Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль без платформи МАЗ-4371N2-542-000
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2019-02-06-001246-c ● 93903d7f4ec0425b850e39399ec4c9e3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія» |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шоссе, 29 |
Контактна особа: |
Король Сергій Іванович 380432671004 kpvtk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2019 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2019 13:05 |
Очікувана вартість: | 995 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Автомобіль без платформи МАЗ-4371N2-542-000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автомобіль без платформи МАЗ-4371N2-542-000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2019
—
31 травня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2019 10:53 |
Документація.doc |
08 лютого 2019 10:53 |
Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо змісту документації
Дата подання: 07 лютого 2019 16:19
Дата відповіді: 08 лютого 2019 11:23
Просимо надати роз’яснення, щодо змісту наступних пунктів:
1. Пунктом 3.4. документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – «Докуменатція») передбачено можливість надання попередньої оплати на суму 75%. Згідно пункту 3 Додатку 3 Документації зазначено: «Пропозиції, які передбачають попередню оплату аванс та відстрочка платежу з дати поставки менш ніж на ___ дні до оцінки не допускаються.». Просимо надати роз’яснення чи передбачено надання попередньої оплати та умови розрахунку з Постачальником Товару?
2. Згідно п. 5 Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: « - виданий органами Державної служби статистики України документ (довідка, витяг або відомості) щодо надання відомостей про включення учасника до ЄДРПОУ із зазначенням видів діяльності за КВЕД, або іншого аналогічного документу в залежності від законодавства країни, де зареєстрований учасник;». Чи буде відхилено пропозицію Учасника, якщо останнім буде надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань? Якщо так, то який саме документ необхідно надати Учаснику торгів?
3. Згідно п. 5 Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: «Замовник залишає за собою право на вимогу зразків продукції, що мають поставлятись згідно пропозиції учасника. Учасник який подав пропозицію зобов'язаний надати зразок продукції протягом 2-х робочих днів, з моменту отримання такої вимоги. Вимога вважається також отриманою з моменту розміщення в системі електронних закупівель». Просимо надати роз’яснення, що мається на увазі стосовно надання зразка продукції, що має поставлятися згідно пропозиції Учасника?
4. Просимо надати роз’яснення стосовно вимоги п. 5.1. Додатку 3 Документації.
5. Просимо надати роз’яснення щодо п. 7.2. Додатку 3 Документації, стосовно розміру штрафу Постачальника: «…10 % (семи)…».
6. Згідно п. 10.8. Додатку 3 Документації: «Сторони договору погодились, що систематичне (2 і більше рази) порушення строків поставок товарів, є підставою для відхилення пропозиції Сторони-Переможця аукціону у наступних допорогових закупівлях Сторони-Замовника .».
Просимо надати роз’яснення згідно з яким нормативно-правовим документом Замовник має право виконувати дії, які зазначені у п. 10.8. В іншому випадку внести відповідні зміни у Документацію.
Просимо внести зміни в умови Документації, а саме:
1. Згідно п. 5 Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: «- сертифікати якості та/або відповідності на продукцію, що має поставлятися.». Пунктом 4.3. Додатку 3 Документації:
«4.3 Товар, що поставляється, повинен супроводжуватись наступними документами:
а) витратна накладна;
б) паспорт на товар (за наявності);
в) рахунок-фактура;
г) податкова накладна;
д) сертифікат якості;
є) сертифікат відповідності, виданий органом, акредитованим в УкрСЕПРО (вимога зазначається підрозділом-куратором якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації або якщо на сертифікації наполягає підрозділ-замовник)».
Пунктом 2.1. Додатку 3 Документації: «Товар, що поставляється, по своїй якості повинен підтверджуватися сертифікатом якості, виданим підприємством-виробником, а також сертифікатом відповідності, виданим органом, акредитованим в УкрСЕПРО (вимога щодо необхідності підтвердження продукції сертифікатом відповідності зазначається підрозділом-куратором якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації або якщо на сертифікації наполягає підрозділ-замовник), і відповідати _______________ (зазначаються ДОСТ, ТУ відповідно до технічної пропозиції - додаток № 3).»
Для збільшення потенційного кола Учасників та упередження порушення вимог статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни у вище зазначені пункти та передбачити можливість надання Учасниками: «Сертифікату типу колісного транспортного засобу».
2. Згідно п. 6. Документації Учасник повинен: «Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації, повинен надати (забезпечити фізичну наявність) Замовнику супроводжувальним листом в запечатаному конверті, в прошитому вигляді та скріплений печаткою учасника-переможця пакет нижчезазначених документів (з додаванням їх переліку) для укладання договору про закупівлю:». Враховуючи вимогу надання Учасником-переможцем торгів відповідних документів за адресою - Хмельницьке шосе, 29, м. Вінниця, 21100. Просимо збільшити строк який необхідний до подання необхідних документів Учасником-переможцем торгів (згідно з вимогами п. 3 ч. 2 ст. 17. ЗУ «Про публічні закупівлі»).
3. Просимо внести відповідні зміни у п. 1.1 Додатку 3 Документації, оскільки форма пункту не відповідає Товару, що планується до закупівлі.
4. Просимо внести відповідні зміни у п. 1.2 Додатку 3 Документації: «Строк поставки товару до 26.07.2017 р.».
5. Згідно п. 4.2. Додатку 3 Документації: «Поставка товару відбувається на протязі 3-х днів з моменту подачі заявки покупцем в межах строку зазначеного в п.1.2. така заявка може бути подана будь-якими засобами комунікації вказані постачальником при реєстрації на електронному майданчику системи Прозорро.». Враховуючи, що автомобіль – це складний технічний засіб, виробництво вимагає тривалого часу, просимо прибрати вимогу поставки протягом 3-х днів з моменту подачі заявки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Відповіді у відповідності до нумерації питань зазначеної в запитаннях.
1.Так, додатково див. п3.4. Документації
2.Ні;
3. Не вимагаються;
4. Уточніть питання;
5. На розсуд учасника;
6. Ст. 67 ЦКУ.
Решта вимог не підлягає задоволенню, окрім уточнення дати поставки зазначеної в п.1.2. Додатку 3
Відповіді у відповідності до нумерації питань зазначеної в запитаннях.
1.Так, додатково див. п3.4. Документації
2.Ні;
3. Не вимагаються;
4. Уточніть питання;
5. На розсуд учасника;
6. Ст. 67 ЦКУ.
Решта вимог не підлягає задоволенню, окрім уточнення дати поставки зазначеної в п.1.2. Додатку 3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Укравтокомплект лтд" |
974 070,00
UAH з ПДВ
|
959 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МАЗтранссервіс |
994 500,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
989 700,00
UAH з ПДВ
|
989 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укравтокомплект лтд" #23521635 |
Відхилено |
959 130,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 14:29
|
ТОВ МАЗтранссервіс #35428907 |
Переможець |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір МАЗтранссервіс 14.03.19.PDF | укладений |
14 березня 2019 10:55
|