Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний для друку і копіювання (клас паперу “B ”, формат – А4)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-02-01-000369-c ● 718cf555a309425792d9e1e8b01a239a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Офіс адміністрування проектів міжнародного фінансового співробітництва» |
Код ЄДРПОУ: | 40162195 |
Вебсайт: | http://ifcp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Шмідта Отто, 26 |
Контактна особа: |
Славгородська Олена Анатоліївна +380442065977 info@ifcp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 11:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 11:35 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 14:04 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 пач
Папір офісний для друку і копіювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, м. Київ, Київ, вул. Отто Шмідта, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 11:31 |
Документація_папір_30012019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2019 22:58
Дата відповіді: 04 лютого 2019 15:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються товари, технічні, якісні та кількісні характеристики яких відповідають тендерній документації. Торгова марка або модель в тендерній документації не зазначена.
2) Так. Відповідно до п. 35) ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до тендерної документації очікувана вартість предмета закупівлі зазначається з ПДВ. Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
З метою коректної оцінки системою тендерних пропозицій учасників (від найнижчої до найвищої ціни) ціни мають зазначатися в єдиному форматі (з ПДВ).
2) Так. Відповідно до п. 35) ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до тендерної документації очікувана вартість предмета закупівлі зазначається з ПДВ. Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
З метою коректної оцінки системою тендерних пропозицій учасників (від найнижчої до найвищої ціни) ціни мають зазначатися в єдиному форматі (з ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
4 491,00
UAH з ПДВ
|
3 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бенцал І.І. |
4 800,00
UAH з ПДВ
|
3 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРЛОВА ОЛЕНА ГРИГОРІВНА" |
4 860,00
UAH з ПДВ
|
3 813,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Паперова продукція" |
4 492,80
UAH з ПДВ
|
3 979,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
4 320,00
UAH з ПДВ
|
4 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" #2657717952 |
Переможець |
3 799,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір на поставку | укладений |
18 лютого 2019 12:25
|