Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з виготовлення технічної документації: схеми з організації дорожнього руху)
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-02-06-001842-c 503f353235b64b7598b43ef1482b8011
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таволжанська Євгенія Сергіївна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 28 лютого 2019 13:35
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з виготовлення технічної документації: схеми з організації дорожнього руху)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з виготовлення технічної документації: схеми з організації дорожнього руху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:04
перелік змін 2.doc
20 лютого 2019 12:04
Тендерна документація зі змінами 2.doc
06 лютого 2019 16:24
Проект договору.doc
20 лютого 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:04
перелік змін 2.doc
19 лютого 2019 16:34
перелік змін.doc
20 лютого 2019 12:04
Тендерна документація зі змінами 2.doc
19 лютого 2019 16:34
Тендерна документація зі змінами.doc
06 лютого 2019 16:24
Тендерна документація.doc
06 лютого 2019 16:24
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000028 ● 4bf4cef82c484d38a4bb4ec95773dc03
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.07.2019 № 147

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

15 UA-2019-02-06-001842-с 06.02.2019 Комунальне підприємство «Дніпродорсервіс» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 15:47:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з виготовлення технічної документації: схеми з організації дорожнього руху)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-06-001842-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із питань, які викладені у Додатку.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-06 15:39:24

відповідь на питання

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-29 17:33:18

Заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000028 у закупівлі UA-2019-02-06-001842-c

Тендерний комітет реалізуючи своє право, відповідно до зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні Заперечення
до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000028 у закупівлі UA-2019-02-06-001842-c, Предмет закупівлі ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з виготовлення технічної документації: схеми з організації дорожнього руху)/
Заперечення надаються у вигляді додатку "001842-c.pdf".

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно із ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 05.09.2019р подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000028 у закупівлі UA-2019-02-06-001842-c (від 05.09.2019р №753).
Дата публікації: 05 вересня 2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Елтранс 1 069 500,00
UAH з ПДВ
1 069 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +" 1 145 000,00
UAH з ПДВ
1 133 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС-КОМПАНІ" 1 150 000,00
UAH з ПДВ
1 138 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 15:15
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:13
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf
27 лютого 2019 15:13
Договір.pdf
27 лютого 2019 15:13
Довідка-р.р.РБА.pdf
27 лютого 2019 15:13
5.1. баланс 2017.pdf
27 лютого 2019 15:13
3.Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2019 15:13
2. Статут_.pdf
27 лютого 2019 15:13
1.5.2. Відгук до договор.pdf
27 лютого 2019 15:13
1.3. Довідка працівники .PDF
27 лютого 2019 15:13
1. тендерна пропозиція .PDF

Публічні документи

07 березня 2019 11:58
Довідка ДПІ.pdf
26 лютого 2019 15:32
СТАТУТ ПП.pdf
26 лютого 2019 15:32
Протокол на тендер.pdf
26 лютого 2019 15:32
ЄДРПОУ витяг.rtf.pdf
26 лютого 2019 15:32
Охорона довкілля.pdf
26 лютого 2019 15:32
Банківська гарантія.rar
26 лютого 2019 15:32
МТБ обладнання.pdf
26 лютого 2019 15:32
Персонал.pdf
26 лютого 2019 15:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 17:17
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:15
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:09
Статут ТОВ ВС-КОМПАНІ.pdf
26 лютого 2019 17:09
Лист-згода с Договором.pdf
26 лютого 2019 17:09
Довкілля.pdf
26 лютого 2019 17:09
Document_USR_1005056279.pdf
26 лютого 2019 17:09
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2019 17:09
Опис ВС-Компані.pdf
26 лютого 2019 17:09
Персональні дані.pdf
26 лютого 2019 17:09
Субпідряд довідка.pdf
26 лютого 2019 17:07
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Елтранс

ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +"

ТОВ "ВС-КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Елтранс
#22925885
Відхилено 1 069 500,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 11:36
ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +"
#37731943
Переможець 1 133 500,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 11:39

Документи

06 березня 2019 11:35
Електронний підпис

Документи

06 березня 2019 11:39
Електронний підпис
06 березня 2019 11:38
Протокол №8.pdf
06 березня 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +"
#37731943
1 133 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 11:39
Електронний підпис
06 березня 2019 11:38
Протокол №8.pdf
06 березня 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 16:08
договір 19.pdf укладений
25 березня 2019 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 133 500,00
UAH