Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32»
Очікувана вартість
63 533 200,00 UAH
UA-2019-02-06-002185-c cef6ddcf2a204835b36efab5f3dfa6ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 17:30
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:10
Очікувана вартість: 63 533 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317 666,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 18:06
Мясоедовская, 32 литера В.doc
06 лютого 2019 18:05
12Т ТД )))).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду аналогічного договору
Дата подання: 12 лютого 2019 17:10
Дата відповіді: 15 лютого 2019 15:57
Відповідно до п. 3. Таблиці 2 Додатку 1. від Учасника вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Просимо надати роз'яснення, чи буде вважатися аналогічним договір на капітальний ремонт, враховуючи те, що предметом закупівлі є реставрація? При цьому, якщо такий договір містить роботи, що передбачені технічним завданням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016
№454визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі по тексту Єдиного закупівельного словника).
Предмет закупівлі робіт «Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» відповідно до Єдиного закупівельного словника визначено за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація
Щодо авансування
Дата подання: 12 лютого 2019 17:12
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:16
Просимо надати роз'яснення, чи передбачено надання авансу для закупівлі матеріалів на початку робіт?
Відповідь: ні
Щодо проекту договору
Дата подання: 12 лютого 2019 17:15
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:12
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно у складі тендерної пропозиції надавати Проект договору, підписаний з боку Учасника? Якщо так, то чи вимагається надання до нього додатків, а саме Договірної ціни та плану фінансування?
Відповідь: ні
Щодо наявності матеріально-технічної бази
Дата подання: 12 лютого 2019 17:17
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:11
Просимо надати роз'яснення, які кількість обладнання чи машин/механізмів доцільно вказувати в довідці про матеріально-технічну базу для того, щоб пропозиція Учасника відповідала кваліфікаційним вимогам Замовника? Чи можливе відхилення пропозиції через недостатню кількість власної техніки та МТБ чи обладнання взагалі?
Відповідь: Відповідно до п. 6 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліІнструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Таким чином, ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».Ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника та поточних цін на них. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів ускладі прямих витрат Учасник визначає за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4.Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі цінипропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Договірна ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з усіх видів, обсягів робіт, передбачених Технічним завданням до Тендерної документації Замовника, термінів їх виконання, технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
Тендерна документація не містить конкретно визначених кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи й кількість обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт, проте,яка кількість яка буде зазначена у кваліфікаційних критеріях Учасника повинна в повній мірі відповідати розрахункам Учасника виходячи з Технічного завдання до Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Щодо працівників
Дата подання: 12 лютого 2019 17:19
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:08
Просимо надати роз'яснення, яку кількість працівників робітничих професій та інженерних спеціальностей доцільно мати Учасника для того, щоб пропозиція його пропозиція відповідала кваліфікаційним вимогам Замовника? Чи можливе відхилення пропозиції через недостатню кількість працівників, що оформлені в штаті або недостатню кількість працівників взагалі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліІнструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Таким чином, ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».Ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника та поточних цін на них. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів ускладі прямих витрат Учасник визначає за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4.Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі цінипропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Договірна ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з усіх видів, обсягів робіт, передбачених Технічним завданням до Тендерної документації Замовника, термінів їх виконання, технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
Тендерна документація не містить конкретно визначених кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи й кількість обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт, проте,яка кількість яка буде зазначена у кваліфікаційних критеріях Учасника повинна в повній мірі відповідати розрахункам Учасника виходячи з Технічного завдання до Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Щодо наявності боргів до податкової
Дата подання: 12 лютого 2019 17:20
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:36
Просимо надати роз'яснення, відповідно до ч.2 статті 17, Замовник може відхилити пропозицію Учасника, якщо останній має податковий борг. Чи буде відхилено таку пропозиції, якщо в результаті перевірки виявиться, що Учасник має податковий борг?
Відповідь: Пропозиція Учасника у разі наявності в нього податкового боргу, відхиляється Замовником на стадії розгляду пропозицій лише у разі надання ним недостовірної інформації, щодо його наявності та причин його утворення.
Проте, у разі якщо за результатами розгляду пропозиції відповідного Учасника рішенням Замовника його пропозиція визначена переможноюУчасник зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, яка видана Уповноваженим органом та дійсна на кінцеву дату подання пропозицій або більш пізнішу дату.
Щодо дц
Дата подання: 12 лютого 2019 17:21
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:37
Чи потрібно на етапі подання пропозицї (до аукціону) завантажувати Договірну ціни з підтверджуючими розрахунками?
Відповідь: Відповідно до п. 2 Іншої інформації Оцінки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Несвоєчасне надання вищезазначених документів або їх невідповідність вимогам визначеним Тендерною документацією буде розглянута Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог Тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена.
Також звертаємо Вашу увагу, відповідно до п. 6 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Ціна пропозиції формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника та поточних цін на них. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат Учасник визначає за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4. Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Договірна ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з усіх видів, обсягів робіт, передбачених Технічним завданням до Тендерної документації Замовника, термінів їх виконання, технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
При укладанні договору з переможцем торгів Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-12-000030 ● bbc9269c97884438afa5e58d637bdcf6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2019 Одеса № 79


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 79

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І.
3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В.
5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-22 12:22:14

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-06-002185-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні такого пояснення.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» вимогам частині 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано кошторисну документацію (розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів)?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» вимогам п. 4 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано паспорт директора Возного В.М. не у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-27 11:06:50

