Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревне паливо
Очікувана вартість
1 678 960,00 UAH
UA-2019-02-04-000609-a 5bd154e2d71b480caf21d9817a815d3a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилишин Ілля Ігорович

+380544521743 Lebol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Лебединська центральна районна лікарня імені лікаря К.О. Зільберника" Лебединської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02007555
Місцезнаходження: 42218, Україна , Сумська обл., село Михайлівка Лебединського району, вулиця Трихліба, 28
Контактна особа: Гаврилишин Ілля Ігорович
+380544521743
Lebol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2019 15:04
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2494 тис м.куб
Деревне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, м. Лебедин, вул. Першогвардійська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09111400-4 — Деревне паливо

Тендерна документація

04 лютого 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-24-000015 ● ec990c732f8b4ef2b7720560b9362e6e
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019 11:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.04.2019 № 14

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.04.2019 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-04-000609-a 02.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, відображені згідно моніторингу до закупівлі "Деревне паливо" вивчені та прийняті до уваги тендерним комітетом. З метою усунення виявлених порушень договір купівлі-продажу № 2019/32 від 11 лютого 2019 року розірвано за взаємною згодою сторін 20 травня 2019 року. У подальшому при складанні тендерної документації та проведенні закупівель за процедурами : відкриті торги, переговорна процедура будуть враховані зазначені помилки, по можливості до проведення торгів будуть залучені спеціалізовані організації.

2019-05-20 16:45:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог статті 4 Закону здійснює закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог статті 4 Закону здійснює закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

.

2019-05-27 15:55:54

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Лебединську лісове господарство
#00992941
Переможець 1 678 960,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 15:04

Документи

04 лютого 2019 15:04
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 15:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Лебединську лісове господарство
#00992941
1 678 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 15:04
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 16:22
додаткова угода укладений
20 травня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 16:16
IMG_20190520_0001.pdf зміни до договору
20 травня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 09:50
договір укладений
12 лютого 2019 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): припинення дії договору з взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 2019/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2019/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 682 905,60
UAH (в тому числі ПДВ 113 817,60 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін