Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сметана - жирність 15 %, кефір - жирність 1%
Очікувана вартість
241 856,00 UAH
UA-2019-02-04-001068-c 319d5fcb1cd545ba8b62dc90c114e2bc
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белім Сергій

+380474593543 pniviktorivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189831
Місцезнаходження: 20014, Україна , Черкаська обл., с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Контактна особа: Белім Сергій
+380474593543
pniviktorivka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2019 19:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 19:13
Початок аукціону: 12 лютого 2019 14:23
Очікувана вартість: 241 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 418,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (сметана - жирність 15 %, кефір - жирність 1%)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1068 кг
сметана - жирність 15 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
5760 кг
кефір - жирність 1%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 18:35
Інструкція.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000028 ● d15b553000004ffba8e1eb671723dc6c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.02.2019 № 19
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Т.ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 07.02.2019 №19

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

8. UA-2019-02-04-001068-c, 04.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-07 14:54:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі молочних продуктів різних (сметана – жирність 15 %, кефір – жирність 1%) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-04-001068-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: з яких підстав придбання молочних продуктів різних очікуваною вартістю 241 856,0 грн проводиться без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-11 12:39:13

Про внесення змін до процедури закупівлі

Тендерним комітетом розглянуто питання, що у зв’язку із некоректним внесенням вартості закупівлі, а саме: очікувана вартість закупівлі становить 241 856,00 грн., виникає потреба внесення відповідних змін зменшення/коригування вартості закупівлі. Повідомляємо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ - що ваші зауваження прийняті до уваги та будуть зроблені відповідні зміни до закупівлі. Дякуємо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із некоректним відображенням інформації в закупівлі, виникає потреба у відміні процедури закупівлі. Тендерним комітетом вирішено відміни процедури закупівлі згідно частини 1 статті 31 Закону: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі».

2019-02-15 10:35:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Закупівля відмінена

2019-02-15 13:55:06

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 лютого 2019 12:43
Коментар щодо відміни: У звязку з помилкою при оприлюдненні процедури
Документи:
11 лютого 2019 12:43
3. Протокол.doc