Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви та контрастні речовини
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-02-05-001570-c 39ea13da97cb49bd8d3f3e98f0882c9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальноока Олена Вікторівна

+380434220525 koztermed@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної Ради"
Код ЄДРПОУ: 35814729
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка,9
Контактна особа: Кальноока Олена Вікторівна
+380434220525
koztermed@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 15:36
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 15:36
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 найменувань
Реактиви та контрастні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, вул. Винниченка, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини
МНН: Zolmitriptan

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 15:33
тендерна документація реактиви та контрастні речовини.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Модель аналізаторів
Дата подання: 11 лютого 2019 14:16
Дата відповіді: 13 лютого 2019 08:58
Доброго дня! Повідомте будь ласка моделі аналізаторів до яких закуповуються реагенти. Дякую!
Відповідь: Завелика кількість аналізаторів, тому просимо конкретизувати, який реагент Вас цікавить
Модель аналізаторів
Дата подання: 13 лютого 2019 09:58
Дата відповіді: 13 лютого 2019 21:17
Доброго дня! Повідомте будь ласка моделі гематологічного та біохімічного аналізаторів до яких закуповуються реагенти. Дякую!
Відповідь: Напівавтоматичний гематологічний аналізатор MicroCC-20Plus, HTI (3-diff)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-03-000015 ● 48d0b3974309493bae9e1b99980673ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2019 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.04.2019 №18
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.04.2019 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-02-05-001570-с 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-04 14:46:59

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі реактивів та контрастних речовин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-05-001570-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Яким чином учасник тендеру ФОП Чорна Л.П., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.03.2019 №20-03) обрано переможцем, виконав вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації замовника, а саме, надав замовнику (завантажив в електронну систему Prozorro) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-05 14:11:20

протокол № 34-04

Учасник ФОП Чорна Л.П., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.03.2019 №20-03) обрано переможцем, 11.03.2019р. надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону (завантажив у електронному вигляді на електронну пошту замовника)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-04-05 14:33:10

Пояснення з власної ініціативи

Учасник ФОП Чорна Л.П., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.03.2019 №20-03) обрано переможцем, 11.03.2019р. надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону (завантажив у електронному вигляді на електронну пошту замовника).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та неможливості усунення виявленого порушення розірвано договір з переможцем закупівлі за ДК 021:2015-33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини ФОП Чорною Л.П. (за яким ще не було розпочато оплату), про що складено додаткову угоду.

2019-04-22 10:02:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 22.03.2019 №56 додатковою угодою від 22.04.2019

2019-04-25 10:10:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТОПЧАНЮК ЛЮБОМИР ЯРОСЛАВОВИЧ 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 09:37
гарантійні листи.pdf
01 березня 2019 09:37
Реквізити.pdf
01 березня 2019 09:37
кваліфікація.pdf
01 березня 2019 09:37
відповідність МТВ.pdf
01 березня 2019 09:37
цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 09:37
Чорна_Л_2019.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 10:51
Топчанюк_2019.pdf
01 березня 2019 10:51
гарантії.pdf
01 березня 2019 10:51
МТВ.pdf
01 березня 2019 10:51
цп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА

ФОП ТОПЧАНЮК ЛЮБОМИР ЯРОСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА
#2347106447
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 20:28

Документи

05 березня 2019 20:28
Електронний підпис
05 березня 2019 16:45
Протокол
04 березня 2019 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 20:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА
#2347106447
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 20:28
Електронний підпис
05 березня 2019 16:45
Протокол
04 березня 2019 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 11:55
Додаткова угода укладений
22 квітня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 17:19
ДОГОВІР укладений
26 березня 2019 14:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та неможливості усунення виявленого порушення