Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до підіймачів ОПТ-9195
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2019-02-04-002321-b 30281ca9bc324ee0bbdf6c6156b2de71
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пільченко

+380522358247 prozorotender2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Контактна особа: Ольга Пільченко
+380522358247
prozorotender2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Запасні частини до підіймачів ОПТ-9195
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Енергетиків, 20Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

04 лютого 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАКТОРОЗАПЧАСТЬ"
#31704008
Переможець 296 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 14:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 15:57
дод.угода 7_24 від 02.01.2020 до дог.117_24.pdf зміни до договору
02 січня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 14:19
Звіт про укладення договору_частини для сільськогосподарської техніки.doc укладений
04 лютого 2019 14:18
Рішення ТК щодо укладення договору_частини для сільськогосподарської техніки.PDF укладений
04 лютого 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 117/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML