекти у подальшій роботі уповноваженої особи з публічних закупівель. Заперечення 1. Відповідно до вимог Наказу № 680 зміст кожного розділу тендерної документації визначає Замовник. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Технічне завдання на роботи (додатки 3,4) містять максимум інформації для правильного визначення розміру прибутку. Учасником, а згодом Переможцем торгів, прибуток було визначено правильно (відповідно до категорії складності). Листом № 20-02 від 20.02.2019 Учасник також зобов’язався виконати роботи у відповідності до технічних, кількісних та якісних характеристик. Отже, вимагаючи дійсний перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону № 922 та з дотриманням законодавства загалом, Замовник діяв виключно у законний спосіб. 2. Моніторингова група вірно прочитує тендерну документацію та, власне, сама зазначає у висновку, що Замовник виписав у тендерній документації наявність довідки складеної у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать Учаснику на праві власності, або щодо яких в Учасника наявне право користування згідно з договорами оренди, тощо).У значенні терміну «тощо» передбачалося з-поміж інших договорів можливість надання учасниками договорів послуг та інших договорів. Саме такий документ надав Учасник торгів (договір про надання послуг автотранспортом та механізмами від 03.01.2019 року укладений між учасником та ФОП Ткачук Р.А.) Водночас, вимога стосовно надання у складі тендерної пропозиції актів приймання – передачі майна відсутня. Відтак – підтвердженням наявності в Учасника складського приміщення є цілком легітимний договір від 01.02.2019 року. 3. Копія ліцензії надана на аркуші 25-му з 35-ти у додатку «Дозвільні та установчі документи САГАТ» (22.02.2019 19.43.52), копія Дозволу № 734.18.18 надана на 34-у з 35-и аркушів вищезгаданого додатку пропозиції Учасника, копія документу що містить інформацію про земляні й верхолазні роботи на сторінці 31-й вищезгаданого додатку. 4. Детальна інформація про субпідрядників надається виключно в разі, якщо Учасник має на меті залучити субпідрядника до виконання робіт в обсязі, більшому або рівному 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.Останнім абзацом п.7 розділу 3 тендерної документації Замовник визначив: «якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі». Учасник безумовно виконав вимогу Замовника надавши лист №29-02 від 20.02.2019. З повагою, Уповноважена з закупівлі О.Дем’янюк (097)04505048

2019-07-17 14:23:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до Житомирського окружного адміністративного суду позовною заявою (додано нижче окремими файлами) від 24.07.2019 року. Суд прийняв позовну заяву 24.07.2019 року, про що свідчить штамп на першій сторінці документу.
Дата публікації: 24 липня 2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЕРЕВ'ЯНКО ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" 3 128 450,26
UAH
3 128 450,26
UAH
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" 3 529 100,80
UAH
3 529 100,80
UAH
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 13:04
Кваліфікація2.pdf
22 лютого 2019 13:04
Кваліфікація1.pdf
22 лютого 2019 13:04
Кваліфікація.pdf
22 лютого 2019 13:04
Інші документи.pdf
22 лютого 2019 13:04
Документи основні.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 11:22
Електронний підпис
04 березня 2019 11:20
Реєстр новий.pdf
04 березня 2019 11:20
Несудимість.pdf
22 лютого 2019 19:46
Електронний підпис
22 лютого 2019 19:43
Реєстр.pdf
22 лютого 2019 19:43
6,2 КПВР2019.pdf
22 лютого 2019 19:43
Баланс+протокол.pdf
22 лютого 2019 19:43
Розрахунки вартості.pdf
22 лютого 2019 19:43
404.imd
22 лютого 2019 19:43
Пропозиція.pdf
22 лютого 2019 19:43
МТБ кваліфікація.pdf
22 лютого 2019 19:43
Договір з додатками.pdf
22 лютого 2019 19:43
Довідки та листи.pdf
22 лютого 2019 19:43
Гарантій лист-Стаття17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕРЕВ'ЯНКО ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЕРЕВ'ЯНКО ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА"
#3284014704
Відхилено 3 128 450,26
UAH
27 лютого 2019 14:32
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"
#40467969
Переможець 3 529 100,80
UAH
27 лютого 2019 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"
#40467969
3 529 100,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 13:05
Додаткова угода №1 від 29.10.2019.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 13:02
Протокол УО №62.2019 додаткова угода №1 від 29.10.2019.jpg зміни до договору
29 жовтня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 15:35
Додаток № 5 до договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:31
Додаток № 4 до договору сторінка 2.JPG укладений
12 березня 2019 15:30
Додаток № 4 до договору сторінка 1.JPG укладений
12 березня 2019 15:30
Додаток № 3 до договору стоінка 2.JPG укладений
12 березня 2019 15:29
Додаток № 3 до договору сторінка 1.JPG укладений
12 березня 2019 15:29
Додаток № 2 до договору сторінка 2.JPG укладений
12 березня 2019 15:29
Додаток № 2 до договору сторінка 1.JPG укладений
12 березня 2019 15:29
Додаток № 1 до договору сторінка 3 .JPG укладений
12 березня 2019 15:28
Додаток № 1 до договору сторінка 2.JPG укладений
12 березня 2019 15:28
Додаток №1 до договору сторінка 1.JPG укладений
12 березня 2019 15:28
20 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:27
19 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:27
18 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:27
17 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:26
16 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:26
15 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:26
14 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:26
13 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:25
12 стор договору1.JPG укладений
12 березня 2019 15:25
11 стор договору.JPG укладений
12 березня 2019 15:25
10 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:25
9 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:25
8 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:25
7 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:24
6 стор дог .JPG укладений
12 березня 2019 15:24
5 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:24
4 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:24
3 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:24
2 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:23
1 стор дог.JPG укладений
12 березня 2019 15:23
Прот УО № 20.2019 реком. підп. дог з ТОВ БК САГАТ.docx укладений
12 березня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору шлхом підписання даної додаткової угоди внесено на виконання п. 2.1., 2.3., 2.4., 2.5.2., 2.5.3. договору та у відповідності до вимог п. 6.3.6. та п. 6.4.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», керуючись ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 529 100,80
UAH