Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32835620 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Таволжанська Євгенія Сергіївна 380563723656 3723656@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 1 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 12:04 |
перелік змін 2.doc | |
20 лютого 2019 12:04 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc | |
06 лютого 2019 16:24 |
Проект договору.doc |
20 лютого 2019 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 лютого 2019 12:04 |
перелік змін 2.doc
|
||||||
20 лютого 2019 12:04 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc
|
||||||
06 лютого 2019 16:24 |
Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000028 ● 4bf4cef82c484d38a4bb4ec95773dc03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
15 UA-2019-02-06-001842-с 06.02.2019 Комунальне підприємство «Дніпродорсервіс» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 15:47:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з виготовлення технічної документації: схеми з організації дорожнього руху)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-06-001842-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із питань, які викладені у Додатку.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-06 15:39:24
відповідь на питання
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-29 17:33:18
Заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000028 у закупівлі UA-2019-02-06-001842-c
Тендерний комітет реалізуючи своє право, відповідно до зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні Заперечення
до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000028 у закупівлі UA-2019-02-06-001842-c, Предмет закупівлі ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з виготовлення технічної документації: схеми з організації дорожнього руху)/
Заперечення надаються у вигляді додатку "001842-c.pdf".
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно із ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 05.09.2019р подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000028 у закупівлі UA-2019-02-06-001842-c (від 05.09.2019р №753). |
Дата публікації: | 05 вересня 2019 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Елтранс |
1 069 500,00
UAH з ПДВ
|
1 069 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +" |
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
1 133 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВС-КОМПАНІ" |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 138 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Елтранс #22925885 |
Відхилено |
1 069 500,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 11:36
|
ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +" #37731943 |
Переможець |
1 133 500,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 16:08
|
договір 19.pdf | укладений |
25 березня 2019 16:02
|