Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189831 |
Місцезнаходження: | 20014, Україна , Черкаська обл., с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 |
Контактна особа: |
Белім Сергій +380474593543 pniviktorivka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2019 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2019 19:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2019 19:13 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 241 856,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 418,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 18:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 18:35 |
Інструкція.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-07-000028 ● d15b553000004ffba8e1eb671723dc6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2019 № 19
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 07.02.2019 №19
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
8. UA-2019-02-04-001068-c, 04.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-07 14:54:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі молочних продуктів різних (сметана – жирність 15 %, кефір – жирність 1%) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-04-001068-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: з яких підстав придбання молочних продуктів різних очікуваною вартістю 241 856,0 грн проводиться без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-11 12:39:13
Про внесення змін до процедури закупівлі
Тендерним комітетом розглянуто питання, що у зв’язку із некоректним внесенням вартості закупівлі, а саме: очікувана вартість закупівлі становить 241 856,00 грн., виникає потреба внесення відповідних змін зменшення/коригування вартості закупівлі. Повідомляємо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ - що ваші зауваження прийняті до уваги та будуть зроблені відповідні зміни до закупівлі. Дякуємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із некоректним відображенням інформації в закупівлі, виникає потреба у відміні процедури закупівлі. Тендерним комітетом вирішено відміни процедури закупівлі згідно частини 1 статті 31 Закону: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі».
2019-02-15 10:35:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Закупівля відмінена
2019-02-15 13:55:06
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 лютого 2019 12:43 |
Коментар щодо відміни: | У звязку з помилкою при оприлюдненні процедури |
11 лютого 2019 12:43
|
3. Протокол.doc |