Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування
Очікувана вартість
459 782,00 UAH
UA-2019-02-01-003059-b 64ce8c546bd64c0ca769868e2dd64aae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коришко Зоя Іванівна

+380332797579 gorodyshesr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городищенська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04590530
Місцезнаходження: 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район село Городище, вулиця Шкільна,35
Контактна особа: Коришко Зоя Іванівна
+380332797579
gorodyshesr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

специфікація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 найменувань
продукти харчування в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45656, Україна, Волинська область, село Городище, вул Шкільна,33,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні

Тендерна документація

01 лютого 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000055 ● 7834f394b7fe43f5aee374e28c36d075
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 09:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
12.02.2019 № 4-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 12.02.2019 №4-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-02-01-003059-b від 01.02.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-13 10:10:51

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Продукти харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-01-003059-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Zrbq ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
2. З яких підстав закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що предмет закупівлі визначено за кодом 15800000-6 — «Продукти харчування" різні» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розірвати договір № _5___ від ___29.01.__2019 року укладений між Городищенською сільською радою та ФОП Войтович С.М. за згодою сторін з 18.04.2019 року. 2. Зменшити загальну суму договору на 311 023,60 гривень.

2019-05-03 11:29:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Войтович Сергій Миколайович
#3243806695
Переможець 459 782,00
UAH
01 лютого 2019 15:10

Документи

01 лютого 2019 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 16:32
Додаткова угода на розірвання.pdf укладений
22 квітня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 16:12
Додаткова угода на розірвання.pdf зміни до договору
22 квітня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвати договір № _5___ від ___29.01.__2019 року укладений між Городищенською сільською радою та ФОП Войтович С.М. за згодою сторін з У/ /сЫ :\' 2019 року. 2. Зменшити загальну суму договору на 311 023,60 гривень.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 758,40
UAH
Причини розірвання договору: 1. Розірвати договір № _5___ від ___29.01.__2019 року укладений між Городищенською сільською радою та ФОП Войтович С.М. за згодою сторін з У/ /сЫ :\' 2019 року. 2. Зменшити загальну суму договору на 311 023,60 гривень