Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146096 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12 |
Контактна особа: |
Вячеслав Пилипенко +380574733663 zmosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2019 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2019 11:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2019 11:25 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2019 12:25 |
Очікувана вартість: | 2 156 477,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64694.33 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 16:43 |
ТД Бензин, дизельне паливо 2019 (викладено в новій редакції).doc | |
04 лютого 2019 16:43 |
Перелік змін.docx |
04 лютого 2019 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2019 16:43 |
ТД Бензин, дизельне паливо 2019 (викладено в новій редакції).doc
|
|||
04 лютого 2019 16:43 |
Перелік змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-14-000286 ● 53eb0b9fd0ab4c5195138d3718305910
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2019 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2019 № 65
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від _14.03.2019_ №_65___
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
26 UA-2019-02-04-000705-b 04.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-25 09:15:05
Запит про надання пояснень
Керуючись статтею два Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом три та підпунктом вісім пункту чотири Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України здійснено аналіз процедури закупівлі проведеної Відділом освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Державна адміністрація, Замовник), а саме 09130000-9 – Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 2 156 477,50 гривень.
Проведеним аналізом встановлено, що до тендерної документації Замовником внесено зміни. Однак, в новій редакції тендерної документації не зазначено реквізити протоколу тендерного комітету Замовника, а наведено лише посилання на протокол, яким затверджено первинну редакцію тендерної документації. Також встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» умовам тендерної документації, а саме технічного завдання (технічних та якісних характеристик предмета закупівлі), де визначено, що відстань від закладів освіти до місця знаходження АЗС не повинна перевищувати 10 км. .
У зв’язку з вищезазначеним, в ході проведення аналізу виникли питання, що потребують відповіді, а саме:
- з яких причин в новій редакції тендерної документації Замовника, оприлюдненій 04.02.2019 о 16.43, не зазначено реквізити протоколу тендерного комітету, яким затверджена нова редакція, а наведено посилання на протокол, яким затверджено первинну редакцію тендерної документації Замовника?
- на підставі яких документів Тендерним комітетом Замовника визначено, що учасником-переможцем ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано умову тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме що відстань від закладів освіти до місця знаходження АЗС не повинна перевищувати 10 км?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-27 08:40:01
Пояснення до моніторингу
Відділом освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області до Тендерної документації код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) 04.02.2019 року було внесено зміни, а саме: додано Додаток №2 «Дислокація» до Проекту Договору, в якому зазначена інформація про Перелік закладів освіти, які обслуговує централізована бухгалтерія відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області. Цю інформацію було продубльовано з Додатку 3 «Перелік закладів освіти, які обслуговує централізована бухгалтерія відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, для яких проводиться закупівля» Тендерної документації початкової редакції, а отже внесені зміни не є суттєвими, тому нове засідання тендерного комітету не проводилось.
Рішенням Тендерного комітету № 65 від 25.02.2019 р. відповідно до закупівлі № UA-2019-02-04-000705-b Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо), було обрано переможця ТОВ «Золотий Стандарт К», який у складі своєї Тендерної пропозиції 19.02.2019 р. надав довідки, щодо відстані між закладами освіти Зміївського району та місцем знаходження АЗС, а саме:
1) Довідка (вих. № 194/19 від 11.02.2019 р.) ТОВ «Золотий Стандарт К» підтверджує, що відстань від закладів освіти Зміївського району до місця знаходження АЗС не перевищує 10 км.
2) Довідка (вих. № 190/19 від 11.02.2019 р.) за підписом директора ТОВ «Золотий Стандарт К» Власова Дениса Олександровича з переліком автозаправних станцій, де буде здійснюватися відпуск бензину та дизельного палива на території м. Зміїв та Зміївського району.
Ці документи були оприлюднені та висвітлені на офіційному електронному майданчику «Prozorro», а отже на підставі вищенаведеного можно зробити висновок, що Учасник-переможець виконав умову Тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме що відстань від закладів освіти до місця знаходження АЗС, не повинна перевищувати 10 км.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-26 12:31:36
Лист-відповідь
Відділом освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області до Тендерної документації код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) 04.02.2019 року було внесено зміни, а саме: додано Додаток №2 «Дислокація» до Проекту Договору, в якому зазначена інформація про Перелік закладів освіти, які обслуговує централізована бухгалтерія відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області. Цю інформацію було продубльовано з Додатку 3 «Перелік закладів освіти, які обслуговує централізована бухгалтерія відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, для яких проводиться закупівля» Тендерної документації початкової редакції, а отже внесені зміни не є суттєвими, тому нове засідання тендерного комітету не проводилось.
Рішенням Тендерного комітету № 65 від 25.02.2019 р. відповідно до закупівлі № UA-2019-02-04-000705-b Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо), було обрано переможця ТОВ «Золотий Стандарт К», який у складі своєї Тендерної пропозиції 19.02.2019 р. надав довідки, щодо відстані між закладами освіти Зміївського району та місцем знаходження АЗС, а саме:
1) Довідка (вих. № 194/19 від 11.02.2019 р.) ТОВ «Золотий Стандарт К» підтверджує, що відстань від закладів освіти Зміївського району до місця знаходження АЗС не перевищує 10 км.
2) Довідка (вих. № 190/19 від 11.02.2019 р.) за підписом директора ТОВ «Золотий Стандарт К» Власова Дениса Олександровича з переліком автозаправних станцій, де буде здійснюватися відпуск бензину та дизельного палива на території м. Зміїв та Зміївського району.
Ці документи були оприлюднені та висвітлені на офіційному електронному майданчику «Prozorro», а отже на підставі вищенаведеного можно зробити висновок, що Учасник-переможець виконав умову Тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме що відстань від закладів освіти до місця знаходження АЗС, не повинна перевищувати 10 км.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" |
1 684 595,16
UAH з ПДВ
|
1 528 669,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" |
1 759 151,80
UAH з ПДВ
|
1 529 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" #38194448 |
Відхилено |
1 528 669,56
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 10:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" #39524274 |
Переможець |
1 529 266,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 08:42
|
Додаткова угода №5 Бензин.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 14:06
|
Додаткова угода №4 бензин.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 09:58
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2019 11:03
|
дод.угода 2 бензин.pdf | зміни до договору |
21 травня 2019 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2019 15:46
|
дод.угода 1 бензин.pdf | зміни до договору |
19 березня 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 15:13
|
договір бензин.pdf | укладений |
12 березня 2019 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 90 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 90 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Збільшення суми договору на 273 853,48 грн., загальна сума договору складає 1643120,88 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |