Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

транспортний засіб, обладнаний засобами відеоспостереження
Очікувана вартість
4 230 000,00 UAH
UA-2019-02-01-003124-b c29c0066430d4a4c98fdd628da93b459
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буряк Ігор Петрович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Буряк Ігор Петрович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 23:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 12:16
Очікувана вартість: 4 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 126000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


транспортний засіб, обладнаний засобами відеоспостереження. Детально в Додатку 3 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
транспортний засіб, обладнаний засобами відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, Дегтярівська,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 13:08
Зміни_Авто_03.04.2019 .docx
03 квітня 2019 13:07
ТД_Авто_зміни від 03.04.2019 .doc
19 березня 2019 11:46
ТД_Авто_зміни від 19.03.2019.doc
03 квітня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 13:08
Зміни_Авто_03.04.2019 .docx
03 квітня 2019 11:32
Зміни_Авто_03.04.2019 .docx
19 березня 2019 11:47
Зміни_Авто_19.03.2019.docx
06 березня 2019 13:49
Зміни_Авто_06.03.2019.docx
25 лютого 2019 17:29
Зміни_Авто_25.02.2019.docx
25 лютого 2019 17:28
Зміни_Авто_20.02.2019.docx
20 лютого 2019 14:54
Зміни_Авто_20.02.2019.docx
03 квітня 2019 13:07
ТД_Авто_зміни від 03.04.2019 .doc
03 квітня 2019 11:31
ТД_Авто_зміни від 03.04.2019 .doc
19 березня 2019 11:46
ТД_Авто_зміни від 19.03.2019.doc
06 березня 2019 13:47
ТД_Авто_зміни від 06.03.2019.doc
25 лютого 2019 17:27
ТД_Авто_зміни від 25.02.2019 .doc
20 лютого 2019 14:52
ТД_Авто_зміни від 20.02.2019.doc
01 лютого 2019 15:09
ТД_Авто_1.doc
19 березня 2019 11:46
ТД_Авто_зміни від 19.03.2019.doc
06 березня 2019 13:48
ТД_Авто_зміни від 06.03.2019.doc
25 лютого 2019 17:24
ТД_Авто_зміни від 25.02.2019 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 01 лютого 2019 16:08
Дата відповіді: 06 лютого 2019 12:01
Шановний Замовнику, є ряд питань по Вашим вимогам. що прописані в додатку 3 до тендерної документаціїї (в "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)"). А саме: 1) 9. Учасник має забезпечити повне документальне оформлення та постановку на облік ТЗ, що буде придбано за результатами цього тендеру. - Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Законодавства України -поставновку на облік ТЗ має здійснювати власник ТЗ, залучення третіх осіб не допускається. 2) 10. Вартість пропозиції учасника має включати вартість страхування КАСКО з 0% франшизою строком на один календарний рік. - Ви оглосили тендер, предмет закупівлі якого є ТОВАР, а закупівля послуг Страхування - це вже інший код закупівлі. Окрім того, звертаємо Вашу увагу - що послуги Страхування мають надавати тільки уповноважені компанії, а отже у Вашому випадку це вже буде залучено третю особу до виконання договору, що також не є законодавчовірним. 3) 12. Переобладнання транспортного засобу та погодження переобладнання повинно здійснюватись з дотриманням: ..... " - Стандарту підприємства СТП 04-0305:2013." - це є посилання на стандрат конкретного підприємства (можливо навіть учасника-переможця), що є дискримінацією і порушенням законодавства по відношенню до інших учасників закупівлі. 4) 13. З метою підтвердження відповідності конструкції транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження переобладнання, надати переобладнаний транспортний засіб для оцінювання до уповноваженої організації та отримати акт технічної експертизи або сертифікат відповідності, виданий випробувальною лабораторією (центром), що має атестат акредитації відповідної галузі та повноваження щодо проведення перевірки технічного стану транспортних засобів, органом з оцінки відповідності, що визнаний та призначений в установленому порядку проводити процедуру сертифікації транспортних засобів, чи підприємством, що має сертифікат відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО з установлення відповідності конструкції переобладнаного транспортного засобу умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження переобладнання та актом приймання-передачі транспортного засобу за установленою формою. - звертаємо Вашу увагу на те, що СИСТЕМА УКРСЕПРО в Україні вже не діє (відмінена) і, відповідно, сертифікати даної системи не є актуальними. Вимагання надання такого сертифікату є також дискримінаційною вимогою. Просимо Вас врахувати наші зауваження та надати розяснення та/або внетси зміни до документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) 9. Учасник має забезпечити повне документальне оформлення та постановку на облік ТЗ, що буде придбано за результатами цього тендеру. - Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Законодавства України -поставновку на облік ТЗ має здійснювати власник ТЗ, залучення третіх осіб не допускається.
Відповідь:
Відповідно до п.8 «Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388, державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів, отже вимога щодо забезпечення повного документального оформлення та постановки на облік транспортного засобу повністю відповідає діючому законодавству України.

2) 10. Вартість пропозиції учасника має включати вартість страхування КАСКО з 0% франшизою строком на один календарний рік. - Ви оглосили тендер, предмет закупівлі якого є ТОВАР, а закупівля послуг Страхування - це вже інший код закупівлі. Окрім того, звертаємо Вашу увагу - що послуги Страхування мають надавати тільки уповноважені компанії, а отже у Вашому випадку це вже буде залучено третю особу до виконання договору, що також не є законодавчовірним.
Відповідь:
Відповідно до п.5 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг, пов'язаних з поставкою товарів, за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів, предметом закупівлі в такому разі є товари. Оскільки страхування КАСКО з 0% франшизою строком на один календарний рік є супутньою послугою при поставці транспортного засобу, Замовником при обранні коду класифікатору повністю дотримано вимоги діючих нормативних актів щодо закупівлі. Окремо зазначаємо, що законодавством не заборонено залучення третіх осіб, у разі, якщо Виконавець залишається відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи.

3) 12. Переобладнання транспортного засобу та погодження переобладнання повинно здійснюватись з дотриманням: ..... " - Стандарту підприємства СТП 04-0305:2013." - це є посилання на стандрат конкретного підприємства (можливо навіть учасника-переможця), що є дискримінацією і порушенням законодавства по відношенню до інших учасників закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до п. 5 «Порядку переобладнання транспортних засобів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. N 607 (далі – Порядок), для переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку власник або його представник подає до спеціально уповноваженої організації заяву про погодження переобладнання транспортного засобу, в якій зазначаються відомості про транспортний засіб, вид переобладнання, а також технічна та інша інформація, необхідна для проведення переобладнання.
Згідно з п.8. Порядку, до спеціально уповноважених організацій належать: державне підприємство "ДержавтотрансНДІпроект", яке здійснює проведення науково-технічної експертизи щодо погодження можливості переобладнання колісних транспортних засобів та їхніх складових частин. Серед переліку основних нормативних документів, які є основою надання послуги, окрім Закону України "Про дорожній рух", Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.10р., № 607 «Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів», Постанова Кабінету Міністрів № 1388 від 07 вересня 1998 р., «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2009 р. № 1371), міститься також зазначений Стандарт підприємства СТП 04-0305:2013. Отже, твердження щодо дискримінації і порушення законодавства по відношенню до інших учасників закупівлі є таким, що не відповідає дійсності.
4) 13. З метою підтвердження відповідності конструкції транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження переобладнання, надати переобладнаний транспортний засіб для оцінювання до уповноваженої організації та отримати акт технічної експертизи або сертифікат відповідності, виданий випробувальною лабораторією (центром), що має атестат акредитації відповідної галузі та повноваження щодо проведення перевірки технічного стану транспортних засобів, органом з оцінки відповідності, що визнаний та призначений в установленому порядку проводити процедуру сертифікації транспортних засобів, чи підприємством, що має сертифікат відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО з установлення відповідності конструкції переобладнаного транспортного засобу умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження переобладнання та актом приймання-передачі транспортного засобу за установленою формою. - звертаємо Вашу увагу на те, що СИСТЕМА УКРСЕПРО в Україні вже не діє (відмінена) і, відповідно, сертифікати даної системи не є актуальними. Вимагання надання такого сертифікату є також дискримінаційною вимогою. Просимо Вас врахувати наші зауваження та надати розяснення та/або внетси зміни до документації. Дякуємо!
Відповідь:
Відповідно до п. 13. «Порядку переобладнання транспортних засобів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. N 607 (далі – Порядок), після переобладнання транспортного засобу власник або його представник обирає організацію з оцінки відповідності та подає заяву про проведення оцінювання відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження. За результатами такого оцінювання видається: акт технічної експертизи або сертифікат відповідності - для транспортних засобів, що переобладнані в індивідуальному порядку.
Відповідно до п. 14 Порядку до організацій з оцінки відповідності належать:
-випробувальна лабораторія (центр), що має атестат акредитації відповідної галузі;
-орган з оцінки відповідності, визнаний та призначений в установленому порядку для проведення процедури сертифікації транспортних засобів;
-підприємство, що має сертифікат відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО з установлення відповідності конструкції транспортного засобу, що переобладнаний, умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником ПОВНІСТЮ дотримано формулювання нормативного акту, яким установлено вимоги до переобладнання транспортних засобів, надано можливість вибору організації з оцінки відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, тож дана вимога не тільки не є дискримінаційною, але й такою, що є повністю в правовому полі.
Технічне завдання
Дата подання: 08 лютого 2019 18:01
Дата відповіді: 13 лютого 2019 12:07
Шановний Замовнику: 1) 9. Учасник має забезпечити повне документальне оформлення та постановку на облік ТЗ, що буде придбано за результатами цього тендеру. - Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Законодавства України - постановку на облік ТЗ має здійснювати власник ТЗ, залучення третіх осіб не допускається. Відповідь Замовника: Відповідно до п.8 «Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388, державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів, отже вимога щодо забезпечення повного документального оформлення та постановки на облік транспортного засобу повністю відповідає діючому законодавству України. Наші Зауваги: Шановний Замовник, так дійсно державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником. Але слід зауважити той факт, що ПРЕДСТАВНИКОМ може бути тільки фізична особа, котрій довіряється вказані дії. В відносинах між суб'єктами господорювання, представництво однієї юридичної особи перед іншою може бути реалізовано лише на підставі договірних відносин. Тобто в такому випадку представником Замовника буде виступати інша юридична особа, що відповідно до вказаної постанови не можливо. 2) 10. Вартість пропозиції учасника має включати вартість страхування КАСКО з 0% франшизою строком на один календарний рік. - Ви оголосили тендер, предмет закупівлі якого є ТОВАР, а закупівля послуг Страхування - це вже інший код закупівлі. Окрім того, звертаємо Вашу увагу - що послуги Страхування мають надавати тільки уповноважені компанії, а отже у Вашому випадку це вже буде залучено третю особу до виконання договору, що також не є законодавчовірним. Відповідь Замовника: Відповідно до п.5 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг, пов'язаних з поставкою товарів, за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів, предметом закупівлі в такому разі є товари. Оскільки страхування КАСКО з 0% франшизою строком на один календарний рік є супутньою послугою при поставці транспортного засобу, Замовником при обранні коду класифікатору повністю дотримано вимоги діючих нормативних актів щодо закупівлі. Окремо зазначаємо, що законодавством не заборонено залучення третіх осіб, у разі, якщо Виконавець залишається відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Наші Зауваги: Шановний Замовник, дійсно при закупівлі Товару з супутніми послугами Законодавець передбачив можливість залучення третіх осіб як субпідрядників, за умови, що Виконавець залишається відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Послуги зі страхування є специфічним видом діяльності, при яких Страхову компанію не можливо залучити як субпідрядників, так як Страхувальник (Страхова компанія) здійснює свою діяльність на підставі ліцензії Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг та Закону України «Про страхування», і відповідно до Законодавства договір страхування укладається безпосередньо між Страховою компанією та власником (Замовником) транспортного засобу. Відповідно, якщо визначати той факт, що послуги зі страхування закуповується як супутня послуга до Товару, то Постачальник і Страхувальник має бути однією особою та мати відповідну ліцензію. Але відповідно до ст. 2 Закону України «Про страхування» Предметом безпосередньої діяльності страховика може бути лише страхування, перестрахування і фінансова діяльність, пов'язана з формуванням, розміщенням страхових резервів та їх управлінням. А отже не Страхова компанія не може продавати товар (наприклад, автомобілі). Відповідно до цього Постачальник і Страхувальник не може бути однією особою. Враховуючи вище викладене, договір страхування може бути укладений виключно між Страховою компанією та Замовником (власником транспортного засобу) безпосередньо. Відповідно для реалізації закупівлі Товару - Замовнику потрібно укласти договори з двома окремими юридичними особами. А це не відповідає критерію вашої закупівлі. 