Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487407282 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 63 533 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 317 666,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2019 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2019 18:06 |
Мясоедовская, 32 литера В.doc | |
06 лютого 2019 18:05 |
12Т ТД )))).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
№454визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі по тексту Єдиного закупівельного словника).
Предмет закупівлі робіт «Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» відповідно до Єдиного закупівельного словника визначено за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Таким чином, ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».Ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника та поточних цін на них. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів ускладі прямих витрат Учасник визначає за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4.Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі цінипропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Договірна ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з усіх видів, обсягів робіт, передбачених Технічним завданням до Тендерної документації Замовника, термінів їх виконання, технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
Тендерна документація не містить конкретно визначених кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи й кількість обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт, проте,яка кількість яка буде зазначена у кваліфікаційних критеріях Учасника повинна в повній мірі відповідати розрахункам Учасника виходячи з Технічного завдання до Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Таким чином, ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».Ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника та поточних цін на них. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів ускладі прямих витрат Учасник визначає за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4.Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі цінипропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Договірна ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з усіх видів, обсягів робіт, передбачених Технічним завданням до Тендерної документації Замовника, термінів їх виконання, технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
Тендерна документація не містить конкретно визначених кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи й кількість обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт, проте,яка кількість яка буде зазначена у кваліфікаційних критеріях Учасника повинна в повній мірі відповідати розрахункам Учасника виходячи з Технічного завдання до Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Проте, у разі якщо за результатами розгляду пропозиції відповідного Учасника рішенням Замовника його пропозиція визначена переможноюУчасник зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, яка видана Уповноваженим органом та дійсна на кінцеву дату подання пропозицій або більш пізнішу дату.
Несвоєчасне надання вищезазначених документів або їх невідповідність вимогам визначеним Тендерною документацією буде розглянута Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог Тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена.
Також звертаємо Вашу увагу, відповідно до п. 6 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Ціна пропозиції формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника та поточних цін на них. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат Учасник визначає за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4. Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Договірна ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з усіх видів, обсягів робіт, передбачених Технічним завданням до Тендерної документації Замовника, термінів їх виконання, технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
При укладанні договору з переможцем торгів Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-12-000030 ● bbc9269c97884438afa5e58d637bdcf6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2019 Одеса № 79
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 79
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І.
3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В.
5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-22 12:22:14
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-06-002185-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні такого пояснення.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» вимогам частині 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано кошторисну документацію (розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів)?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» вимогам п. 4 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано паспорт директора Возного В.М. не у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-27 11:06:50
Пояснення
1.Пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліІнструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю робіт з реставрації головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32 містить вичерпну інформацію стосовно підготовки тендерних пропозицій до участі у торгах з урахуванням вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 та листів роз’яснень Уповноваженого органу у сфері закупівель щодо планування та здійснення закупівлі робіт , а саме від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06, від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 тощо. Документація містить ґрунтовну інформацію та посилання на нормативно-правові акти щодо формування та розрахунку ціни пропозиції й її складових на підставі обсягу робіт згідно з технічним завданням наведеним до Додатку № 3 Тендерної документації. Повідомлено про необхідність дотримання строків виконання робіт, технології виконання робіт, використання матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці, а також санітарних норм та заходів із захисту довкілля. Вимогами документації передбачено обов’язкове надання учасниками торгів у складі пропозицій інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка складається з перелікута обсягів робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт відповідно до технічного завдання Тендерної документації та документального підтвердження застосування заходів з дотримання довкілля під час виконання робіт. Крім того, учасники можуть доповнити відповідний розділ документації іншими документами та інформацією, яку вважають за необхідне долучити до складу своєї пропозиції.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій розрахунку договірної ціно до проведення електронного аукціону.
Частиною шостою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки у відповідній закупівлі є ціна та вона оцінюється в цілому за предметом закупівлі. Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, визначених у технічному завданні Тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому, пунктом 6.2.4.ДСТУ Б.Д,1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 визначено, що ціна пропозиції є договірної ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Також, п. 3.15 вищезазначених правил визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, відповідно до п. 2 Оцінки тендерної пропозиції Тендерній документації учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановану копію договірної ціни у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Учасником закупівлі ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» виконано всі вимоги передбачені у тендерній документації назакупівлю робіт з реставрації головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32 та підстави для відхилення його пропозиції відсутні.
2. Стосовно надання у складі пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» паспорту директора Возного В.М. Повідомляємо наступне. У складі пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» надано скановані копії з оригіналу документа всіх заповнених сторінок паспорту директора Возного В.М. Відсутність не заповнених сторінок паспорту жодним чином не впливає на зміст пропозиції та відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиціїІнструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю робіт з реставрації головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32 належить до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції й допущення таких помилок учасниками не призводить до відхилення їх пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
62 888 800,00
UAH з ПДВ
|
62 888 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" |
63 450 000,00
UAH з ПДВ
|
63 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "Добробуд-Град" |
63 506 000,00
UAH з ПДВ
|
63 506 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #32894665 |
Переможець |
62 888 800,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 11:24
|
дод. угода 6.pdf | укладений |
26 листопада 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 15:09
|
дод.угод.4 к 8-19П.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 12:53
|
договір 8-19П.pdf | укладений |
22 березня 2019 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункового рахунку |
Номер договору про закупівлю: | 8-19/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |