Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль без платформи МАЗ-4371N2-542-000
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2019-02-06-001246-c 93903d7f4ec0425b850e39399ec4c9e3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Король Сергій Іванович

380432671004 kpvtk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія»
Код ЄДРПОУ: 03327925
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шоссе, 29
Контактна особа: Король Сергій Іванович
380432671004
kpvtk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 14 лютого 2019 13:05
Очікувана вартість: 995 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Автомобіль без платформи МАЗ-4371N2-542-000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автомобіль без платформи МАЗ-4371N2-542-000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 10:53
Документація.doc
08 лютого 2019 10:53
Документація.doc
06 лютого 2019 15:56
Документація.doc
06 лютого 2019 14:34
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо змісту документації
Дата подання: 07 лютого 2019 16:19
Дата відповіді: 08 лютого 2019 11:23
Просимо надати роз’яснення, щодо змісту наступних пунктів: 1. Пунктом 3.4. документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – «Докуменатція») передбачено можливість надання попередньої оплати на суму 75%. Згідно пункту 3 Додатку 3 Документації зазначено: «Пропозиції, які передбачають попередню оплату аванс та відстрочка платежу з дати поставки менш ніж на ___ дні до оцінки не допускаються.». Просимо надати роз’яснення чи передбачено надання попередньої оплати та умови розрахунку з Постачальником Товару? 2. Згідно п. 5 Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: « - виданий органами Державної служби статистики України документ (довідка, витяг або відомості) щодо надання відомостей про включення учасника до ЄДРПОУ із зазначенням видів діяльності за КВЕД, або іншого аналогічного документу в залежності від законодавства країни, де зареєстрований учасник;». Чи буде відхилено пропозицію Учасника, якщо останнім буде надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань? Якщо так, то який саме документ необхідно надати Учаснику торгів? 3. Згідно п. 5 Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: «Замовник залишає за собою право на вимогу зразків продукції, що мають поставлятись згідно пропозиції учасника. Учасник який подав пропозицію зобов'язаний надати зразок продукції протягом 2-х робочих днів, з моменту отримання такої вимоги. Вимога вважається також отриманою з моменту розміщення в системі електронних закупівель». Просимо надати роз’яснення, що мається на увазі стосовно надання зразка продукції, що має поставлятися згідно пропозиції Учасника? 4. Просимо надати роз’яснення стосовно вимоги п. 5.1. Додатку 3 Документації. 5. Просимо надати роз’яснення щодо п. 7.2. Додатку 3 Документації, стосовно розміру штрафу Постачальника: «…10 % (семи)…». 6. Згідно п. 10.8. Додатку 3 Документації: «Сторони договору погодились, що систематичне (2 і більше рази) порушення строків поставок товарів, є підставою для відхилення пропозиції Сторони-Переможця аукціону у наступних допорогових закупівлях Сторони-Замовника .». Просимо надати роз’яснення згідно з яким нормативно-правовим документом Замовник має право виконувати дії, які зазначені у п. 10.8. В іншому випадку внести відповідні зміни у Документацію. Просимо внести зміни в умови Документації, а саме: 1. Згідно п. 5 Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: «- сертифікати якості та/або відповідності на продукцію, що має поставлятися.». Пунктом 4.3. Додатку 3 Документації: «4.3 Товар, що поставляється, повинен супроводжуватись наступними документами: а) витратна накладна; б) паспорт на товар (за наявності); в) рахунок-фактура; г) податкова накладна; д) сертифікат якості; є) сертифікат відповідності, виданий органом, акредитованим в УкрСЕПРО (вимога зазначається підрозділом-куратором якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації або якщо на сертифікації наполягає підрозділ-замовник)». Пунктом 2.1. Додатку 3 Документації: «Товар, що поставляється, по своїй якості повинен підтверджуватися сертифікатом якості, виданим підприємством-виробником, а також сертифікатом відповідності, виданим органом, акредитованим в УкрСЕПРО (вимога щодо необхідності підтвердження продукції сертифікатом відповідності зазначається підрозділом-куратором якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації або якщо на сертифікації наполягає підрозділ-замовник), і відповідати _______________ (зазначаються ДОСТ, ТУ відповідно до технічної пропозиції - додаток № 3).» Для збільшення потенційного кола Учасників та упередження порушення вимог статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни у вище зазначені пункти та передбачити можливість надання Учасниками: «Сертифікату типу колісного транспортного засобу». 2. Згідно п. 6. Документації Учасник повинен: «Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації, повинен надати (забезпечити фізичну наявність) Замовнику супроводжувальним листом в запечатаному конверті, в прошитому вигляді та скріплений печаткою учасника-переможця пакет нижчезазначених документів (з додаванням їх переліку) для укладання договору про закупівлю:». Враховуючи вимогу надання Учасником-переможцем торгів відповідних документів за адресою - Хмельницьке шосе, 29, м. Вінниця, 21100. Просимо збільшити строк який необхідний до подання необхідних документів Учасником-переможцем торгів (згідно з вимогами п. 3 ч. 2 ст. 17. ЗУ «Про публічні закупівлі»). 3. Просимо внести відповідні зміни у п. 1.1 Додатку 3 Документації, оскільки форма пункту не відповідає Товару, що планується до закупівлі. 4. Просимо внести відповідні зміни у п. 1.2 Додатку 3 Документації: «Строк поставки товару до 26.07.2017 р.». 5. Згідно п. 4.2. Додатку 3 Документації: «Поставка товару відбувається на протязі 3-х днів з моменту подачі заявки покупцем в межах строку зазначеного в п.1.2. така заявка може бути подана будь-якими засобами комунікації вказані постачальником при реєстрації на електронному майданчику системи Прозорро.». Враховуючи, що автомобіль – це складний технічний засіб, виробництво вимагає тривалого часу, просимо прибрати вимогу поставки протягом 3-х днів з моменту подачі заявки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Відповіді у відповідності до нумерації питань зазначеної в запитаннях.
1.Так, додатково див. п3.4. Документації
2.Ні;
3. Не вимагаються;
4. Уточніть питання;
5. На розсуд учасника;
6. Ст. 67 ЦКУ.
Решта вимог не підлягає задоволенню, окрім уточнення дати поставки зазначеної в п.1.2. Додатку 3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд" 974 070,00
UAH з ПДВ
959 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАЗтранссервіс 994 500,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 989 700,00
UAH з ПДВ
989 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» 995 000,00
UAH з ПДВ
995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 12:03
12-Лист-погодження.pdf
13 лютого 2019 12:03
11-Паспорт підписанта.pdf
13 лютого 2019 12:03
10-Доручення.pdf
13 лютого 2019 12:03
7-Сертифікат ТИПУ.pdf
13 лютого 2019 12:03
5-Дилерство МАЗ _2019.pdf
13 лютого 2019 12:03
4-Статут.pdf
13 лютого 2019 12:03
3-Витяг з ПДВ.pdf
13 лютого 2019 12:03
2-ВитязЄДРПОУ.pdf
13 лютого 2019 12:03
1-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 11:29
Електронний підпис
13 лютого 2019 11:28
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

ТОВ МАЗтранссервіс

ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"

Приватне підприємство «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
#23521635
Відхилено 959 130,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 14:29
ТОВ МАЗтранссервіс
#35428907
Переможець 960 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 14:31

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАЗтранссервіс
#35428907
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір МАЗтранссервіс 14.03.19.PDF укладений
14 березня 2019 10:55