Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень(послуги гарчого харчування)
Очікувана вартість
3 843 152,50 UAH
UA-2019-02-05-003095-b 06c770766026414d8c3cb4387df1689a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Павлівна Ісматуллаєва

+380564620199 schoolinternat8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Любов Павлівна Ісматуллаєва
+380564620199
schoolinternat8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 13:35
Очікувана вартість: 3 843 152,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 607,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115294.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:29
ТД 2019 ВТ зі змінами 2.doc
15 лютого 2019 16:29
Зміни до ТД 2.doc
05 лютого 2019 16:48
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx
15 лютого 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:29
ТД 2019 ВТ зі змінами 2.doc
06 лютого 2019 15:14
ТД 2019 ВТ зі змінами.doc
05 лютого 2019 16:48
ТД 2019 ВТ.doc
15 лютого 2019 16:29
Зміни до ТД 2.doc
06 лютого 2019 15:14
Зміни до ТД.doc
05 лютого 2019 16:48
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-05-003095-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Головченко Дмитро Олександрович, Код ЄДРПОУ:3161021073
Дата подання: 04 березня 2019 15:19
Скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ. " АРТ-СИНТЕЗ" оформлене протоколом № 21 від 01.03.2019 року.
Замовником при проведенні закупівлі UA-2019-02-05-003095-b за предметом "Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)" було визначено переможцем учасника ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ", із відображенням в протоколі №21 від 01.03.2019 року прийнятого рішення, відповідно до якого всі присутні члени тендерного комітету замовника одноголосно ухвалили: "Визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) Учасника ТОВ Фірма «АРТ-СИНТЕЗ»".
Припускаючи можливу неуважність тендерного комітету при прийнятті рішення та неповну перевірку поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів, прошу провести повторний розгляд пропозиції учасника ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ", та скасувати рішення про визнання даного учасника переможцем з наступних підстав:
1) Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі.
Технічні вимоги до закупівлі включають в тому числі безпосереднє приготування їжі та сервірування столів їдальні. В той же час відповідно до поданих учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" документів, даний учасник не має ані кухонного, ані столового посуду, та підтвердив виключно спроможність зберігати продукти харчування, проводити їх первинну обробку, а також виготовляти тісто.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не підтверджено наявності необхідної матеріально-технічної бази в обсязі, визначеному тендерною документацією, та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
2) Згідно з пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасниками на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" надаються сканована копія аналогічного виконаного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі, з усіма додатками до нього, при цьому відповідно до приміток, аналогічним є договір, укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування).
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано сканований договір про надання послуг №2017/ВТ-2 від 22 лютого 2017 року, укладений між комунальним закладом "Зеленопільський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради та товариством з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ", згідно з п.1.2. якого сторонами визначено: "найменування (номенклатура, асортимент) Послуги їдалень та інших кафе закритого типу (код за ДК 021-2015- 55511000-5)". Жоден з пунктів наданого в якості аналогічного договору не містить інформації про можливість надання за цим договором послуг з організації гарячого харчування, що свідчить про неможливість прийняття такого договору як аналогічного в межах закупівлі, що проводить замовник комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради».
Як вбачається з відгуку від 11.02.2019 року №133, ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" у 2017 році надавало замовнику комунальному закладу "Зеленопільський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради послуги їдалень та інших кафе закритого типу, жодних відомостей про надання при виконанні даного договору саме послуг з організації гарячого харчування, відгук не містить.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не підтверджено наявності досвіду виконання аналогічного договору в порядку, визначеному тендерною документацією, та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
3) Згідно з пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасниками на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" надається оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. Оригінал відгуку повинен буди виданий не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано копію відгуку від 11.02.2019 року за номером 133, та з явними ознаками підроблення печатка знаходиться за текстом.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не надано оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. , та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
4) Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати скановану копію довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату подання учасником своєї пропозиції.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано "довідки про санітарну обробку автомобіля" №87 та №193 на транспортні засоби, наведені ним в пропозиції (файл "санобробка 1"), з яких неможливо встановити ані дати їх видачі, ані терміни проходження санітарної обробки, ані їх дійсність на момент подання пропозиції. Відповідно до приписів ДСанПін 5781-91, дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше, ніж 1 раз на 10 днів. В наданих учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" довідках взагалі відсутні відомості про проведення санітарної обробки автомобілів, які в них зазначені.
Також учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано "дані про проходження санітарної обробки автотранспорту" (файл "санобробка 2"), які не містять відомостей, що дозволяли б ідентифікувати автотранспорт, щодо якого проведено обробку, не являються довідками (не відповідають найменуванню документу, що вимагався замовником), а також містять непідтверджену чи недостовірну інформацію (кількість записів у верхньому аркуші - 8, кількість штампів - 7, кількість підписів майстра - 6).
Санітарна обробка транспорту є одним із важливих дезінфекційних заходів з метою безпеки та захисту від особливих небезпечних мікроорганізмів та збудників інфекційних захворювань при транспортуванні продуктів харчування. Відсутність в пропозиції ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" належним чином оформлених документів які підтверджують санітарну обробку автотранспортних засобів, свідчить про безвідповідальну підготовку Учасника до участі в даній процедурі закупівлі.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не підтверджено проведення санітарної обробки автомобілів, наведених в складі тендерної пропозиції, та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації.

