Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Мала Людмила +380414269231,+380414269242 tayisak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 7 348 473,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 484,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36742.36 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 13:47 |
перелік змін 22.02.2019.docx | |
22 лютого 2019 13:47 |
Тендерна_документацiя 22.02.2019.doc | |
21 лютого 2019 14:36 |
Додаток_2.doc | |
13 лютого 2019 16:35 |
Додаток_6.doc | |
13 лютого 2019 16:35 |
додаток_4.doc | |
06 лютого 2019 15:25 |
Додаток_1.doc | |
06 лютого 2019 15:25 |
Додаток_5.doc | |
06 лютого 2019 15:25 |
Додаток_3.doc |
22 лютого 2019 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2019 13:47 |
перелік змін 22.02.2019.docx
|
||||||
22 лютого 2019 13:47 |
Тендерна_документацiя 22.02.2019.doc
|
||||||
21 лютого 2019 14:36 |
Додаток_2.doc
|
||||||
13 лютого 2019 16:35 |
Додаток_6.doc
|
||||||
13 лютого 2019 16:35 |
додаток_4.doc
|
||||||
06 лютого 2019 15:25 |
Додаток_1.doc
|
||||||
06 лютого 2019 15:25 |
Додаток_5.doc
|
||||||
06 лютого 2019 15:25 |
Додаток_3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
"Учаснику рекомендується відвідати та оглянути будівельний майданчик і прилеглу територію, а також Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно ТД, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника."
п 2.2 "місцезнаходження" "вул. Березюка, буд. 15, с. Ушомир, Коростенський р-н., Житомирська обл., 11571"
"Учаснику рекомендується відвідати та оглянути будівельний майданчик і прилеглу територію, а також Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно ТД, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника."
п 2.2 "місцезнаходження" "вул. Березюка, буд. 15, с. Ушомир, Коростенський р-н., Житомирська обл., 11571"
"Учаснику рекомендується відвідати та оглянути будівельний майданчик і прилеглу територію, а також Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно ТД, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника."
п 2.2 "місцезнаходження" "вул. Березюка, буд. 15, с. Ушомир, Коростенський р-н., Житомирська обл., 11571"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000104 ● 4938e0855b4545c7a9254f762202cebc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2019
№18
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. Давидюк
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.03.2019 № 18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-02-06-002216-b від 06.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі На виконання вимог, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-02-06-002216-b Ушомирська сільська рада повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Ушомирської сільської ради «06» лютого 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-06-002216-b. «04» березня 2019 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-06-002216-b виявили намір прийняти участь у аукціоні сім учасників, а саме: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "ЄВРОС КОНСТРАКШН" 7 236 390,89 UAH з ПДВ 5 364 000,00 UAH з ПДВ ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ 6 630 000,00 UAH з ПДВ 6 249 000,00 UAH з ПДВ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" 6 859 456,43 UAH з ПДВ 6 250 000,00 UAH з ПДВ ТОВ Поліська логістична компанія 7 190 376,00 UAH з ПДВ 7 190 376,00 UAH з ПДВ ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 7 216 658,00 UAH з ПДВ 7 216 658,00 UAH з ПДВ Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 7 337 623,65 UAH з ПДВ 7 337 623,65 UAH з ПДВ ТОВ АртХаус 7 340 000,00 UAH з ПДВ 7 340 000,00 UAH з ПДВ На виконання вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: ТОВ "ЄВРОС КОНСТРАКШН" та ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ. Рішенням тендерного комітету від «13» березня 2019 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-06-002216-b та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" з ціною 6 250 000,00 грн. (шість мільйонів двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Рішенням тендерного комітету Ушомирської сільської ради від «19» березня 2019 року визнано учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" переможцем процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-06-002216-b та прийнято рішення про намір укласти договір. Замовник вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-02-06-002216-b наступного змісту: Щодо змісту вимог тендерної документації Перш за все слід зазначити, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) у тому числі під час встановлення змісту вимог тендерної документації. Так відповідно до положень частини другої статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій (Розділ ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»); 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»). Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 6 тендерної документації), у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) («Технічне завдання» (Дефектний акт) Додатку 6 тендерної документації. Технічне завдання (Додаток 6 до тендерної документації) викладено у відповідності до проектно-кошторисної документації). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". («Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом.» Додаток 6 тендерної документації). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації: «Учасник надає гарантійний лист, що ціну тендерної пропозиції визначено відповідно вимог на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та обладнання, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі: при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, роботи, що є предметом закупівлі, повинні відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам природоохоронного законодавства»); 4) кількість товару та місце його поставки (зазначений пункт не застосовується у разі закупівлі робіт); 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги (Розділ І тендерної документації «Загальні положення»); 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг (Розділ І тендерної документації «Загальні положення»); 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 4 тендерної документації, порядок змін умов проекту договору передбачено п.4 розділу VI тендерної документації «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю»); 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота) («Закупівля здійснюється в цілому. Окремі частини предмета закупівлі (лоти) не передбачено» п. 4.1. розділу І тендерної документації); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) (пункт 1 розділу V тендерної документації «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними»); 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції (пункт 6 розділу І тендерної документації «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції»); 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції (пункт 7 розділу І тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції»); 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п. 1 розділу ІV тендерної документації «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції»); 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) (пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції»); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) (пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції»); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками (пункт 2.3. розділу І тендерної документації «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками»); 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)»). Враховуючи вищезазначене, звертаємо Вашу увагу, що Замовником було розроблено зміст вимог тендерної документації на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської у відповідності до положень частини другої статті 22 Закону. В свою чергу, наголошуємо, що положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку Замовника щодо зазначення у тендерній документації класу наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва (у разі здійснення закупівлі робіт). Крім того, положеннями цього Закону не передбачено обов’язкової наявності у тендерній документації вимог пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VI, або обов’язкового врахування вимог рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке введено в дію Указом Президента України. Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (надалі - Мінекономрозвитку України) було надано роз’яснення від 24.11.2016 N 3302-06/38090-06 «Щодо застосування санкцій», за змістом якого Мінекономрозвитку України надає роз’яснення (рекомендації) замовникам щодо ураховування вимог Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 17.10.2016 N467/2016 “Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Разом з тим, зазначаємо, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер, про що зазначено у листах Мінекономрозвитку України. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Користуючись правом, визначеним частиною третьою статті 22 Закону Замовником було встановлено додаткову інформацію та вимоги, які не суперечать вимогам Закону, чинного законодавства та не обмежують конкуренцію серед учасників процедури закупівлі у тому числі вимоги тендерної документації, зокрема серед яких є: «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2018 № 126/2018, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист про відсутність підстав для відхилення в цій частині. Одним з видів господарсько – оперативних санкцій є відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувалися згідно пункту четвертого частини першої статті 236 Господарського кодексу України.» (пункт 3 розділу V тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій») - «До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: - договірну ціну з розрахунками та пояснювальну записку до неї; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); - розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); - розрахунок показників загальновиробничих витрат та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку в довільній формі якщо у попередньому періоду фінансова діяльність по підприємству не проводилась; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); Показники для обчислення у договірній ціні загальновиробничих витрат не повинні перевищувати усереднених, що зазначаються у Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 і адміністративних витрат відповідно до проектних даних та Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3» (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») Щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації До закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій («04» березня 2019 року час 0000 год.) учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції до процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-06-002216-b. У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" відповідно додатку до протоколу розгляду. За результатами розгляду та оцінки пропозиції учасника було встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" вимогам тендерної документації до процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-06-002216-b. Рішенням тендерного комітету Ушомирської сільської ради від «19» березня 2019 року визнано учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" переможцем процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-06-002216-b та прийнято рішення про намір укласти договір. Слід зазначити, що змістом пункту 1 констатуючої частини висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-02-06-002216-b зазначено про «відсутність розрахунків показників загальновиробничих витрат та адміністративних витрат у відповідності до пункту 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 або довідка в довільній формі якщо у попередньому періоду фінансова діяльність по підприємству не проводилась». В свою чергу, звертаємо Вашу увагу, що учасником було надано зазначену інформацію у складі тендерної документації, зокрема: Учасником було сформовано документи тендерної пропозиції у відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та завантажено у систему у вигляді кваліфікаційної та технічної частини тендерної пропозиції. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) завантажено окремим файлом. У відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації технічна частина тендерної пропозиції учасника (файл «Технічначастина.rar») складається: 1) Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, розрахований у лицензійному програмному комплексі, наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційної бази даних bsdu. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у кошторисної документації (окремий файл до тендерної документації). 2) Довідка у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт. 3) лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Житомирській області (відповідно до пп.6.3.1 п. 6.3 розділу 6 ДСТУ-Н.Б.Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»). Зазначається версія та програмний комплекс в якому здійснено розрахунок договірної ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК-5. Звертаємо Вашу увагу, що учасником у складі технічної частини тендерної пропозиції (файл «Технічначастина.rar») було надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на ремонтні роботи ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт стадіону по вул. Макаренка, 26 в с. Ушомир, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») (файл «03 3Локальний кошторис на будівельні роботи (Форма №1)»), за змістом якого відображено (зазначено) показники загальновиробничих витрат у відповідності до пункту 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Документ «Розрахунок № 13-2аР Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (загальний розрахунок по будові) » (файл «03 10 Адміністративні витрати»), наданий у складі технічної частини тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" (файл «Технічначастина.rar»), містить розрахунок адміністративних витрат у відповідності до пункту 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації не встановлено обов’язку учасника завантажити кожний розрахунок ціни тендерної пропозиції окремим файлом. Відповідно до пункту е) Додатку 2 тендерної документації (примітки) вимоги документації, які дублюються в частині надання учасниками одного й того ж документа декілька разів, можуть надаватися ним лише один раз. Таким чином, розрахунки показників загальновиробничих витрат та адміністративних витрат у відповідності до пункту 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 було надано у складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ". Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, відсутні обґрунтовані та аргументовані законні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що під час формування вимог (умов) тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону Замовником проводиться аналіз практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження, колегія АМКУ), та у разі виникнення спірних питань Замовник керується рішеннями Органу оскарження, прийнятими під час розгляду скарг з аналогічних питань. Зокрема із зазначеного питання вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на рішення Органу оскарження №2091-р/пк-ск від 12.10.2016 року, за змістом якого колегія АМКУ дійшла наступного висновку: «1.3. ТОВ "ВІК ТЕХНОЛОГІЇ" також не погоджується з наступною підставою відхилення: "в порушенням вимог пункту 3.7 розділу 3 ДКТ в складі пропозиції учасника відсутній розрахунок ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-годин". Скаржник з приводу цієї підстави відхилення зазначає, що надав у складі Пропозиції розширену калькуляцію вартості орендованої техніки, механізмів та обладнання, де зазначені ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години відповідно до вимог Документації. ТОВ "ВІК ТЕХНОЛОГІЇ", посилаючись на відповідній пункт Документації, зауважило, що розрахунок ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів Документацією не вимагався… …Замовник зазначає, що Скаржник не надав у складі Пропозиції розрахунку ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів. У ході розгляду цього питання Колегія встановила наступне: Згідно з пунктом 3.2 розділу 3 Документації Пропозиція, яка подається учасником Процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з наступних документів та інформації: - договірної ціни із розрахунками та з урахуванням пункту 3.7 Документації (підпункт 5 цього пункту). … До ціни Пропозиції у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правил визначення вартості будівництва" мають бути надані підтверджуючі розрахунки договірної ціни, а саме: пояснювальна записка; об'єктні кошториси; локальні кошториси; розрахунок трудомісткості і заробітної плати в обґрунтованому розмірі для середнього розряду складності робіт 3,8; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, з наданням розширеної калькуляції її складових; розрахунок вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; розрахунок прибутку; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години; розрахунки інших витрат, включених до ціни Пропозиції. У складі копії Пропозиції Скаржника міститься документ "договірна ціна", до якого надані також наступні документи: пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, розрахунок №№ 1-4 "прямі витрати і загальновиробничі витрати, будівельні роботи і монтажні роботи, тис. грн", кошторисний розрахунок ("погана копія"), документ "кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій" ("погана копія"), документ, з копії якого неможливо встановити його назву, кошторисний розрахунок № П-929, об`єктний кошторис № 9-1, відомості ("погана копія"), локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок калькуляції вартості орендованої техніки, механізмів та обладнання. Слід зазначити, що розрахунок калькуляції вартості орендованої техніки, механізмів та обладнання містить колонки з відповідними позначенням "енергоносії" та "мастильні матеріали", в яких наведена інформація стосовно цін енергоносіїв та мастильних матеріалів відповідно. Враховуючи вищенаведене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, тому його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави.» Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону. Враховуючи вищезазначене, Ушомирська сільська рада повідомляє, що умови тендерної документації, процедура закупівлі та рішення про визначення переможця відбулися із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу положень статті третьої цього Закону.
