Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір формату А4, А3
Очікувана вартість
723 906,00 UAH
UA-2019-01-31-003369-b ● d8f949906e7f46ddbf9d68180f6d1697
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059243 |
Вебсайт: | http://www.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Хлизіна Ірина Василівна 380577607208 hlyzina_i@city.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2019 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 723 906,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
папір формату А4, А3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6799 пачок
папір формату А4, А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 16:21 |
Перелік внесених змін_2.doc | |
07 лютого 2019 16:19 |
Перелік внесених змін_2.doc | |
07 лютого 2019 16:18 |
ТД_ІІ_папір_нова редакція_2.doc | |
07 лютого 2019 10:49 |
проект договору_нова редакція.doc | |
07 лютого 2019 10:48 |
ТД_ІІ_папір_нова редакція.doc |
07 лютого 2019 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 лютого 2019 16:21 |
Перелік внесених змін_2.doc
|
||||||
07 лютого 2019 16:19 |
Перелік внесених змін_2.doc
|
||||||
07 лютого 2019 16:18 |
ТД_ІІ_папір_нова редакція_2.doc
|
||||||
07 лютого 2019 10:49 |
проект договору_нова редакція.doc
|
||||||
07 лютого 2019 10:48 |
ТД_ІІ_папір_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-31-003369-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 лютого 2019 17:04
Невідповідність пропозиції учасників
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2019-01-31-003369-b (папір формату А4, А3), який проходив 18.02.2019р.
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "ДМД-Сервіс" у складі своєї пропозиції надає товар, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме:
- для паперу А4 (210*297, білий) у Пропозиції учасника вказаний виробник паперу Stora Enso Oyj Nymolla AB, що не відповідає наданому сертифікату якості, де виробником є Stora Enso Oyj Printing and Reading Veitsiluoto Mill. Крім того, країна вказаного у Пропозиції учасника виробника (Фінляндія) є неправильною, оскільки виробник Stora Enso Oyj Nymolla AB територіально розташований у Швеції;
- для паперу А3 (297*420, білий) у Пропозиції учасника не вказані параметри паперу Яскравість та Білизна за CIE, хоча в Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначені параметри вказані;
- для паперу А4 (210*297, кольоровий) Замовник вимагав Шорсткість паперу 230 ±50, а учасник надає сертифікат якості «Mondi colored paper Neon» зі значенням параметру Шорохуватість 210 ±50, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Так як ТОВ «Український папір» є офіційним дистриб'ютором «Mondi» зазначаємо, що сертифікати якості надані учасником ТОВ "ДМД-Сервіс" ТМ «Mondi Neusiedler GmbH» не дійсні, оскільки з 2018р. існує нова редакція сертифікатів. Зазначену інформацію може підтвердити офіційне представництво компанії «Mondi» в Україні.
Учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає товар, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме:
- для паперу А4 (210*297, білий) Замовник вимагав Шорсткість паперу 220 ±50, а учасник надає сертифікати якості «idea!» (Шорохуватість 210 ±50), «SvetoCopy» (Шорсткість 215 ±85) та «IP Basic» (Шорсткість 215 ±85), що не відповідає технічним вимогам Замовника;
- для паперу А4 (210*297, кольоровий) Замовник вимагав Шорсткість паперу 230 ±50, а учасник надає сертифікат якості «Mondi colored paper Neon» зі значенням параметру Шорохуватість 210 ±50, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Крім того, Технічна специфікація учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" не відповідає Технічній специфікації Замовника, що є порушенням вимог Замовника.
Учасник ТОВ «Дагаз-2009 ЛТД» надає Таблицю відповідності запропонованого учасником товару вимогам і характеристикам Замовника, із зазначенням Товщини паперу 105 ±3, що не відповідає Технічній специфікації учасника, де Товщина вказана 103 ±3. Також Технічна специфікація учасника ТОВ «Дагаз-2009 ЛТД» не відповідає Технічній специфікації Замовника, що є порушенням вимог Замовника. До того ж Учасник ТОВ «Дагаз-2009 ЛТД» не надає повний перелік документів, що підтверджують якість товару/послуги (копії сертифікатів якості на товар, що пропонується), які вимагались згідно п.6. Тендерної документації Замовника.
Просимо відхилити пропозиції учасників ТОВ "ДМД-Сервіс", ТОВ "Аверс Канцелярія" та ТОВ "Дагаз-2009 ЛТД" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 3 Розділу V Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "ДМД-Сервіс" у складі своєї пропозиції надає товар, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме:
- для паперу А4 (210*297, білий) у Пропозиції учасника вказаний виробник паперу Stora Enso Oyj Nymolla AB, що не відповідає наданому сертифікату якості, де виробником є Stora Enso Oyj Printing and Reading Veitsiluoto Mill. Крім того, країна вказаного у Пропозиції учасника виробника (Фінляндія) є неправильною, оскільки виробник Stora Enso Oyj Nymolla AB територіально розташований у Швеції;
- для паперу А3 (297*420, білий) у Пропозиції учасника не вказані параметри паперу Яскравість та Білизна за CIE, хоча в Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначені параметри вказані;
- для паперу А4 (210*297, кольоровий) Замовник вимагав Шорсткість паперу 230 ±50, а учасник надає сертифікат якості «Mondi colored paper Neon» зі значенням параметру Шорохуватість 210 ±50, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Так як ТОВ «Український папір» є офіційним дистриб'ютором «Mondi» зазначаємо, що сертифікати якості надані учасником ТОВ "ДМД-Сервіс" ТМ «Mondi Neusiedler GmbH» не дійсні, оскільки з 2018р. існує нова редакція сертифікатів. Зазначену інформацію може підтвердити офіційне представництво компанії «Mondi» в Україні.
Учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає товар, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме:
- для паперу А4 (210*297, білий) Замовник вимагав Шорсткість паперу 220 ±50, а учасник надає сертифікати якості «idea!» (Шорохуватість 210 ±50), «SvetoCopy» (Шорсткість 215 ±85) та «IP Basic» (Шорсткість 215 ±85), що не відповідає технічним вимогам Замовника;
- для паперу А4 (210*297, кольоровий) Замовник вимагав Шорсткість паперу 230 ±50, а учасник надає сертифікат якості «Mondi colored paper Neon» зі значенням параметру Шорохуватість 210 ±50, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Крім того, Технічна специфікація учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" не відповідає Технічній специфікації Замовника, що є порушенням вимог Замовника.
Учасник ТОВ «Дагаз-2009 ЛТД» надає Таблицю відповідності запропонованого учасником товару вимогам і характеристикам Замовника, із зазначенням Товщини паперу 105 ±3, що не відповідає Технічній специфікації учасника, де Товщина вказана 103 ±3. Також Технічна специфікація учасника ТОВ «Дагаз-2009 ЛТД» не відповідає Технічній специфікації Замовника, що є порушенням вимог Замовника. До того ж Учасник ТОВ «Дагаз-2009 ЛТД» не надає повний перелік документів, що підтверджують якість товару/послуги (копії сертифікатів якості на товар, що пропонується), які вимагались згідно п.6. Тендерної документації Замовника.
Просимо відхилити пропозиції учасників ТОВ "ДМД-Сервіс", ТОВ "Аверс Канцелярія" та ТОВ "Дагаз-2009 ЛТД" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 3 Розділу V Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2019 10:38
Щодо розгляду вимоги ТОВ "Український папір"
1. Щодо країни виробника паперу білого, формату А4, А3 - пропонуємо ознайомитись за лінком https://www.storaenso.com/en/contact-us;
2. Учасником ТОВ "ДМД-СЕРВІС" у складі пропозиції надані сертифікати якості паперу білого, формату А3, А4, в яких технічні параметри відповідають вимогам, визначеним Замовником у Додатку 1 до тендерної документації;
3. Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначені кольори паперу, які належать за тоном рожевий (PI25) та блакитний (MB30) до Color Pastel, та зелений (MA42) - до Color Intensive, на які учасником - ТОВ "ДМД-СЕРВІС" - надані відповідні сертифікати якості;
4. На виконання вимог п.п.2) п.6.3. Розділу ІІ тендерної документації учасником - ТОВ "ДМД-СЕРВІС" - надані копії сертифікатів якості на папір кольоровий торгової марки Mondi, котрі видані без дати, яка обмежує їх дійсність. Офіційний представник компанії Mondi - українська компанія «ЮНАЙТЕД ФОРЕСТ» - за результатами звернень до компанії Mondi, підтвердила інформацію щодо дійсності сертифікатів якості, виданих у 2017, 2018 роках.