3) 12. Переобладнання транспортного засобу та погодження переобладнання повинно здійснюватись з дотриманням: ..... " - Стандарту підприємства СТП 04-0305:2013." - це є посилання на стандрат конкретного підприємства (можливо навіть учасника-переможця), що є дискримінацією і порушенням законодавства по відношенню до інших учасників закупівлі. Відповідь Замовника: Відповідно до п. 5 «Порядку переобладнання транспортних засобів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. N 607 (далі – Порядок), для переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку власник або його представник подає до спеціально уповноваженої організації заяву про погодження переобладнання транспортного засобу, в якій зазначаються відомості про транспортний засіб, вид переобладнання, а також технічна та інша інформація, необхідна для проведення переобладнання. Згідно з п.8. Порядку, до спеціально уповноважених організацій належать: державне підприємство "ДержавтотрансНДІпроект", яке здійснює проведення науково-технічної експертизи щодо погодження можливості переобладнання колісних транспортних засобів та їхніх складових частин. Серед переліку основних нормативних документів, які є основою надання послуги, окрім Закону України "Про дорожній рух", Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.10р., № 607 «Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів», Постанова Кабінету Міністрів № 1388 від 07 вересня 1998 р., «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2009 р. № 1371), міститься також зазначений Стандарт підприємства СТП 04-0305:2013. Отже, твердження щодо дискримінації і порушення законодавства по відношенню до інших учасників закупівлі є таким, що не відповідає дійсності. Наші Зауваги: Шановний Замовник, Відповідно до п. 5 «Порядку переобладнання транспортних засобів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. N 607 зі змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року N 471, від 22 березня 2017 року N 16 від (далі – Порядок) державне підприємство "ДержавтотрансНДІпроект" не єдина уповноважена організація. Ще одною уповноваженою організацією є Головний сервісний центр МВС України. Вказаний Стандарт підприємства СТП 04-0305:2013 є стандартом виключно ДП "ДержавтотрансНДІпроект", вказану вимогу вважаємо не законною та дискримінаційною. Додатково хочемо зазначити наступне. Відповідно до п. 5 «Порядку переобладнання транспортних засобів» додатково до заяви про погодження переобладнання додаються копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та акта проведення його огляду. Відповідно - транспортний засіб, що має свідоцтво про реєстрацію, перебуває на обліку в органах МВС України. Відповідно до п. 14.1.124. Статті 14. Податкового кодексу України новий транспортний засіб - це транспортний засіб, що не має актів державної реєстрації уповноважених органів, у тому числі іноземних, які дають право на його експлуатацію. Відповідно транспортний засіб, відносно якого здійснюється переобладнання, є таким, що був в експлуатації. В той же самий час відповідно до п.7 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю "ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (транспортний засіб, обладнаний засобами відеоспостереження)" автомобіль та обладнання, яким він оснащується, мають бути новими та такими, що не були в експлуатації. А отже п.7 та п. 12 Додатку 3 тендерної документації суперечать один одному. Також слід зазначати, що погодження конструкції нового автомобіля здійснюється за іншою процедурою. Просимо Вас надати роз'яснення відносно вище зазначеного та внести зміни в відповідні пункти тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо першого пункту Вашого запитання повідомляємо наступне:
В рамках дії договору, який буде укладено за результатами проведення закупівлі, саме на підставі договірних відносин буде здійснено реєстрацію (перереєстрацію) транспортного засобу на підставі заяви власника, тобто саме представника Замовника, фізичної особи – співробітника комунального підприємства, який має право підпису відповідних документів для оформлення (переоформлення) транспортного засобу. На майбутнього переможця в цьому випадку покладаються фінансові витрати на здійснення реєстраційних дій, а також адміністративний та юридичний супровід даного процесу в рамках діючого законодавства.