Пояснення

1.Пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліІнструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю робіт з реставрації головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32 містить вичерпну інформацію стосовно підготовки тендерних пропозицій до участі у торгах з урахуванням вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 та листів роз’яснень Уповноваженого органу у сфері закупівель щодо планування та здійснення закупівлі робіт , а саме від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06, від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 тощо. Документація містить ґрунтовну інформацію та посилання на нормативно-правові акти щодо формування та розрахунку ціни пропозиції й її складових на підставі обсягу робіт згідно з технічним завданням наведеним до Додатку № 3 Тендерної документації. Повідомлено про необхідність дотримання строків виконання робіт, технології виконання робіт, використання матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці, а також санітарних норм та заходів із захисту довкілля. Вимогами документації передбачено обов’язкове надання учасниками торгів у складі пропозицій інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка складається з перелікута обсягів робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт відповідно до технічного завдання Тендерної документації та документального підтвердження застосування заходів з дотримання довкілля під час виконання робіт. Крім того, учасники можуть доповнити відповідний розділ документації іншими документами та інформацією, яку вважають за необхідне долучити до складу своєї пропозиції.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій розрахунку договірної ціно до проведення електронного аукціону.
Частиною шостою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки у відповідній закупівлі є ціна та вона оцінюється в цілому за предметом закупівлі. Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, визначених у технічному завданні Тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому, пунктом 6.2.4.ДСТУ Б.Д,1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 визначено, що ціна пропозиції є договірної ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Також, п. 3.15 вищезазначених правил визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, відповідно до п. 2 Оцінки тендерної пропозиції Тендерній документації учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановану копію договірної ціни у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Учасником закупівлі ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» виконано всі вимоги передбачені у тендерній документації назакупівлю робіт з реставрації головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32 та підстави для відхилення його пропозиції відсутні.

2. Стосовно надання у складі пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» паспорту директора Возного В.М. Повідомляємо наступне. У складі пропозиції учасника ТОВ Компанія «ЕКСТЕР’ЄР-ДИЗАЙН» надано скановані копії з оригіналу документа всіх заповнених сторінок паспорту директора Возного В.М. Відсутність не заповнених сторінок паспорту жодним чином не впливає на зміст пропозиції та відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиціїІнструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю робіт з реставрації головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32 належить до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції й допущення таких помилок учасниками не призводить до відхилення їх пропозиції.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 62 888 800,00
UAH з ПДВ
62 888 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" 63 450 000,00
UAH з ПДВ
63 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Добробуд-Град" 63 506 000,00
UAH з ПДВ
63 506 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 10:15
проект договору.pdf
07 березня 2019 10:14
тендерное предложение.pdf
07 березня 2019 10:14
справка налоговая.pdf
07 березня 2019 10:14
Довідка Возний.zip
07 березня 2019 10:14
договорная цена.pdf
07 березня 2019 10:14
справка мвд.pdf
07 березня 2019 10:14
Довідка корупція Екстер.zip
22 лютого 2019 12:48
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:32
Св-во.pdf
22 лютого 2019 12:32
довідка відповідність.pdf
22 лютого 2019 12:32
Дозвіл.pdf
22 лютого 2019 12:32
лицензия.pdf
22 лютого 2019 12:32
Статут.pdf
22 лютого 2019 12:32
довідка обладнення.pdf
22 лютого 2019 12:32
довідка досвід.pdf
22 лютого 2019 12:32
штатне.pdf
22 лютого 2019 12:32
технічне завдання.pdf
22 лютого 2019 12:32
НДС.pdf
22 лютого 2019 12:32
тендерна пропозиція.pdf
22 лютого 2019 12:32
календарний графік.pdf
22 лютого 2019 12:32
листи-згоди.pdf
22 лютого 2019 12:32
довідка субподрядники.pdf
22 лютого 2019 12:32
довідка довкілля.pdf
22 лютого 2019 12:32
проект договору.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 14:46
Статут. докум.pdf
22 лютого 2019 14:46
16 захист довкілля.pdf
22 лютого 2019 14:46
15 стаття 17 Закону.pdf
22 лютого 2019 14:46
11 аналогічний договір.pdf
22 лютого 2019 14:46
9 працівники.pdf
22 лютого 2019 14:46
8 обладнання.pdf
22 лютого 2019 14:46
6 календарний графік.pdf
22 лютого 2019 14:46
5 проект договору.pdf
22 лютого 2019 14:46
3Технічне завдання.pdf
22 лютого 2019 14:46
2Пропозиція.pdf
22 лютого 2019 14:46
1перелік.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 15:07
Банковская гарантия.PDF
22 лютого 2019 14:47
Трудові.pdf
22 лютого 2019 14:47
12 Трудові книжки.pdf
22 лютого 2019 14:47
Договор Жеглов.pdf
22 лютого 2019 14:47
11. Штатка добро ориг.pdf
22 лютого 2019 14:43
18 Антикор программа.pdf
22 лютого 2019 14:43
6 Статут.pdf
22 лютого 2019 14:43
5 паспорт1.pdf
22 лютого 2019 14:43
3 Решение №1.pdf
22 лютого 2019 14:43
4 Приказ.pdf
22 лютого 2019 14:42
технічне завдання.PDF
22 лютого 2019 14:41
Договор добробуд-ЛП.pdf
22 лютого 2019 14:41
додатки до договору.pdf
22 лютого 2019 14:41
відгук.pdf
22 лютого 2019 14:08
технічне завдання.PDF
22 лютого 2019 13:57
12 Трудові книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПрАТ РБД "Одесголовпостач"

Приватне Підприємство "Добробуд-Град"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
Переможець 62 888 800,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 15:29

Документи

04 березня 2019 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
62 888 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:24
дод. угода 6.pdf укладений
26 листопада 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:09
дод.угод.4 к 8-19П.pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 12:53
договір 8-19П.pdf укладений
22 березня 2019 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 8-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 888 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 481 466,67 UAH)