З урахуванням викладеного вимагаю переглянути прийняте рішення про визнання учасника ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" переможцем закупівлі та скасувати рішення, оформлене протоколом №21 від 01.03.2019 року, з подальшим відхиленням пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Додатково до викладеного вище щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" вимогам тендерної документації замовника в даній закупівлі, звертаю увагу замовника на таке:
Згідно з пунктом д) додатку 2 до тендерної документації, "за підроблення документів учасник конкурсних торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст.358 Кримінального кодексу України".
Статтею 358 КК України встановлено, що підроблення офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем тощо, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою, караються штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років
Відповідно до змісту офіційного документу - договору, наданого в якості аналогічного учасником ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" в межах даної закупівлі, п.1.2. цього договору має наступний зміст: "1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) Послуги їдалень та інших кафе закритого типу (код за ДК 021-2015- 55511000-5). Кількість товарів (послуг) - 36226 ліжко/днів".
Відповідно до змісту оригінального документу - договору, який оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-12-000253-b, п.1.2. договору має наступний зміст: "1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуги їдалень (код за ДК 016-2010 - 56.29.2). Кількість товарів (послуг) - 36266 ліжко/днів".
Враховуючи такі істотні відмінності між оригінальним договором та офіційним документом, наданим даним учасником в складі тендерної пропозиції, є всі підстави вважати, що зазначений учасник здійснив підроблення офіційного документа та використав підроблений документ з метою отримання перемоги в торгах, що є кримінально караним діянням.
Так як невідповідність договору, наданого як аналогічний, вимогам замовника щодо відповідності (аналогічності) предмету закупівлі (організація гарячого харчування) є безумовною, замовник перед ухваленням рішення про повну відповідність тендерної пропозиції учасника мав пересвідчитись у відповідності всіх наданих учасником документів. Прошу замовника повідомити, які саме заходи було вжито ним для встановлення відповідності предмету договору, його аналогічності, та як було перевірено причини та підстави наявних відмінностей між оригінальним договором та договором, наданим учасником ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" в складі тендерної пропозиції? Якщо договір не перевірявся через неуважність або з інших причин - прошу повідомити про це.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 10:15
Тендерний комітет розглянув та опрацював дану вимогу та прийшов до висновку:
- щодо першої підстави вимоги тендерний комітет вважає що тендерна пропозиція ТОВ фірма «АТР-СИНТЕЗ» акцептована правомірно .Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження матеріально-технічної бази надав довідку в довільній формі на фірмовому бланку від 11.02.2019р.вих.№ 46, щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази у кількості необхідній для надання послуг(довідка містить перелік власного обладнання).Гарантійним листом від 13.02.2019 р. № 50 учасник підтверджує свою спроможність забезпечити безперебійне виконання послуг належної якості в повному обсязі на протязі 2019 року.
- щодо до другої підстави відхилення тендерний комітет вважає що тендерна пропозиція ТОВ фірма «АТР-СИНТЕЗ» акцептована правомірно. Учасником на виконання вимоги п 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ДОДАТКУ1 надано виконаний аналогічний договір про надання послуг № 2017/ВТ-2 від 22.02.2017 р. між КЗ «Зеленопольським психоневрологічним інтернатом»ДОР» та ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» на послуги їдалень. Згідно додатку 1 до договору прослідковується повний цикл організації послуги з гарячого харчування, а саме п’ятиразове харчування, що відповідає вимогам тендерної документації. Виконання договору про надання послуг № 2017/ВТ-2 від 22.02.2017 р. підтверджено листом відгуком від 11.02.2019 р.№133 КЗ «Зеленопольським психоневрологічним інтернатом» ДОР». Чинність наданого листа відгука підтверджено листом від 28.02.2019 б/н КЗ «Зеленопольським психоневрологічним інтернатом» ДОР».
- щодо третьої підстави відхилення тендерний комітет вважає що тендерна пропозиція ТОВ фірма «АТР-СИНТЕЗ» акцептована правомірно. Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації учасником надано скановані копії довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, які дійсні на дату подання учасником своєї пропозиції (довідки були подані 11.02.2019 р. санітарна обробка відбулася 10.02.2019 р.) З наданих довідок про санітарну обробку автомобіля DAF FA CF 75.310 державний реєстраційний номер АЕ 61-33 НТ №87 та автомобіля NISSAN AT LEON TK державний реєстраційний номер АЕ 12-54 СА № 193 видно що санобробка даних транспортних засобів відбулася 10.02.2019 р., данні санітарної обробки посвідченні печаткою ДЦССОА та підписом.

Виходячи з вище наведенного тендерний комітет дійшов висновків що вимога ФОП Головченко Д.О. є необрунтованою , прийняте рішення згідно протоколу від 01.03.2019 р. № 21 про визначення переможцем учасника ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» вважаємо вірним.
Номер вимоги: UA-2019-02-05-003095-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Головченко Дмитро Олександрович, Код ЄДРПОУ:3161021073
Дата подання: 04 березня 2019 15:26
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ фірма " АРТ-СИНТЕЗ"
Замовником при проведенні закупівлі UA-2019-02-05-003095-b за предметом "Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)" було визначено переможцем учасника ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ", із відображенням в протоколі №21 від 01.03.2019 року прийнятого рішення, відповідно до якого всі присутні члени тендерного комітету замовника одноголосно ухвалили: "Визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) Учасника ТОВ Фірма «АРТ-СИНТЕЗ»".
Припускаючи можливу неуважність тендерного комітету при прийнятті рішення та неповну перевірку поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів, прошу провести повторний розгляд пропозиції учасника ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ", та скасувати рішення про визнання даного учасника переможцем з наступних підстав:
1) Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі.
Технічні вимоги до закупівлі включають в тому числі безпосереднє приготування їжі та сервірування столів їдальні. В той же час відповідно до поданих учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" документів, даний учасник не має ані кухонного, ані столового посуду, та підтвердив виключно спроможність зберігати продукти харчування, проводити їх первинну обробку, а також виготовляти тісто.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не підтверджено наявності необхідної матеріально-технічної бази в обсязі, визначеному тендерною документацією, та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
2) Згідно з пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасниками на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" надаються сканована копія аналогічного виконаного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі, з усіма додатками до нього, при цьому відповідно до приміток, аналогічним є договір, укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування).
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано сканований договір про надання послуг №2017/ВТ-2 від 22 лютого 2017 року, укладений між комунальним закладом "Зеленопільський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради та товариством з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ", згідно з п.1.2. якого сторонами визначено: "найменування (номенклатура, асортимент) Послуги їдалень та інших кафе закритого типу (код за ДК 021-2015- 55511000-5)". Жоден з пунктів наданого в якості аналогічного договору не містить інформації про можливість надання за цим договором послуг з організації гарячого харчування, що свідчить про неможливість прийняття такого договору як аналогічного в межах закупівлі, що проводить замовник комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради».
Як вбачається з відгуку від 11.02.2019 року №133, ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" у 2017 році надавало замовнику комунальному закладу "Зеленопільський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради послуги їдалень та інших кафе закритого типу, жодних відомостей про надання при виконанні даного договору саме послуг з організації гарячого харчування, відгук не містить.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не підтверджено наявності досвіду виконання аналогічного договору в порядку, визначеному тендерною документацією, та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
3) Згідно з пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасниками на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" надається оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. Оригінал відгуку повинен буди виданий не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано копію відгуку від 11.02.2019 року за номером 133, та з явними ознаками підроблення печатка знаходиться за текстом.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не надано оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. , та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
4) Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати скановану копію довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату подання учасником своєї пропозиції.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано "довідки про санітарну обробку автомобіля" №87 та №193 на транспортні засоби, наведені ним в пропозиції (файл "санобробка 1"), з яких неможливо встановити ані дати їх видачі, ані терміни проходження санітарної обробки, ані їх дійсність на момент подання пропозиції. Відповідно до приписів ДСанПін 5781-91, дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше, ніж 1 раз на 10 днів. В наданих учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" довідках взагалі відсутні відомості про проведення санітарної обробки автомобілів, які в них зазначені.
Також учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" надано "дані про проходження санітарної обробки автотранспорту" (файл "санобробка 2"), які не містять відомостей, що дозволяли б ідентифікувати автотранспорт, щодо якого проведено обробку, не являються довідками (не відповідають найменуванню документу, що вимагався замовником), а також містять непідтверджену чи недостовірну інформацію (кількість записів у верхньому аркуші - 8, кількість штампів - 7, кількість підписів майстра - 6).
Санітарна обробка транспорту є одним із важливих дезінфекційних заходів з метою безпеки та захисту від особливих небезпечних мікроорганізмів та збудників інфекційних захворювань при транспортуванні продуктів харчування. Відсутність в пропозиції ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" належним чином оформлених документів які підтверджують санітарну обробку автотранспортних засобів, свідчить про безвідповідальну підготовку Учасника до участі в даній процедурі закупівлі.
Учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не підтверджено проведення санітарної обробки автомобілів, наведених в складі тендерної пропозиції, та не виконано вимоги замовника встановлені пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації.

