Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) – 09310000-5 «Електрична енергія»
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2019-02-05-003486-b 48cd9f019a1e4a1a85c98aef03c8dc00
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Притула

+380967530856 svetazp145@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Кіноконцертний зал ім.О.Довженка"
Код ЄДРПОУ: 30408294
Вебсайт: http://dov.zp.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, проспект Соборний, 145
Контактна особа: Андрій Миколайович Притула
+380967530856
svetazp145@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
16 листопада 2018 року замовником – Комунальним закладом «Кіноконцертний зал ім. О.Довженка», надалі - Заклад, було прийнято рішення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) – 09310000-5 «Електрична енергія» у кількості 140000 кВт/год., на строк до 31 грудня 2019 року на загальну суму 378000,00 грн. (триста сімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) та оголошено закупівлю № UA-2018-11-16-003815-a (протокол засідання тендерного комітету від 16.11.2018р.). 22 листопада 2018р. Закладом було прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації по процедурі закупівлі № UA-2018-11-16-003815-a, а саме: зменшити обсяг закупівлі за рахунок збільшення ціни за одиницю товару (згідно змін кількість кВт/год. становить 118125 кВт/год.). Проте до кінцевого терміну подання пропозицій було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок, торги були автоматично визнані електронною системою закупівель такими, що не відбулися, на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-11-16-003815-a від 02.12.2018р.).
03 грудня 2018 року Закладом було прийнято рішення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) – 09310000-5 «Електрична енергія» у кількості 118125 кВт/год., на строк до 31 грудня 2019 року на загальну суму 378000,00 грн. (триста сімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) та оголошено закупівлю № UA-2018-12-03-003433-c (протокол засідання тендерного комітету від 03.12.2018р.). Проте до кінцевого терміну подання пропозицій було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок, торги знову були автоматично визнані електронною системою закупівель такими, що не відбулися на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2018-12-03-003433-c від 19.12.2018 р.).
Враховуючи ті обставини, що Закладом було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) – 09310000-5 «Електрична енергія» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерний комітет прийняв рішення про застосування, як виняток, переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 18:55
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118125 кіловат-година
ДК 021:2015 (CPV) – 09310000-5 «Електрична енергія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

05 лютого 2019 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ"
#42093239
Переможець 286 763,79
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 18:55

Документи

05 лютого 2019 18:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 18:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ"
#42093239
286 763,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 18:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:05
додаткова угода №4 від 23.12.2019.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 11:31
додаткова угода №3 від 14.11.2019.jpeg зміни до договору
19 листопада 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 18:38
Додат.уг. 2 до Дог. від 14.02.19.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 18:37
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2019 22:11
Додат.уг. 1 до Дог. від 14.02.19.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 22:11
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 19:37
Договір та Додатки від 14.02.19.pdf укладений
15 лютого 2019 19:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. викладено преамбулу Договору у новій редакції; 2. викладено пункт 1.1 Договору в новій редакції; 3. викладено пункт 2.1 Договору в новій редакції, де у тому числі зазначено, що "Очікуваний обсяг споживання електричної енергії Споживачем у період з 01.03.2019р. по 31.12.2019р. (включно) становить 111000 кВт/год."; 4. викладено пункт 3.1 Договору в новій редакції, де у тому числі зазначено, що "Період поставки: з 01.03.2019р. по 31.12.2019р. (включно)»"; 5. викладено пункт 5.2 Договору в новій редакції, де у тому числі зазначено, що "Ціна даного Договору становить 269466,93 грн. (двісті шістдесят дев'ять тисяч чотириста шістдесят шість гривень 93 копійки), в т.ч. ПДВ 44911,16 грн."; 6. викладено пункт 13.1 Договору в новій редакції; 7. викладено розділ 14 Договору в новій редакції; 8. викладено преамбулу комерційної пропозиції № 5 (додатку 2 до Договору) в новій редакції; 9. викладено пункт 11 Комерційної пропозиції №5 (додатку 2 до Договору) в новій редакції; 10. викладено Відомість про обсяги очікуваного споживання електричної енергії (додаток 3 до Договору) в новій редакції, де у тому числі зазначено, що обсяги очікуваного споживання електричної енергії на 2019 рік (з березня по грудень) складають всього 111 тис. кВт.год.
Номер договору про закупівлю: 1067
Договір:
Номер додаткової угоди: 1067
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до п.5.2 Договору та викласти його в наступній новій редакції: «5.2. Ціна даного Договору становить 269466,93 грн. (двісті шістдесят дев'ять тисяч чотириста шістдесят шість гривень 93 копійки), в т.ч. ПДВ 44911,16 грн. з них: 269466,93 грн. в т.ч. ПДВ 44911,16 грн. – кошти місцевого бюджету; 0,00 грн. в т.ч. ПДВ 0,00 грн. – кошти Закладу. Спосіб визначення ціни (тарифу) електричної енергії зазначається в комерційній пропозиції Постачальника. Для одного об’єкта споживання (площадки вимірювання) застосовується один спосіб визначення ціни електричної енергії». 2. Сторони домовились внести зміни до п.3 Додатку № 2 (Комерційної пропозиції № 5) до Договору та викласти його в наступній новій редакції: «3. Спосіб оплати: Розрахунковий період для обсягу спожитої електричної енергії становить один місяць, а саме: з 01 числа розрахункового місяця по останній день розрахункового місяця. Підставою для формування Постачальником рахунку на оплату спожитої електричної енергії за цим договором є підписаний сторонами акт прийняття-передавання товарної продукції. Оплата здійснюється на поточний рахунок Постачальника, зазначений у Договорі або розрахункових документах. Оплата може бути здійснена через: • банківську платіжну систему; • особовий кабінет на сайті Постачальника; • поштовий переказ; • в інший не заборонений чинним законодавством спосіб. Датою оплати є дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника». 3. Сторони домовились внести зміни до п.5 Додатку № 2 (Комерційної пропозиції № 5) до Договору та викласти його в наступній новій редакції: «5. Термін оплати: Платежі за спожиту електричну енергію здійснюються у наступному порядку: - 1 платіж до 20 числа розрахункового місяця у розмірі 50% вартості заявленого обсягу споживання електричної енергії за відповідний розрахунковий період на підставі акту прийняття-передавання товарної продукції та рахунку за спожиту електричну енергію; - 2 платіж за електричну енергію у розмірі різниці суми першого платежу та вартості спожитої в розрахунковому періоді електричної енергії в строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду на підставі акту прийняття-передавання товарної продукції та рахунку за спожиту електричну енергію».
Номер договору про закупівлю: 1067
Договір:
Номер додаткової угоди: 1067
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл бюджету фінансування
Номер договору про закупівлю: 1067
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 1067
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 191 785,91
UAH (в тому числі ПДВ 31 964,31 UAH)