Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
479 626,76 UAH
UA-2019-01-31-004327-b e601e3f89791440986b9c99504e92d71
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Лисицин

+380444547172 kyiv.zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 39439980
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Контактна особа: Іван Лисицин
+380444547172
kyiv.zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
розпорядженням виконавчого органу КМДА від 08.12.2017 №1589 "Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва" встановлено, що комунальне підприємство виконавчого органу Київради "Київкомунсервіс" має право надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів в межах територій адміністративних районів м. Києва протягом 7 років.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 09:04
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Тендерна документація

01 лютого 2019 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям Лот № 1(вул. Шолуденка 31, вул. Шолуденка 33/19, вул. Кошиця,3, бульвар Верховної Ради, 24 -б , вул. Політехнічна,5а )
Опис предмету закупівлі:
вул. Шолуденка 31, вул. Шолуденка 33/19, вул. Кошиця,3, бульвар Верховної Ради, 24 -б , вул. Політехнічна,5а
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 141 391,01 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1003 м³
Утилізація сміття та поводження зі сміттям Лот № 1(вул. Шолуденка 31, вул. Шолуденка 33/19, вул. Кошиця,3, бульвар Верховної Ради, 24 -б , вул. Політехнічна,5а )
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
#33745659
Переможець 141 391,01
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 09:04

Документи

01 лютого 2019 09:04
Електронний підпис
01 лютого 2019 09:03
ТПВ 479626.76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 09:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
#33745659
141 391,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 09:04
Електронний підпис
01 лютого 2019 09:03
ТПВ 479626.76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 15:38
ДУ 2 17070.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 13:58
17070.pdf зміни до договору
24 травня 2019 13:58
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 10:02
141391.pdf укладений
15 лютого 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17070
Договір:
Номер додаткової угоди: 17070
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17070
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 577,10
UAH (в тому числі ПДВ 15 096,19 UAH)