З урахуванням викладеного вимагаю переглянути прийняте рішення про визнання учасника ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" переможцем закупівлі та скасувати рішення, оформлене протоколом №21 від 01.03.2019 року, з подальшим відхиленням пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Додатково до викладеного вище щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" вимогам тендерної документації замовника в даній закупівлі, звертаю увагу замовника на таке:
Згідно з пунктом д) додатку 2 до тендерної документації, "за підроблення документів учасник конкурсних торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст.358 Кримінального кодексу України".
Статтею 358 КК України встановлено, що підроблення офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем тощо, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою, караються штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років
Відповідно до змісту офіційного документу - договору, наданого в якості аналогічного учасником ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" в межах даної закупівлі, п.1.2. цього договору має наступний зміст: "1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) Послуги їдалень та інших кафе закритого типу (код за ДК 021-2015- 55511000-5). Кількість товарів (послуг) - 36226 ліжко/днів".
Відповідно до змісту оригінального документу - договору, який оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-12-000253-b, п.1.2. договору має наступний зміст: "1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуги їдалень (код за ДК 016-2010 - 56.29.2). Кількість товарів (послуг) - 36266 ліжко/днів".
Враховуючи такі істотні відмінності між оригінальним договором та офіційним документом, наданим даним учасником в складі тендерної пропозиції, є всі підстави вважати, що зазначений учасник здійснив підроблення офіційного документа та використав підроблений документ з метою отримання перемоги в торгах, що є кримінально караним діянням.
Так як невідповідність договору, наданого як аналогічний, вимогам замовника щодо відповідності (аналогічності) предмету закупівлі (організація гарячого харчування) є безумовною, замовник перед ухваленням рішення про повну відповідність тендерної пропозиції учасника мав пересвідчитись у відповідності всіх наданих учасником документів. Прошу замовника повідомити, які саме заходи було вжито ним для встановлення відповідності предмету договору, його аналогічності, та як було перевірено причини та підстави наявних відмінностей між оригінальним договором та договором, наданим учасником ТОВ фірма "АРТ-СИНТЕЗ" в складі тендерної пропозиції? Якщо договір не перевірявся через неуважність або з інших причин - прошу повідомити про це.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 10:14
Тендерний комітет розглянув та опрацював дану вимогу та прийшов до висновку:
- щодо першої підстави вимоги тендерний комітет вважає що тендерна пропозиція ТОВ фірма «АТР-СИНТЕЗ» акцептована правомірно .Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження матеріально-технічної бази надав довідку в довільній формі на фірмовому бланку від 11.02.2019р.вих.№ 46, щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази у кількості необхідній для надання послуг(довідка містить перелік власного обладнання).Гарантійним листом від 13.02.2019 р. № 50 учасник підтверджує свою спроможність забезпечити безперебійне виконання послуг належної якості в повному обсязі на протязі 2019 року.
- щодо до другої підстави відхилення тендерний комітет вважає що тендерна пропозиція ТОВ фірма «АТР-СИНТЕЗ» акцептована правомірно. Учасником на виконання вимоги п 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ДОДАТКУ1 надано виконаний аналогічний договір про надання послуг № 2017/ВТ-2 від 22.02.2017 р. між КЗ «Зеленопольським психоневрологічним інтернатом»ДОР» та ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» на послуги їдалень. Згідно додатку 1 до договору прослідковується повний цикл організації послуги з гарячого харчування, а саме п’ятиразове харчування, що відповідає вимогам тендерної документації. Виконання договору про надання послуг № 2017/ВТ-2 від 22.02.2017 р. підтверджено листом відгуком від 11.02.2019 р.№133 КЗ «Зеленопольським психоневрологічним інтернатом» ДОР». Чинність наданого листа відгука підтверджено листом від 28.02.2019 б/н КЗ «Зеленопольським психоневрологічним інтернатом» ДОР».
- щодо третьої підстави відхилення тендерний комітет вважає що тендерна пропозиція ТОВ фірма «АТР-СИНТЕЗ» акцептована правомірно. Згідно з пунктом 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації учасником надано скановані копії довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, які дійсні на дату подання учасником своєї пропозиції (довідки були подані 11.02.2019 р. санітарна обробка відбулася 10.02.2019 р.) З наданих довідок про санітарну обробку автомобіля DAF FA CF 75.310 державний реєстраційний номер АЕ 61-33 НТ №87 та автомобіля NISSAN AT LEON TK державний реєстраційний номер АЕ 12-54 СА № 193 видно що санобробка даних транспортних засобів відбулася 10.02.2019 р., данні санітарної обробки посвідченні печаткою ДЦССОА та підписом.

Виходячи з вище наведенного тендерний комітет дійшов висновків що вимога ФОП Головченко Д.О. є необрунтованою , прийняте рішення згідно протоколу від 01.03.2019 р. № 21 про визначення переможцем учасника ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» вважаємо вірним.

Документи подані скаржником

04 березня 2019 15:25
ВИМОГА № 11

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-05-003095-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Головченко Дмитро Олександрович, Код ЄДРПОУ:3161021073
Дата подання: 10 березня 2019 17:30
Скарга на неправомірніі дії Замовника
Замовником в даній закупівлі допущено безпідставне визнання переможцем закупівлі учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям та пропозиція якого не відповідає умовам і вимогам тендерної документації. Детально - в доданому документі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 19:38
Рішення від 13.03.2019 № 2816 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 19:38
Рішення від 25.03.2019 № 3431.pdf
Дата публікації: 28 березня 2019 23:53

Документи подані скаржником

10 березня 2019 17:29
Скарга
10 березня 2019 17:29
платіжне доручення
24 березня 2019 16:15
додаток до скарги

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000031 ● 2c08016b2aff4a31a62e663f5e0b4fc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.05.2019 № 95

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-02-05-003095-b 05.02.2019 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 17:51:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-003095-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Згідно з Додатком 5 (Форма «Ціна тендерної пропозиції») тендерної документації замовником були встановлені вимоги щодо кількості діто-днів харчування в залежності від вікових груп учнів комунального закладу. Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що на підтвердження вимог тендерної документації учасник-переможець торгів ТОВ фірма «Арт Синтез» за результатами аукціону надав оновлену цінову пропозицію, яка не відповідала кількісним умовам тендерної документації замовника.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ фірма «Арт Синтез» у зв’язку з невідповідністю її умовам тендерної документації?
2. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, між Замовником та Виконавцем (переможець торгів - ТОВ фірма «Арт Синтез») укладено договір про надання послуг від 01.04.2019 №003095-b на суму 2 901 998,00 грн., (із специфікацією, кількісні характеристики якої не відповідали умовам тендерної документації).
Отже, відповідно до п.1 ст.37 Закону вищевказаний договір є нікчемним оскільки укладений з порушенням ч.4 ст.36 Закону.
Крім того, п.6.3.3 договору містить посилання на нормативні акти щодо якості харчування, які втратили чинність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-23 13:42:28

Про надання пояснень

Тендерний комітет за результатами розгляду звернення від 21.05.2019 р. від Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) надає пояснення за ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-003095-b).
25.02.2019 р. відбувся електронний аукціон в процедурі закупівлі послуг їдалень (послуги гарячого харчування) ДК 021:2015: 55510000-8 очікуваною вартістю 3 843 152,50 грн без ПДВ. За результатами оцінки пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена пропозиція ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» вартістю 2 901 998,00 грн без ПДВ.
Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим протоколом № 21 від 01.03.2019 р., тендерна пропозиція ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:20152015 -55510000-8 Послуги їдалень, ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» обрано переможцем.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» вимогам тендерної документації, крім іншого, підтверджена рішенням №3431-р/пк-пз від 25.03.2019 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
01.03.2019 р. на сайті електронних закупівель Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів - ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ».
Підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції Переможця встановлені пунктом 2 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Згідно з умовами тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити в електронній системі документи відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Ця вимога виконана Переможцем в повному обсязі шляхом завантаження 05.03.2019 р. документів, що вимагались. Це видно з інформації, наведеної в таблиці:

Документ, який вимагався згідно з Додатком 3 тендерної документації Документ, який наданий переможцем торгів
Документ, який підтверджує, що відомості про учасника-юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення Довідка НАЗК від 04.03.19 на юрособу (папка в форматі rar)
Довідка НАЗК від 04.03.19 на директора (папка в форматі rar)
Оригінал/ нотаріально завірена копія довідки, виданої управлінням МВС України, не більше 30-денної давнини відносно дати оприлюднення про те, що службову (посадову) особу учасника – керівника не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено
Довідка МВС від 04.03.19 на директора – документ формату JPG
оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, яка дійсна на дату оприлюднення документального підтвердження Довідка ДФС від 04.03.2019 про відсутність заборгованості – документ формату pdf
остаточна ціна тендерної пропозиції за результатами аукціону Цінова пропозиція (№ 65 від 04.03.19) - документ формату pdf.
остаточна орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції, визначеної за результатами аукціону
калькуляція за результатами аукціону (№ 66 від 04.03.19) – документ формату pdf.

Крім того, переможцем завантажена повна інформаційна довідка № 372374 від 04.03.2019 з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Таким чином, висновок про те, що Замовник акцептував учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, є помилковим і спростовується наявними в електронній системі документами.
Технічна помилка, яка міститься в пропозиції Переможця за результатами аукціону (зазначення в пропозиції кількості діто-днів згідно з первісною редакцією тендерної документації від 05.02.2019), не може бути підставою для відхилення пропозиції Переможця, оскільки відхилення пропозиції Переможця з цих підстав пунктом 2 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Водночас, з метою виправлення технічної помилки в специфікації, Сторони внесли зміни до договору № 003095-в від 01.04.2019 р. шляхом підписання додаткової угоди № 1 від 01.04.2019 р. Згідно з нею додаток № 1 (специфікація) викладений в новій редакції, яка відповідає кількості діто-днів, встановленій остаточною редакцією тендерної документації від 06.02.2019 р. Додаткова угода № 1 оприлюднена Замовником в електронній системі в строки, встановлені законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно із ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Стаття 651 Цивільного кодексу України встановлює, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, або за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною. Таким чином, Замовник не має законних підстав для розірвання договору № 003095-b від 01.04.2019 р.
Крім того, додатковою угодою № 3 від 23 травня 2019 року пункт 6.3.3. договору № 003095-в від 01.04.2019 року приведений у відповідність до норм чинного законодавства, а саме: з тексту зазначеного пункту виключене посилання на наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 29, 30, 36 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляю, що:

1. Висновки, викладені в зверненні, не знайшли підтвердження під час перевірки.
2. Оформлене протоколом № 21 від 01.03.2019 року рішення про обрання переможцем
ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не підлягає скасуванню.
3. Законні підстави для розірвання договору № 003095-b від 01.04.2019 року відсутні.

Заступник голови тендерного комітету Р.В.Остапенко


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 3 154 278,75
UAH
2 901 998,00
UAH
Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 3 205 079,64
UAH
2 901 999,00
UAH
Документи
ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 3 320 451,10
UAH
2 902 000,00
UAH
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 3 810 443,80
UAH
2 902 156,00
UAH
Документи
ФОП Головченко Дмитро Олександрович 3 525 400,85
UAH
3 205 079,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 10:14
довідка банкрутство.pdf
05 березня 2019 10:14
Довідка МВС.JPG
05 березня 2019 10:14
Довідка НАЗК на юр особу.rar
20 лютого 2019 14:37
Електронний підпис
19 лютого 2019 09:27
Тендерне забезпечення.rar
18 лютого 2019 15:05
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:46
Додаток 1 Працівники.rar
18 лютого 2019 14:46
Додаток 1 МТБ, склад.rar

Публічні документи

22 лютого 2019 09:54
Електронний підпис
22 лютого 2019 09:52
Ліцензія 2019.zip
22 лютого 2019 09:52
дод 2 ст 17.PDF
22 лютого 2019 09:52
дод 2 інші.rar
22 лютого 2019 09:52
дод 1 працівники.rar
22 лютого 2019 09:52
дод 1 мтб 1.rar
22 лютого 2019 09:52
дод 1 аналогічні дог.rar
22 лютого 2019 09:52
договір.PDF
22 лютого 2019 09:52
Довіреність 2019.zip
22 лютого 2019 09:52
гарантия 8830.zip
22 лютого 2019 09:52
7804-2018_10_01.zip
22 лютого 2019 09:52
5338-Рiчний звiт 2017 р.zip

Публічні документи

22 лютого 2019 15:38
Що до законів.PDF
22 лютого 2019 15:38
Цінова пропозиція.PDF
22 лютого 2019 15:38
Технічні завдання.PDF
22 лютого 2019 15:38
СТ17.PDF
22 лютого 2019 15:38
ст17.2.PDF
22 лютого 2019 15:38
ст17,1.PDF
22 лютого 2019 15:38
ст 17,3.PDF
22 лютого 2019 15:38
Свiдоцтво_Мiнченко_ЮМ.pdf
22 лютого 2019 15:38
Персонал.PDF
22 лютого 2019 15:38
Паспорт_Мiнченко_ЮМ.pdf
22 лютого 2019 15:38
Меню.PDF
22 лютого 2019 15:38
Лист1.PDF
22 лютого 2019 15:38
Корупція.PDF
22 лютого 2019 15:38
Договор.PDF
22 лютого 2019 15:38
ISO.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 12:21
Електронний підпис
21 лютого 2019 13:49
Електронний підпис
21 лютого 2019 13:46
8. Акт обстеження авто.pdf
21 лютого 2019 13:46
Акти Січень 2017р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти Лютий 2017р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти лютий 2016 р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти листопад 2016р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти квітень 2016р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти Жовтень 2016р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти грудень 2016р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти Вересень 2016р..PDF
21 лютого 2019 13:46
Акти березень 2016 року.PDF
21 лютого 2019 13:46
Акт травень 2016 року.PDF
21 лютого 2019 13:46
Гарантія.rar
21 лютого 2019 13:46
6. ДОДАТОК 6.pdf
21 лютого 2019 13:46
5. ДОДАТОК 4.pdf
21 лютого 2019 13:46
4. ДОДАТОК 2.pdf
21 лютого 2019 13:46
3. Анологічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Реут Андрій Олександрович

ФОП Головченко Дмитро Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
Переможець 2 901 998,00
UAH
01 березня 2019 16:36

Документи

01 березня 2019 16:36
Електронний підпис
01 березня 2019 16:36
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
2 901 998,00
UAH
Документи

