Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (дрова паливні твердих порід)
Очікувана вартість
339 000,00 UAH
UA-2019-02-05-002532-b a94c4e7e9194411e8dd123f1e8fd88bb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фаєр Марина Сергіївна

+380435843120 staroprulzosh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Староприлуцька спеціальна загальноосвітня школа - інтернат
Код ЄДРПОУ: 24902380
Місцезнаходження: 22511, Україна , Вінницька обл., село Стара Прилука, вулиця Садова, 10
Контактна особа: Фаєр Марина Сергіївна
+380435843120
staroprulzosh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 15:44
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 15:44
Початок аукціону: 28 лютого 2019 11:58
Очікувана вартість: 339 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03400000-4: Продукція лісівництва та лісозаготівлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 м.куб
Деревина (дрова паливні твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22511, Україна, Вінницька область, с.Стара Прилука, вул. Садова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03400000-4 — Продукція лісівництва та лісозаготівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 15:40
Додаток 4.docx
05 лютого 2019 15:40
Додаток 3.docx
05 лютого 2019 15:40
Додаток 2.doc
05 лютого 2019 15:40
Додаток 1.docx
05 лютого 2019 15:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ завірена.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000038 ● 03d31434afc342b8a0067580a749a6c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

12.02.2019 №7
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.02.2019 №7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-02-05-002532-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру відмінено у зв'язку із виявленим порушенням

2019-02-18 15:57:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-02-18 16:19:13

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 лютого 2019 15:22
Коментар щодо відміни: На підставі моніторингу Державної аудиторської служби
Документи:
18 лютого 2019 15:22
протокол