2019-04-19 15:09:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОС КОНСТРАКШН" |
7 236 390,89
UAH з ПДВ
|
5 364 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ |
6 630 000,00
UAH з ПДВ
|
6 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" |
6 859 456,43
UAH з ПДВ
|
6 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Поліська логістична компанія |
7 190 376,00
UAH з ПДВ
|
7 190 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" |
7 216 658,00
UAH з ПДВ
|
7 216 658,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
7 337 623,65
UAH з ПДВ
|
7 337 623,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АртХаус |
7 340 000,00
UAH з ПДВ
|
7 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОС КОНСТРАКШН" #42729962 |
Відхилено |
5 364 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 10:36
|
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ #38497837 |
Відхилено |
6 249 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 13:35
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" #33454940 |
Переможець |
6 250 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 16:33
|
дод.угода 9 від 08.06.2021.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:09
|
дод.угода 8 від 28.12.20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2020 10:43
|
дод.угода 08,04,2020.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2020 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:30
|
27.12 дод.угода на 2020 рік.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 14:27
|
дод.угода 29.11.12.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2019 20:23
|
Дод.угода 08.10.2019 Елект.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 20:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 17:18
|
3.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2019 16:23
|
дод.угода 11.04.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2019 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2019 20:26
|
дод.угода_Елект.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 16:48
|
план_фiнансування.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:46
|
договiрна_цiна_08.04.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:46
|
графiк.вик.робiт.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:46
|
проект_вик.пп_елект.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:46
|
договiр_Елект.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №8 від 08.04.2019 року в частині визначення договірної ціни та оплати робіт, таким чином в пункт 3.1. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 6 250, 00 00 тис. грн (Шість мільйонів двісті п'ятдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 041, 666 67 тис. грн. (Один мільйон сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.). Бюджетні зобов'язання та інші зобов'язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов'язання - в межах фактичних надходжень коштів від Державного фонду регіонального розвитку(ДФРР) протягом звітного року на реєстраційний рахунок Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сума кошторисних призначень складає 620 000 грн., в разі надходжень фінансових зобов'язань договір буде профінансовано в повному обсязі. 2. Сторони претензій один до одного не мають. 3. Дана Додаткова угода № 2 є невід'ємною частиною Договору, набирає чинність з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до повного виконання Сторонами зобов'язань за даною Додатковою Угодою № 2 та Договором. 4. Дана Додаткова угода № 2 складена українською мовою в двох оригінальних примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. 5. Дана Додаткова угода № 2 Сторонами прочитана, відповідає їх намірам та досягнутим домовленостям, засвідчена підписами уповноважених представників Сторін, які діють у повній відповідності з наданими їм повноваженнями, з повним розумінням предмету та змісту Додаткової угоди № 2 |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із необхідністю уточнення обсягів кошторисних призначень на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до п. 3.1. Договору та викласти його у новій редакції. (відповідно до змісту Додаткової угоди №3 від 24.09.2019р. у долученому до повідомлення файлі) |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із необхідністю уточнення обсягів кошторисних призначень на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до п. 3.1. Договору та викласти його у новій редакції. (відповідно до змісту Додаткової угоди №4 від 08.10.2019р. у долученому до повідомлення файлі) |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №8 від 08.04.2019 року в частині визначення строку дії договору, таким чином в пункт 18.2. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов'язань щодо будівництва Об'єкта діє до 31.12.2019 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №8 від 08.04.2019 року в частині визначення строку дії договору, таким чином в пункт 18.2. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов'язань щодо будівництва Об'єкта діє до 31.12.2020 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід'ємною частиною Договору (додаток 1), і складає 6 250 000,00 грн. (Шість мільйонів двісті п'ятдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 041 666,67 грн. (Один мільйон сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.). Бюджетні зобов'язання та інші зобов'язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов'язання - в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік складає 3 130 000 грн. (Три мільйони сто тридцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 521 666,67 грн. (П'ятсот двадцять одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Генпідрядник дійшли згоЛі внести зміни до Договору №8 від 08 04 2019 року в частині визначення строку дії договору, таким чином в пункт 18.2. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов'язань щодо будівництва Обєкта діє до 31.12.2021 року, у інших частинах до повного виконання.Сторонами своїх зобов'язань по договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «3.1. Договірна ціна (ціна Договору) є твердою та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі і становить 6 250 000,00 (шість мільйонів двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ). 1.Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Сума бюджетних асигнувань до 31.12.2021 рік складає 1 111 996,39 (один мільйон сто одинадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 39 копійок) грн. з ПДВ, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |