Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
453 925,25 UAH
UA-2019-02-03-000013-a ● b5ff5a4d1563452c94c92ba8333d4912
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 14200760 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Святотроїцька, 68 |
Контактна особа: |
Братцева Оксана Леонідівна +380472337120 bratseva_oksana@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 453 925,25 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 269,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4539.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46345 од
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2019 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2019 15:58 |
договір.pdf | |
03 лютого 2019 15:58 |
тд харчування 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-03-000013-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОТЕНКО ЖАННА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2233225426
Дата подання: 05 лютого 2019 11:22
Вимога про усунення порушень
Вивчивши вимоги та умови тендерної документації, вважаємо, що Замовником необґрунтовано завищені кількісні характеристики предмета закупівлі, які неможливо забезпечити на очікувану вартість предмета закупівлі в 453 925,25 грн., та обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників та не відповідають нормативно-правовим актам.
Так, у складі тендерної документації (додаток 2) наведено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі Примірного двотижневого меню для одноразового харчування учнів від 6 до 10 років та від 10 і старше, яке за більшістю позицій значно перевищує Норми харчування у загальноосвітніх навчальних закладах для одноразового харчування учнів, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591, (додаток 7 до постанови).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищезазначене, пропонуємо у тендерній документації на проведення процедури закупівлі кейтерингових послуг (послуг з організації шкільного харчування) класифікація за ДК 021:2015: 55520000-1 Примірне двотижневе меню для одноразового харчування учнів від 6 до 10 років та від 10 і старше привести у відповідність з нормативними документами.
У разі не приведення тендерної документації у відповідність з нормативними документами, будемо змушені звертатись до уповноважених державних органів із скаргами на грубе порушення Першою міською гімназією Черкаської міської ради Черкаської області вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Так, у складі тендерної документації (додаток 2) наведено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі Примірного двотижневого меню для одноразового харчування учнів від 6 до 10 років та від 10 і старше, яке за більшістю позицій значно перевищує Норми харчування у загальноосвітніх навчальних закладах для одноразового харчування учнів, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591, (додаток 7 до постанови).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищезазначене, пропонуємо у тендерній документації на проведення процедури закупівлі кейтерингових послуг (послуг з організації шкільного харчування) класифікація за ДК 021:2015: 55520000-1 Примірне двотижневе меню для одноразового харчування учнів від 6 до 10 років та від 10 і старше привести у відповідність з нормативними документами.
У разі не приведення тендерної документації у відповідність з нормативними документами, будемо змушені звертатись до уповноважених державних органів із скаргами на грубе порушення Першою міською гімназією Черкаської міської ради Черкаської області вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2019 15:10
За результатами розгляду вимоги повідомляємо, що викладені факти є безпідставними.
Звертаємо Вашу увагу, що меню, наведене у тендерній документації на закупівлю кейтерингових послуг, відповідає нормам харчування у загальноосвітніх навчальних закладах для одноразового харчування учні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591. Вказане підтверджується фактом погодження примірного двотижневого меню начальником Черкаського міського управління Головного управління Дердпродспоживслужби в Черкаській області.
Крім того, категорично заперечуємо, що тендерна документація на закупівлю кейтерингових послуг містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевказане замовником прийнято рішення залишити Вашу вимогу без задоволення.
Звертаємо Вашу увагу, що меню, наведене у тендерній документації на закупівлю кейтерингових послуг, відповідає нормам харчування у загальноосвітніх навчальних закладах для одноразового харчування учні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591. Вказане підтверджується фактом погодження примірного двотижневого меню начальником Черкаського міського управління Головного управління Дердпродспоживслужби в Черкаській області.
Крім того, категорично заперечуємо, що тендерна документація на закупівлю кейтерингових послуг містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевказане замовником прийнято рішення залишити Вашу вимогу без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА |
453 925,25
UAH
|
150 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТАВА-ЛТД" |
379 006,00
UAH
|
249 500,00
UAH
|
Документи |
ФОП "КОТЕНКО ЖАННА ГРИГОРІВНА" |
453 925,25
UAH
|
453 925,25
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА #2581801922 |
Рішення скасоване |
150 000,00
UAH
|
28 лютого 2019 12:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА #2581801922 |
Відхилено |
150 000,00
UAH
|
28 лютого 2019 12:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТАВА-ЛТД" #40279860 |
Відхилено |
249 500,00
UAH
|
28 лютого 2019 12:19
|
ФОП "КОТЕНКО ЖАННА ГРИГОРІВНА" #2233225426 |
Переможець |
453 925,25
UAH
|
28 лютого 2019 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 16:57
|
додаткова угода Котенко.pdf | зміни до договору |
11 березня 2019 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 14:29
|
договір _3.pdf | укладений |
11 березня 2019 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |