Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка нової програми з впровадження ризик-інформованих підходів при експлуатації АЕС України
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-02-06-001981-c 4eec214ea64e48508e1454673951ee17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андруховець Микола Федорович

206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Андруховець Микола Федорович
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 11:06
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка нової програми з впровадження ризик-інформованих підходів при експлуатації АЕС України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська обл., Київ, вул. Б. Хмельницького, 63а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
ДК 015-97: I.2 13 — Дослідження та розробки в галузі енергетики

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів та строку надання послуг
Дата подання: 15 лютого 2019 09:00
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:17
Наше підприємство планує прийняти участь у торгах на закупівлю послуг за темою: ДК 015-97 I.2 13 Дослідження та розробки в галузі енергетики (ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні) (Розробка нової програми з впровадження ризик-інформованих підходів при експлуатації АЕС України). Ознайомившись з Тендерною документацією (далі – ТД) було виявлено: • у розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів висувається вимога щодо зазначення договорів про надання послуг в області ризик-інформованих підходів та розробки галузевих програм чи СОУ, що були виконані за останні 5 років. Вважаємо, що встановлення такого положення в ТД є дискримінаційним та суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах учасників, які мають багаторічний досвід роботи по цій тематиці, а не лише за останні 5 років; Враховуючи викладене, просимо усунути дане порушення. • встановлення строку надання послуг – по 31.05.2019р. Відповідно до ТД очікуваний строк для укладення договору – до 25.03.2019р. На виконання договору надається всього 2 місяці, при цьому аналогічний термін (2 міс.) встановлено також для виконання 1 етапу договору, після якого передбачено другий етап, що включатиме розгляд матеріалів у Держатомрегулювання України та усунення зауважень Держатомрегулювання. Згідно багаторічного досвіду розробки звітних матеріалів відомо, що проведення тільки розгляду Держатомрегулювання, особливо в разі залучення для розгляду експертної організації, може тривати від 2 місяців та більше. Крім того, усунення зауважень при їх наявності, перевірка та узгодження в ДІЯРУ фінальних версій звітних матеріалів також потребує часу не менше ніж 2 тижні. Враховуючи викладене, просимо усунути зазначене протиріччя в ТД та Технічних вимогах та встановити більш тривалий строк для надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр»):
1) щодо встановлення кваліфікаційних вимог в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за останні 5 років:
На основі світового досвіду з використання ризик інформованих підходів (далі – РП) у ядерній галузі постійно розвивається та вдосконалюється нормативно-методологічна база (впроваджуються/актуалізуються нормативно-правові акти, рекомендації, методології, настанови тощо).
Наразі, практичне використання РП в України стало можливим після впровадження нормативно правового акту «Вимоги до ризик-інформованого прийняття рішень з безпеки атомних станцій. НП 306.2.217-2017». Таким чином, участь у виконанні окремих науково-технічних дослідженнях, які не привели до практичної реалізації, є корисною, але не достатньою кваліфікацією для розробки даної галузевої Програми. Отже, відсутність актуального (за останні 5 років) документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг в області ризик інформованих підходів та розробки галузевих програм чи СОУ ставить під сумнів якість та спроможність надати послугу в зазначені у тендерній документації строки. Таким чином, встановлення зазначеного кваліфікаційного критерію є доцільним, обґрунтованим та не містить ознак дискримінації.
2) щодо кінцевого строку надання послуг (31.05.2018): Строки розгляду та погодження Держатомрегулювання звітних матеріалів залежать в тому числі від їх об’єму, складності та якості. У разі прийняття рішення Держатомрегулювання (відповідно до п.1.5 «Порядку проведення державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки. НП 306.1.107-2005») щодо залучення експертної організації, в договір будуть внесені зміни відповідно до діючого законодавства. Таким чином, перенесення кінцевого строку надання послуг наразі є передчасним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" 98 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НТ-ІНЖИНІРИНГ" 95 100,00
UAH з ПДВ
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ" 120 000,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 15:42
Електронний підпис
05 березня 2019 15:41
Довідка (4).zip
05 березня 2019 15:41
Довідка (3).zip
05 березня 2019 15:41
Документи переможця.pdf
25 лютого 2019 11:24
Електронний підпис
25 лютого 2019 11:21
6_Лист про санкції.pdf
25 лютого 2019 11:21
3_Технічна частина.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 12:43
Електронний підпис
25 лютого 2019 12:42
033_Dovidka-stattya-17.pdf
25 лютого 2019 12:42
04_Tech-proposal.pdf
25 лютого 2019 12:42
031_Personal_info.pdf
25 лютого 2019 12:42
035_lyst-vidguk.pdf
25 лютого 2019 12:42
034_ISO_certification_info.pdf
25 лютого 2019 12:42
2016.12.22 dog. _1052626 strakh.pdf
25 лютого 2019 12:42
032_Dosvid_vykonannya_analog_dogovoriv.pdf
25 лютого 2019 12:42
03_Price_proposal.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 13:10
Електронний підпис
25 лютого 2019 13:09
Довідка по персоналу.pdf
25 лютого 2019 13:08
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НТ-ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК"
#19255493
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК"
#19255493
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 11:10
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 17:14
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 13:51
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
27 червня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 15:28
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 15:43
36-141-01-19-00249.pdf укладений
25 березня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 щодо приведення у відповідність термінів надання послуг - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-19-00249
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-141-01-19-00249
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-19-00249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 3 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-19-00249
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 4 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-19-00249
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 22 березня 2021
Сума оплати за договором: 12 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 000,00 UAH)