Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 35814729 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка,9 |
Контактна особа: |
Кальноока Олена Вікторівна +380434220525 koztermed@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2019 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 15:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 15:36 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 15:33 |
тендерна документація реактиви та контрастні речовини.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-03-000015 ● 48d0b3974309493bae9e1b99980673ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2019 №18
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.04.2019 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-02-05-001570-с 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-04 14:46:59
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі реактивів та контрастних речовин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-001570-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Яким чином учасник тендеру ФОП Чорна Л.П., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.03.2019 №20-03) обрано переможцем, виконав вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації замовника, а саме, надав замовнику (завантажив в електронну систему Prozorro) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-05 14:11:20
протокол № 34-04
Учасник ФОП Чорна Л.П., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.03.2019 №20-03) обрано переможцем, 11.03.2019р. надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону (завантажив у електронному вигляді на електронну пошту замовника)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-04-05 14:33:10
Пояснення з власної ініціативи
Учасник ФОП Чорна Л.П., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.03.2019 №20-03) обрано переможцем, 11.03.2019р. надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону (завантажив у електронному вигляді на електронну пошту замовника).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та неможливості усунення виявленого порушення розірвано договір з переможцем закупівлі за ДК 021:2015-33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини ФОП Чорною Л.П. (за яким ще не було розпочато оплату), про що складено додаткову угоду.
2019-04-22 10:02:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 22.03.2019 №56 додатковою угодою від 22.04.2019
2019-04-25 10:10:14
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА #2347106447 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 20:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 11:55
|
Додаткова угода | укладений |
22 квітня 2019 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 17:19
|
ДОГОВІР | укладений |
26 березня 2019 14:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 березня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та неможливості усунення виявленого порушення |