Документи

01 березня 2019 16:36
Електронний підпис
01 березня 2019 16:36
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 14:31
Протокол 23.pdf зміни до договору
13 березня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 17:29
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 17:27
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 10:56
Додаткова угода №6 дог 003095-b.pdf зміни до договору
14 січня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:32
Додаткова угода №5 дог.№003095-b.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 14:35
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
04 червня 2019 14:35
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 13:30
Додаткова угода №3 дог 003095-b.pdf зміни до договору
23 травня 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 13:54
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 13:52
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 16:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:03
Договір 003095-b.pdf укладений
01 квітня 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди, у зв'язку з допущенням у специфікації технічної помилки,а саме:зазначенням невірної кількості діто-днів,внести зміни до додатку 1 Договору (специфікація) та викласти її в наступній редакції. № з/п Найменування Кількість діто-днів Вартість 1 діто-дня харчування, без ПДВ1 Загальна сума, без ПДВ2 1. Вікова група (років) від 6 до 10 1-4 класи 17052 88,700325 1512517,94 2 Вікова група (років) від 10 до 13 5-7 класи 9634 90,628911 873118,93 3 Вікова група (років) від 13 і старше 8-9 класи 5683 90,8606605 516361,13 2901998,00
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 003095-b
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди : 1.Внести зміни до додатку 1 Договору №003095- b від 01.04.2019 р. (специфікація) та викласти ії в наступній редакції № з/п Найменування Кількість діто-днів Вартість 1 діто-дня харчування, без ПДВ1 Загальна сума, без ПДВ2 1. Вікова група (років) від 6 до 10 1-4 класи 17052 88,70 1512512,40 2 Вікова група (років) від 10 до 13 5-7 класи 9634 90,62 873033,08 3 Вікова група (років) від 13 і старше 8-9 класи 5683 90,86 516357,38 2901902,86 2.Зменшити загальну суму договору на 95 грн.14 коп. та викласти п.3.1. договору в наступній редакції:"Загальна ціна Договору складає 2901902 грн.86 коп.(два мільйони дев'ятсот одна тисяча дев'ятсот дві грн.86 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 003095-b
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до підпункту 6.3.3. пункту 6.3. Договору № 003095-b від 01.04.2019 р. 2. Викласти перший абзац підпункту 6.3.3. пункту 6.3. в наступній редакції: «6.3.3. Несе відповідальність за якість харчування, а також за відповідність їх меню із суворим дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі згідно додатка № 4 та додатка № 8, інших вимог чинного законодавства»
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 003095-b
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 6.3.8. розділу VI.Права та обов’язки сторін доповнивши його абзацом п’ятим, а саме: • послуги не надаються в період літніх канікул 2019 року, а саме з 1 червня 2019 р. по 31 серпня 2019 р. включно. 2. Сторони підтверджують виконання договору № 003095-b від 01.04.2019 р. за період 01.04.2019 – 31.05.2019 на загальну суму 1 002 104,46 грн. (один мільйон дві тисячі сто чотири грн. 46 коп.); підсумкова вартість послуг по вікових групах за період 01.04.2019 – 31.05.2019 становила: вікова група від 6 до 10 років (1-4 класи) 88,70 грн.; вікова група від 10 до 13 років (5-7 класи) 90,62 грн.; вікова група від 13 років і старше (8-9 класи) 90,84 грн. 3. Сторони домовились внести зміни до додатку 1 Договору № 003095-b від 01.04.2019 р. (специфікація) та встановити для вікової групи від 13 років і старше (8-9 класи) вартість 1 діто-дня харчування в розмірі 90 грн. 84 коп. (дев’яносто грн. 84 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 003095-b
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 109 884,62 грн. та внести зміни до п.3.1. розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти його в такій редакції : 3.1. Загальна ціна Договору складає: 2 792 018 грн. 24 коп. (Два мільйони сімсот дев’яносто дві тисячі вісімнадцять гривень 24 копійок ) без ПДВ. 2. Сторони прийшли згоди подовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та викласти п.10.1. розділу X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ в такій редакції: 10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 29 лютого 2020 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли згоди збільшити суму договору на 558401,66 грн., для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо вида-тки на цю мету затверджені в установленому порядку та внести зміни до п.3.1. розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти його в такій редакції : 3.1. Загальна ціна Договору складає: 3 350 419, грн. 90 коп. ( Три мільйони триста п’ятдесят тисяч чотириста дев’ятнадцять гривня 90 копійок ) без ПДВ. 2. Сторони прийшли згоди збільшити обсяг послуг на 6233 діто-днів : № з/п Найменування Кількість Вартість Загальна діто-днів 1 діто-дня сума, харчування, без ПДВ1 без ПДВ1 1. Вікова група (років) від 6 до 10 1-4 класи 3465*88,70 =307345,50 2 Вікова група (років) від 10 до 13 5-7 класи 1768*90,62=160216,16 3 Вікова група (років) від 13 і старше 8-9 кл. 1000*90,84 =90840,00 Разом 6233 558401,66 3. У зв’язку із зміною банківських реквізитів , Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника» та «Виконавця», що містяться в Розділі ХІІІ Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у наступній редак-ції: Замовник КЗО «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» ДОР» 50047 Дніпропетровська обл, м. Кривий Ріг, вул. С. Колачевського, 86а тел. (056) 462-01-99 Основний поточний рахунок № UA348201720344230002000052368 у ГУДКСУ м.Київ Виконавець ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» 49044 Дніпропетровська обл. м. Дніпро Соборний район вул. В. Моссаковського, буд. 6 – А ЄДРПОУ 21904823 р/р № UA 49 305299 00000 26009050512348 в ПАТ КБ «Приватбанк» Код платника ПДВ: 219048204635
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 3764,00 грн. та внести зміни до п.3.1. розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти його в такій редакції : 3.1. Загальна ціна Договору складає: 3 346 655 грн. 90 коп. (Три мільйони триста сорок шість тисяч шістсот п'тдесят п'ять гривень 90 копійок ) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна ціна договору складає 3 346 655 грн.90 коп.(Три мільйони триста сорок шість тисяч шістсот п'ятдесят п'ять гривень 90 копійок)
Номер договору про закупівлю: 003095-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 3 346 655,90
UAH