Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
1 433 803,00 UAH
UA-2019-02-06-000258-a dbb7a8831ecb484988a43a3954024e67
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гейко Оксана Володимирівна

+380985350123 nos_komunalnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Носівка-Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32995697
Місцезнаходження: 17100, Україна , Чернігівська обл., Носівка, вул. Суворова,55
Контактна особа: Гейко Оксана Володимирівна
+380985350123
nos_komunalnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна відкритих торгів, через не достатню кількість учасників згідно ч. 1 статті 35 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 11:42
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

За власні кошти підприємства в т.ч. кошти місцевого бюджету 400000,00грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
675360 кВт*год
Ціна за одиницю: 2.12UAH з ПДВ
09310000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул. Суворова,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

06 лютого 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000007 ● 8add202a18ab48a882880d4c065d5b95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.07.2020 № 42
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 13.07.2020 № 42

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-06-000258-a 06.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 13:27:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Електрична енергія ДК 021:2015:09310000-5», (інформацію опубліковано в інформаційно -телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-06-000258-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 13.02.2019 № 23081 (в частині розрахунків та отримання послуг), укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Енера Чернігів».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-21 15:09:24

Відповідь на запит від 16.07.20р.

Згідно укладеного договору №23081 від 13.02.20р. та в подальшому пролонгованого згідно Додатку №2 "Комерційна пропозиція" до 01 квітня 2020р. проведено поставку електричної енергії на загальну суму 1384973,39 грн. За даний товар підприємство повністю розрахувалось з постачальниками ТОВ "Енера Чернігів". На даний час умови договору повністю виконані.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-21 15:16:49

Пояснення з власної ініціативи

Просимо взяти до уваги виправлення граматичної описки при наданні пояснення і читати по тексту Договір №23081 від 13.02.2019р.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На усунення порушення згідно висновку моніторингу від 22.07.20р. Секретар тенедерного комітету створила та оприлюднила Звіт про виконання договору в системі прозоро. Тому просимо не застосовувати притягнення до адміністративної відповідальності поскільки порушення усунено.

2020-07-28 10:13:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Протоколи про адміністративне правопорушення від 07.08.2020 №25/84/2020-пр, від 07.08.2020 №25/85/2020-пр

2020-08-11 16:30:30

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енера Чернігів"
#41823846
Переможець 1 433 803,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 11:42

Документи

06 лютого 2019 11:41
Електронний підпис
06 лютого 2019 11:38
протоколЕНЕРА.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 11:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енера Чернігів"
#41823846
1 433 803,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 11:41
Електронний підпис
06 лютого 2019 11:38
протоколЕНЕРА.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 17:22
Звіт про виконання договору укладений
24 липня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 09:41
Договір про постачання електричної енергії постачальникам універспльних послуг укладений
13 лютого 2019 09:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
09310000-5 675360 кВт*год 2,12
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 384 973,39
UAH (в тому числі ПДВ 230 828,90 UAH)