Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Городищенська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04590530 |
Місцезнаходження: | 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район село Городище, вулиця Шкільна,35 |
Контактна особа: |
Коришко Зоя Іванівна +380332797579 gorodyshesr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
01 лютого 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000055 ● 7834f394b7fe43f5aee374e28c36d075
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2019 09:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2019 № 4-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 12.02.2019 №4-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-02-01-003059-b від 01.02.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-13 10:10:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Продукти харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-01-003059-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Zrbq ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
2. З яких підстав закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що предмет закупівлі визначено за кодом 15800000-6 — «Продукти харчування" різні» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розірвати договір № _5___ від ___29.01.__2019 року укладений між Городищенською сільською радою та ФОП Войтович С.М. за згодою сторін з 18.04.2019 року. 2. Зменшити загальну суму договору на 311 023,60 гривень.
2019-05-03 11:29:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Войтович Сергій Миколайович #3243806695 |
Переможець |
459 782,00
UAH
|
01 лютого 2019 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 16:32
|
Додаткова угода на розірвання.pdf | укладений |
22 квітня 2019 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 16:12
|
Додаткова угода на розірвання.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвати договір № _5___ від ___29.01.__2019 року укладений між Городищенською сільською радою та ФОП Войтович С.М. за згодою сторін з У/ /сЫ :\' 2019 року. 2. Зменшити загальну суму договору на 311 023,60 гривень. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
148 758,40
UAH
|
Причини розірвання договору: | 1. Розірвати договір № _5___ від ___29.01.__2019 року укладений між Городищенською сільською радою та ФОП Войтович С.М. за згодою сторін з У/ /сЫ :\' 2019 року. 2. Зменшити загальну суму договору на 311 023,60 гривень |