Щодо другого пункту Вашого запитання повідомляємо наступне:
Згідно з вимогами тендерної документації транспортний засіб повинен бути застрахований (страхування КАСКО) переможцем торгів. Відповідно до Закону України «Про страхування» договір страхування укладається безпосередньо між Страховою компанією та власником транспортного засобу (Страхувальником), яким є переможець. Відповідно до ст.ст. 512-519 Цивільного кодексу України передбачена можливість заміни сторони (у нашому випадку – Страхувальника) у зобов'язанні. Отже, виходячи з цього, при зміні власника транспортного засобу буде проведена заміна Страхувальника шляхом укладення відповідного правочину та внесення відповідних змін до договору страхування.

Щодо третього пункту Вашого запитання повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 18 лютого 2019 10:05
Дата відповіді: 20 лютого 2019 11:37
Шановний Замовнику! З приводу Ваших вищевказаних повідомлень звертаємо Вашу увагу на наступне: 1) По першому пункту: Відповідно до п.8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою кабінету міністрів України (КМУ) від 7 вересня 1998 р. N 1388 Із останніми змінами і доповненнями, внесеними від 12 грудня 2018 року постановою КМУ N 1077 (далі - Порядок) - «Державна реєстрація транспортних засобів проводиться за умови сплати їх Власниками передбачених законодавством податків і зборів (обов'язкових платежів), а також внесення в установленому порядку платежів за проведення огляду транспортних засобів, державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку, відшкодування вартості бланків реєстраційних документів та номерних знаків.» Відповідно Замовник (власник транспортного засобу), має особисто здійснити всі необхідні платежі пов’язані з реєстрацією транспортного засобу. Іншого Порядок не передбачає. Просимо внести зміни…. 2) По третьому пункту Ви обіцяли внести зміни, але їх наразі не має (стосовно нового /перобладнаного ТЗ) . Просимо внести зміни…. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до п.8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою кабінету міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 (далі - Порядок), документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів є укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС, або в центрах надання адміністративних
послуг у присутності адміністраторів таких центрів договори
купівлі-продажу транспортного засобу. Отже, до моменту укладення договору купівлі-продажу транспортного засобу в сервісному центрі МВС, власником транспортного засобу залишається майбутній переможець торгів. Оскільки Порядком не визначено, який саме власник (попередній чи новий) має сплачувати передбачені законодавством обов'язкові платежі, платежі за проведення огляду транспортних засобів, державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку, відшкодування вартості бланків реєстраційних документів та номерних знаків тощо, з вищенаведеного слідує, що здійснення необхідних платежів можливо за домовленістю сторін, що повністю відповідає умовам, викладеним в тендерній документації та не суперечить діючому законодавству.
Технічне завдання
Дата подання: 20 лютого 2019 12:54
Дата відповіді: 25 лютого 2019 10:26
Шановний Замовнику, так дісйно до п.8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою кабінету міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 (далі - Порядок) - договір купівлі-продажу транспортного засобу (ТЗ) може бути оформлений в сервісному центрі МВС. Відповідно ТЗ має перебувати на обліку в органах МВС та мати свідоцтво про реєстрацію. Але повертаючись до п.7 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю "ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (транспортний засіб, обладнаний засобами відеоспостереження)" - Вами вимагається, щоб автомобіль та обладнання, яким він оснащується, мають бути новими та такими, що не були в експлуатації, відповідно не зареєстровані в органах МВС. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 р. N 1200 (зі змінами та доповненнями) " Про затвердження Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери" - продаж нових ТЗ відбувається суб'єктами господарювання, що мають відповідний дозвіл головного сервісного центру МВС України. Під час продажу ТЗ оформлюється "акт огляду реалізованого ТЗ" на підставі якого відбуваються подальша реєстрація ТЗ його Власником в органах МВС. Відповідно Власником вже є Замовник. В той же самий час хочемо зауважити, що за результатами відкритих торгів (згідно ЗУ "Про публічні закупівлі) укладається договір, в даному випадку договір поставки, що наведений додатку 4 до тендерної документації. Ніяких інших додаткових договорів не передбачено ні Вашою тендерною документацією ні ЗУ "Про публічні закупівлі". Наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Ви мали внести зміни стосовно нового/переобладнаного транспортного засобу (п.7 та п. 12 Додатку 3 тендерної документації суперечать один одному). Ви офіційно відписались про внесення зміни в системі прозоро, що внесете зміни - ВАШУ ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 13.02.2019, 12:07 - "Щодо третього пункту Вашого запитання повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації". Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести документи стосовно закупівлі відповідно діючих норм Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Зауважуємо, що згідно ваших звернень щодо надання роз’яснень відносно умов закупівлі які пред’явлені до предмету закупівлі, Замовником надано вичерпні відповіді та внесені відповідні зміни. Ще раз зауважуємо, що переобладнання транспортного засобу буде здійснюватись відповідно до Технічних вимог Замовника, отже, на ринку відповідного автомобіля НЕ ІСНУЄ. У зв’язку з чим Договір поставки, який буде укладено між Замовником та майбутнім переможцем, є документом, який закріплює право власності Замовника на автомобіль, який БУДЕ переобладнано, а значить до моменту передачі згідно видаткової накладної та акту приймання-передачі, автомобіль (основа) залишається у власності попереднього власника. До того ж, після переобладнання у транспортного засобу зміниться номер свідоцтва про реєстрацію, а також, за бажанням Замовника, можливо і номерний знак, що неможливо вказати при укладенні договору поставки.
Тож, з метою офіціальної реєстрації в органах МВС нового власника, нагадуємо, ПЕРЕОБЛАДНАНОГО ЗА ВИМОГАМИ ЗАМОВНИКА, автомобіля, згідно безумовних вимог законодавства та територіальних органів з надання сервісних послуг МВС, Замовника зобов’язано укласти договір у зазначеному органі, у присутності адміністратора такого органу, з накладенням його підпису і печатки відповідно, з попереднім наданням документів відповідно до переліку документів, необхідних для здійснення зазначеного правочину, в тому числі договору поставки, який має бути укладено за результатом закупівлі, що не накладає на Замовника додаткових витрат і не суперечить діючим нормам Законодавства України, а лише закріплює і підтверджує факт виконання умов договору поставки.
технічні вимоги та дискримінаційні пункти
Дата подання: 21 лютого 2019 10:07
Дата відповіді: 25 лютого 2019 17:35
Шановний Замовнику. Вами було внесено зміни до пункту 7 Додаток 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)" тендерної документації. А саме: "Автомобіль має бути не раніше 2018 року випуску та мати пробіг не більше 1000 км. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документ, що підтверджує право власності на автомобіль, що пропонується до закупівлі (скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу). Обладнання, яким він оснащується, має бути новим та таким, що не було в експлуатації, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист." Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога є дискримінаційною. Оскільки всі потенційні учасники, які мають можливості та бажання прийняти участь уданій процедурі закупівлі, та запропонувати економічно вигідну пропозицію на товар, який повністю буде відповідати Вашим вимогам - мають ще на етапі підготовки документів своєї тендерної пропозиції викупити автомобіль у імпортера і поставити його на облік в органах МВС аби надати на тендер скан-копію оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, як того Ви вимагаєте. Дана вимога суттєво зменшує кількість потенційних учасників (можливо навіть до одного учасника), адже в умовах сучасної економічної ситуації не всі компанії мають можливість викупити і поставити на облік автомобіль, який вони потім, у разі акцепту пропозиції іншого учасника, вже не зможуть перепродати, оскільки автомобіль буде вважатися б/у. Виходячи з даної вимоги - Ви вже маєте потенційного учасника-переможця. Відносно страхування (п.10 додатку 3): процедура закупівлі передбачає укладення, з переможцем торгів, договору купівлі-продажу ТЗ. Загальна вартість договору включає в себе вартість автомобілю з доукомплектуванням + КАСКО. Ще раз підкреслюємо, що за результатами даної процедури закупівлі може бути укладений лише один договір. Механізм передачі своїх прав за договором страхування від Виконавця до Замовника передбачає набуття Замовником ще одного договору. В такому випадку перший договір – договір на закупівлю ТЗ, другий – договір страхування. Також наголошуємо той факт, що в даному випадку (при укладанні двох договорів) сума укладених договір буде перевищувати суму тендерної пропозиції переможця закупівлі. Просимо Вас звернути увагу на дані та інше зауваження і внести зміни в документацію: приберіть дискримінаційні та обмежувальні вимоги до учасників. Ми в свою чергу - лишаємо за собою право звернутися по даним питанням (зауваженням) до Антимонопольного комітету та написати відгук в DoZorro, а відповідно і підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Зауважуємо, що Замовником створені всі умови для забезпечення принципів закупівель згідно ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ваших звернень щодо надання роз’яснень відносно умов закупівлі Замовником надано вичерпні відповіді та внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 4 227 000,00
UAH з ПДВ
4 227 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техком-Сервіс 4 229 765,00
UAH з ПДВ
4 229 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 10:03
Електронний підпис
15 травня 2019 09:59
довідка_налогова.pdf
14 травня 2019 15:03
Електронний підпис
13 травня 2019 17:56
переможець_кваліф..pdf
11 квітня 2019 14:21
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:20
калькуляція_авто.pdf
11 квітня 2019 14:20
110 технічні.pdf
11 квітня 2019 14:20
111 спецификация.pdf
11 квітня 2019 14:20
111 Transit V363 N1 0274 01.pdf
11 квітня 2019 14:20
111 сертифікат_камери.PDF
11 квітня 2019 14:20
111 сертифікат_монітори.PDF
11 квітня 2019 14:20
06 Статут_ІА_копія.pdf
11 квітня 2019 14:20
05 - Копія витягу з ЄДР.pdf
11 квітня 2019 14:20
09 Ліцензія_копія.pdf
11 квітня 2019 14:20
08 довідки з банка.pdf
11 квітня 2019 14:20
07 Витяг ПДВ_копія.pdf
11 квітня 2019 14:20
03 - Наказ Юрчевський.pdf
11 квітня 2019 14:20
01_ст.16 та інше.pdf
11 квітня 2019 14:20
IG-19540-001.pdf
11 квітня 2019 14:20
IG-19540-001.pdf.p7s.p7s.p7s

Публічні документи

03 квітня 2019 15:26
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:15
25_Авторизаційні листи.PDF
03 квітня 2019 15:15
20_Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2019 15:15
18_Копія свідоцтва ПДВ.pdf
03 квітня 2019 15:15
16_Тендерна пропозиція.PDF
03 квітня 2019 15:15
14_Довідка до Статуту.PDF
03 квітня 2019 15:15
13_Статут.PDF
03 квітня 2019 15:14
0_Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВ Техком-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 4 227 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
4 227 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 15:32
ДУ № 6 до договору 21-19-05 від 12.12.2019.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:28
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 12:30
Додаткова угода № 5 до Договору № 21_19-05 від 29.05.2019.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 12:28
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 12:26
ДУ № 4 від 30_10_2019.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 14:09
ДУ№3 від 30_09_2019.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 14:08
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 15:30
ДУ № 2 від 31.07.19 Мототранспортний засіб.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 15:16
ДУ №1_від 01_07_19_Мототранспортні засоби.pdf зміни до договору
03 липня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 18:10
договір №21_19-05 від 29.05.2019 _ автомобіль.pdf укладений
29 травня 2019 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання забов'язань пов'язана із затримкою фінансування, п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/19-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання забов'язань пов'язана із затримкою фінансування, п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/19-05
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання забов'язань пов'язана із затримкою фінансування, п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/19-05
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання забов'язань пов'язана із затримкою фінансування, п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/19-05
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання забов'язань пов'язана із затримкою фінансування, п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/19-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 21/19-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 123 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 683 966,67 UAH)