На виконання частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій, що проводилась автоматично електронною системою закупівель, замовником розглянута найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція на відповідність вимогам тендерної документації, а саме пропозиція ТОВ «ДМД-СЕРВІС», пропозиції інших учасників тендерних торгів замовником не розглядалися.
1. Щодо країни виробника паперу білого, формату А4, А3 - пропонуємо ознайомитись за лінком https://www.storaenso.com/en/contact-us;
2. Учасником ТОВ "ДМД-СЕРВІС" у складі пропозиції надані сертифікати якості паперу білого, формату А3, А4, в яких технічні параметри відповідають вимогам, визначеним Замовником у Додатку 1 до тендерної документації;
3. Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначені кольори паперу, які належать за тоном рожевий (PI25) та блакитний (MB30) до Color Pastel, та зелений (MA42) - до Color Intensive, на які учасником - ТОВ "ДМД-СЕРВІС" - надані відповідні сертифікати якості;
4. На виконання вимог п.п.2) п.6.3. Розділу ІІ тендерної документації учасником - ТОВ "ДМД-СЕРВІС" - надані копії сертифікатів якості на папір кольоровий торгової марки Mondi, котрі видані без дати, яка обмежує їх дійсність. Офіційний представник компанії Mondi - українська компанія «ЮНАЙТЕД ФОРЕСТ» - за результатами звернень до компанії Mondi, підтвердила інформацію щодо дійсності сертифікатів якості, виданих у 2017, 2018 роках.
На виконання частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій, що проводилась автоматично електронною системою закупівель, замовником розглянута найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція на відповідність вимогам тендерної документації, а саме пропозиція ТОВ «ДМД-СЕРВІС», пропозиції інших учасників тендерних торгів замовником не розглядалися.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-31-003369-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 березня 2019 17:39
Дата подання: 04 березня 2019 17:39
Скарга до АМКУ UA-2019-01-31-003369-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 04.03.2019 № 36/юр/19 .
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2019 19:32
від 07.03.2019 № 2544+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 березня 2019 19:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.19 №3434.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 16:58
Рішення від 25.03.2019 № 3434.pdf
Дата публікації: 28 березня 2019 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: з урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №3434-р/пк-пз від 25.03.2019, керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний скасувати прийняте рішення про визначення ТОВ «ДМД-СЕРВІС» переможцем тендерних торгів на закупівлю товару: код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4, А3)
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2019 12:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
535 986,60
UAH з ПДВ
|
528 741,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
569 267,68
UAH з ПДВ
|
531 533,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дагаз-2009 ЛТД» |
561 512,76
UAH з ПДВ
|
554 272,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
589 757,52
UAH з ПДВ
|
557 158,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" |
722 921,24
UAH з ПДВ
|
722 921,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Рішення скасоване |
528 741,96
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 12:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Відхилено |
528 741,96
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 12:59
|
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
531 533,48
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 14:11
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дагаз-2009 ЛТД» #36225725 |
Відхилено |
554 272,75
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
557 158,80
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 15:20
|
ДУ2 від 06.11.2019 до договору №42-19 від 25.04.2019.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2019 10:58
|
ДУ_1_Договор_42-19_Папір.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2019 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 17:58
|
!!Договор_42-19_25.04.2019_Папір.pdf | укладений |
25 квітня 2019 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 42-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 42-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі підпунктів 11.3. та 11.1.1. Договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та викласти п. 1.4. Договору в наступній редакції: «1.4. Кількість товару – 5782 пачок.» 2. На підставі підпункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору та викласти п. 3.2. Договору в наступній редакції: «3.2. Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 471 328,68 грн. (чотириста сімдесят одна тисяча триста двадцять вісім грн. 68 коп.), у тому числі ПДВ 20% у сумі 78 554,78 грн. (сімдесят вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири грн. 78 коп.).» 3. Викласти Додаток 1 (Специфікація) до Договору у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 42-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |