Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі- за кодом CPV за ДК 021:2015-39130000-2(Офісні меблі-диван кутовий-3шт; диван прямий-2шт;крісло керівника-4шт; стіл-2шт)
Очікувана вартість
36 100,00 UAH
UA-2019-02-01-004429-b e82e6fe1a5f54826ba2e65cd5eca388a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Блінова

+380672766782 fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Наталія Блінова
+380672766782
fev10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 36 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 361,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Диван офісний прямий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Диван офісний кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Офісне крісло для керівника Пріус або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Крісло Мердок PL RL або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Стіл Боярин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 17:39
Документація до закупівлі Офісні меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2019 22:11
Дата відповіді: 04 лютого 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Так,еквівалент приймається до розгляду,однак, усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Якщо учасником пропонується еквівалент, обов’язковою є умова - заповнення ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ технічних характеристик еквіваленту із зазначеним товаром в специфікації та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 31 500,00
UAH з ПДВ
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 18:47
варіант 4.jpg
06 лютого 2019 18:46
варіант 3 _1_.jpg
06 лютого 2019 18:44
варіант 3.jpg
06 лютого 2019 18:43
варіант 2.jpg
06 лютого 2019 18:39
Цінова 31500.doc
06 лютого 2019 18:20
УКРСЕПРО_2.jpeg
06 лютого 2019 18:20
Витяг з ЄДР.pdf
06 лютого 2019 18:20
Згода обробки данних.pdf
06 лютого 2019 18:20
ИСО 9001 АНТ ПРОМ _1_.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2776105114
Переможець 31 500,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 09:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2776105114
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №34 від 20.02.2019.pdf укладений
20 лютого 2019 09:17