Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка нової програми з впровадження ризик-інформованих підходів при експлуатації АЕС України
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-02-06-001981-c ● 4eec214ea64e48508e1454673951ee17
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Андруховець Микола Федорович 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка нової програми з впровадження ризик-інформованих підходів при експлуатації АЕС України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська обл., Київ, вул. Б. Хмельницького, 63а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
ДК 015-97: I.2 13 — Дослідження та розробки в галузі енергетики
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2019 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2019 16:49 |
Додаток 2 до ТД - Технічні вимоги.pdf | |
06 лютого 2019 16:49 |
ТД - 6177.DOC | |
06 лютого 2019 16:49 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.doc | |
06 лютого 2019 16:49 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічних договорів та строку надання послуг
Дата подання: 15 лютого 2019 09:00
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:17
Наше підприємство планує прийняти участь у торгах на закупівлю послуг за темою: ДК 015-97 I.2 13 Дослідження та розробки в галузі енергетики (ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні) (Розробка нової програми з впровадження ризик-інформованих підходів при експлуатації АЕС України). Ознайомившись з Тендерною документацією (далі – ТД) було виявлено:
• у розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів висувається вимога щодо зазначення договорів про надання послуг в області ризик-інформованих підходів та розробки галузевих програм чи СОУ, що були виконані за останні 5 років. Вважаємо, що встановлення такого положення в ТД є дискримінаційним та суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах учасників, які мають багаторічний досвід роботи по цій тематиці, а не лише за останні 5 років;
Враховуючи викладене, просимо усунути дане порушення.
• встановлення строку надання послуг – по 31.05.2019р. Відповідно до ТД очікуваний строк для укладення договору – до 25.03.2019р. На виконання договору надається всього 2 місяці, при цьому аналогічний термін (2 міс.) встановлено також для виконання 1 етапу договору, після якого передбачено другий етап, що включатиме розгляд матеріалів у Держатомрегулювання України та усунення зауважень Держатомрегулювання. Згідно багаторічного досвіду розробки звітних матеріалів відомо, що проведення тільки розгляду Держатомрегулювання, особливо в разі залучення для розгляду експертної організації, може тривати від 2 місяців та більше. Крім того, усунення зауважень при їх наявності, перевірка та узгодження в ДІЯРУ фінальних версій звітних матеріалів також потребує часу не менше ніж 2 тижні.
Враховуючи викладене, просимо усунути зазначене протиріччя в ТД та Технічних вимогах та встановити більш тривалий строк для надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Науково-технічний центр»):
1) щодо встановлення кваліфікаційних вимог в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за останні 5 років:
На основі світового досвіду з використання ризик інформованих підходів (далі – РП) у ядерній галузі постійно розвивається та вдосконалюється нормативно-методологічна база (впроваджуються/актуалізуються нормативно-правові акти, рекомендації, методології, настанови тощо).
Наразі, практичне використання РП в України стало можливим після впровадження нормативно правового акту «Вимоги до ризик-інформованого прийняття рішень з безпеки атомних станцій. НП 306.2.217-2017». Таким чином, участь у виконанні окремих науково-технічних дослідженнях, які не привели до практичної реалізації, є корисною, але не достатньою кваліфікацією для розробки даної галузевої Програми. Отже, відсутність актуального (за останні 5 років) документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг в області ризик інформованих підходів та розробки галузевих програм чи СОУ ставить під сумнів якість та спроможність надати послугу в зазначені у тендерній документації строки. Таким чином, встановлення зазначеного кваліфікаційного критерію є доцільним, обґрунтованим та не містить ознак дискримінації.
2) щодо кінцевого строку надання послуг (31.05.2018): Строки розгляду та погодження Держатомрегулювання звітних матеріалів залежать в тому числі від їх об’єму, складності та якості. У разі прийняття рішення Держатомрегулювання (відповідно до п.1.5 «Порядку проведення державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки. НП 306.1.107-2005») щодо залучення експертної організації, в договір будуть внесені зміни відповідно до діючого законодавства. Таким чином, перенесення кінцевого строку надання послуг наразі є передчасним.
1) щодо встановлення кваліфікаційних вимог в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за останні 5 років:
На основі світового досвіду з використання ризик інформованих підходів (далі – РП) у ядерній галузі постійно розвивається та вдосконалюється нормативно-методологічна база (впроваджуються/актуалізуються нормативно-правові акти, рекомендації, методології, настанови тощо).
Наразі, практичне використання РП в України стало можливим після впровадження нормативно правового акту «Вимоги до ризик-інформованого прийняття рішень з безпеки атомних станцій. НП 306.2.217-2017». Таким чином, участь у виконанні окремих науково-технічних дослідженнях, які не привели до практичної реалізації, є корисною, але не достатньою кваліфікацією для розробки даної галузевої Програми. Отже, відсутність актуального (за останні 5 років) документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг в області ризик інформованих підходів та розробки галузевих програм чи СОУ ставить під сумнів якість та спроможність надати послугу в зазначені у тендерній документації строки. Таким чином, встановлення зазначеного кваліфікаційного критерію є доцільним, обґрунтованим та не містить ознак дискримінації.
2) щодо кінцевого строку надання послуг (31.05.2018): Строки розгляду та погодження Держатомрегулювання звітних матеріалів залежать в тому числі від їх об’єму, складності та якості. У разі прийняття рішення Держатомрегулювання (відповідно до п.1.5 «Порядку проведення державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки. НП 306.1.107-2005») щодо залучення експертної організації, в договір будуть внесені зміни відповідно до діючого законодавства. Таким чином, перенесення кінцевого строку надання послуг наразі є передчасним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НТ-ІНЖИНІРИНГ" |
95 100,00
UAH з ПДВ
|
49 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аналітичний центр "АЛЬГІЗ" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
94 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" #19255493 |
Переможець |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 11:10
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2019 17:14
|
Додаткова угода № 3 (1).pdf | зміни до договору |
26 листопада 2019 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 13:51
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2019 15:28
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 15:43
|
36-141-01-19-00249.pdf | укладений |
25 березня 2019 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 щодо приведення у відповідність термінів надання послуг - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 36-141-01-19-00249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36-141-01-19-00249 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 36-141-01-19-00249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 3 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 36-141-01-19-00249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 4 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 36-141-01-19-00249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |