Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання - за кодом CPV ДК 021:2015 - 30230000-0 (Багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
515 250,00 UAH
UA-2019-01-31-001518-b aa239c49f61b4070b075225cb37ac70c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 15:01
Очікувана вартість: 515 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 576,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 12:21
ТД.docx
31 січня 2019 12:21
Додаток 5.docx
31 січня 2019 12:21
Додаток 4.docx
31 січня 2019 12:21
Додаток 3.docx
31 січня 2019 12:21
Додаток 1.docx
31 січня 2019 12:21
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-31-001518-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 01 лютого 2019 10:07
Про дискримінаційні вимоги
Вимагаємо усунути дискримінацінй вимоги в технічному завданні. За сукупністю характеристик , технічному завданню відповідає техніка лише одного виробника, а отже це є дискримінацією інших виробників , що суперечть ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та збільшити вимогу про швидкість друку принтера(час виведення першої роздруківки ) замінити "Не більше 7 сек." на "Не більше 8 сек."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 15:51
Доброго дня. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником у Додатку 4 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, при складанні тендерної пропозиції Учасником, вимагається пропонувати товар, що відповідає вимогам, зазначеним у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Замовник не орієнтований на конкретну торгівельну марку виробника, обо ж модель засобу.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-001518-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН", Код ЄДРПОУ:40016854
Дата подання: 01 лютого 2019 12:32
Про дискримінаційні вимоги
Шановний тендерний комітет! Прошу дати роз’яснення до технічних вимог тендерної документації , а саме, з якою метою було вказано, що БФП має відповідати рівню тиску звука у робочому стані до 52ДБ. Ви мали на увазі конкретну модель БФП (Під дану технічну характеристику та бюджет підпадає тільки одна модель – HP M227FDW)? Встановлення в технічних вимогах тендерної документації рівню тиску звука у робочому стані до 52ДБ є дискримінаційною умовою(що суперечить Закону о Публічних закупівлях), адже відповідно «САНІТАРНИМ НОРМАМ допустимого шуму в приміщеннях житлових і громадських будівель та на території житлової забудови» № 3077-84 від 03.08.1984, у класних приміщеннях, навчальних кабінетах, вчительських кімнатах, аудиторій шкіл та інших навчальних закладів максимально допустимий рівень тиску звука у робочому стані відповідає до 55 дб . Прошу виключити дану вимогу з технічних вимог тендерної документації або встановити параметр відповідно САНІТАРНИМ НОРМАМ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 15:52
Вельмишановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником у Додатку 4 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, при складанні тендерної пропозиції Учасником, вимагається пропонувати товар, що відповідає вимогам, зазначеним у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Замовник не орієнтований на конкретну торгівельну марку виробника, обо ж модель засобу. Технічні вимоги параметрів найменування - «БФП» в таблиці 1 додатку 4 характеризують в повній мірі щонайменше декілька БФП різних відомих виробників, а не тільки вказаний вами БФП. Враховуючи вищезазначене, відхилення технічних характеристик товару у менший бік не припускається.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-001518-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 02 лютого 2019 14:16
Вимога підняти Швидкість друку принтера(час виведення першої роздруківки ) до 9 секунд
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційна умова встановлена замовником у Додатку 4 Тендерної документації, який є складовою частиною тендерної документації, та полягає в обмеженні Швидкості друку принтера(час виведення першої роздруківки). Судячи із наведених специфікацій ви обрали для закупівлі модель БФП Canon i-SENSYS MF237w. На офіційному сайті Canon можна побачити як співпадають технічні характеристики цієї моделі з вимогами вашої тендерної документації. Ось посилання на офіційний сайт виробника https://www.canon.ru/for_home/product_finder/multifunctionals/laser/i-sensys_mf237w/specifications/. На цій веб-сторінці можна побачити, що Canon встановив для своєї моделі - Рекомендуемый ежемесячный объем печати = 500–2000 страниц в месяц. Якщо порахувати скільки на цьому БФП можна надрукувати за 1 робочий день згідно рекомендацій виробника, то вийде - 2000 / 20 робочих днів = 100 сторінок за 1 робочий день. А якщо порахувати скільки рекомендується виробником друкувати сторінок за 1 робочу годину, то вийде - 100 / 8 робочих годин = 12,5 сторінок за 1 робочу годину. Вважаємо, що ви можете без жодних перешкод для роботи вашіх співробітників підняти Швидкість друку принтера (час виведення першої роздруківки ) до 9 секунд. В цьому випадку додаткові втрати часу для ваших співробітників складуть максимум = (9 секунд мінус 7,8 секунд) помножити на 12,5 = 15 секунд в годину. І це у випадку, що ваші співробітники будуть друкувати завдання об'ємом не більше однієї сторінці. Зрозуміло, що така додаткова затримка ніяк не вплине но робочі процеси в вашому університеті. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказану дискримінаційну умову за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевказане, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та вимагаємо підняти Швидкість друку принтера(час виведення першої роздруківки ) до 9 секунд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2019 10:54
Вельмишановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником у Додатку 4 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, при складанні тендерної пропозиції Учасником, вимагається пропонувати товар, що відповідає вимогам, зазначеним у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Замовник не орієнтований на конкретну торгівельну марку виробника, або ж модель засобу. Технічні вимоги параметрів найменування - «БФП» в таблиці 1 додатку 4 характеризують в повній мірі щонайменше декілька БФП різних відомих виробників, а не тільки вказаний вами БФП. Враховуючи вищезазначене, відхилення технічних характеристик товару у менший бік не припускається.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-001518-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 лютого 2019 10:13
Закупівля
Шановний Замовнику! Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF237w with Wi-Fi (1418C122/1418C030), технічні характеристики якого викладені у вашій документації до закупівлі, з 2019 року поставляється на територію України з 2 додатковими картриджами (Картридж Canon 737 MF22x/MF21x Black). Згідно вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації закупівлі. Офіційні листи відправлені на вашу електронну адресу. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 14:42
Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником у Додатку 4 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, при складанні тендерної пропозиції Учасником, вимагається пропонувати товар, що відповідає вимогам, зазначеним у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Замовник не орієнтований на конкретну торгівельну марку виробника, обо ж модель засобу. Технічні вимоги параметрів найменування - «БФП» в таблиці 1 додатку 4 характеризують в повній мірі щонайменше декілька БФП різних відомих виробників. Технічні вимоги не містять обмеження на можливість поставки товару з двома картриджами.

Документи подані скаржником

02 лютого 2019 14:16
Canon i-SENSYS MF237w_брошюра_ru.pdf

Документи подані скаржником

08 лютого 2019 10:12
Лист від виробника.pdf
08 лютого 2019 10:12
Лист-запит виробнику.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-31-001518-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 лютого 2019 15:07
Вимога внести зміни до тендерної документації
Шановний Замовнику! Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF237w with Wi-Fi (1418C122/1418C030), технічні характеристики якого викладені у вашій документації до закупівлі, з 2019 року поставляється на територію України з 2 додатковими картриджами (Картридж Canon 737 MF22x/MF21x Black). Згідно вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації закупівлі. Офіційні листи відправлені на вашу електронну адресу. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилка, потрібна вимога
Дата: 08 лютого 2019 10:07
Рішення від 11.02.2019 № 1405.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 18:06

Документи подані скаржником

07 лютого 2019 15:06
Лист від виробника.pdf
07 лютого 2019 15:06
Лист-запит виробнику.pdf

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2019 18:06
Рішення від 11.02.2019 № 1405.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІЩЕЙКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА 394 000,00
UAH з ПДВ
394 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЦОЛ БОГДАН ЛЕОНІДОВИЧ 416 100,00
UAH з ПДВ
416 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 453 924,00
UAH з ПДВ
444 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 456 000,00
UAH з ПДВ
445 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 469 020,00
UAH з ПДВ
445 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 463 050,00
UAH з ПДВ
451 133,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІС ЛТД" 513 996,00
UAH з ПДВ
513 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 16:29
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:25
Проект договору.pdf
15 лютого 2019 16:25
Опис ФОП Піщейко О.С..pdf
15 лютого 2019 16:25
Гарантійний лист.pdf
15 лютого 2019 16:25
Довідка про корупцію.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 16:46
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:45
MF113w_UsersGuide_ukEN.pdf
01 лютого 2019 16:45
i-sensys mf112_i-sensys mf113w.pdf
01 лютого 2019 16:45
CANON_ гарантийний талон.pdf
01 лютого 2019 16:45
цінова.pdf
01 лютого 2019 16:45
розділ_1_5.pdf
01 лютого 2019 16:45
розділ_1_1_9.pdf
01 лютого 2019 16:45
розділ_1_1_8.pdf
01 лютого 2019 16:45
розділ_1_1_7.pdf
01 лютого 2019 16:45
розділ_1_1_6.pdf
01 лютого 2019 16:45
копія паспорта.pdf
01 лютого 2019 16:45
код.pdf
01 лютого 2019 16:45
додаток_4_5.pdf
01 лютого 2019 16:45
додаток_4_4.pdf
01 лютого 2019 16:45
додаток_4_1.pdf
01 лютого 2019 16:45
дод2_2_1.pdf
01 лютого 2019 16:45
дод2_1_1.pdf
01 лютого 2019 16:45
дод_3_6pdf.pdf
01 лютого 2019 16:45
дод_3_5pdf.pdf
01 лютого 2019 16:45
дод_3_3.pdf
01 лютого 2019 16:45
дод_3_2.pdf
01 лютого 2019 16:45
дод_3_1.pdf
01 лютого 2019 16:45
Витяг єдиний 19.pdf
01 лютого 2019 16:45
виписка.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 15:37
Електронний підпис
18 лютого 2019 13:34
Електронний підпис
18 лютого 2019 13:31
13 Копія Статуту.pdf
18 лютого 2019 13:31
11 Висновок СЕС.pdf
18 лютого 2019 13:31
4 Довідка ст.17.pdf
18 лютого 2019 13:31
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 16:37
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:35
витяг ПДВ.pdf
18 лютого 2019 16:35
справка ЕДРПОУ.pdf
18 лютого 2019 16:35
выписка ЕДР.pdf
18 лютого 2019 16:35
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2019 16:35
Техчастина.pdf
18 лютого 2019 16:35
наказ+протокол.pdf
18 лютого 2019 16:35
Договор - Додаток 5.pdf
18 лютого 2019 16:35
Гарантійні листи.pdf
18 лютого 2019 16:35
MF264, 267, 269 - LVD+EMC+RoHS.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 09:58
Електронний підпис
18 лютого 2019 09:55
док для подачи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІЩЕЙКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЦОЛ БОГДАН ЛЕОНІДОВИЧ

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІЩЕЙКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
#3226919348
Відхилено 394 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 14:55
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЦОЛ БОГДАН ЛЕОНІДОВИЧ
#2916808972
Відхилено 416 100,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 14:59
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 444 990,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 13:37

Документи

25 лютого 2019 14:55
Електронний підпис

Документи

28 лютого 2019 14:59
Електронний підпис

Документи

01 березня 2019 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
444 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 13:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 15:02
договор.pdf укладений
14 березня 2019 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 444 990,00
UAH з ПДВ