Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання і розвезення школярів) 60130000-8 ДК 021:2015
Очікувана вартість
428 280,00 UAH
UA-2019-01-31-001173-b 3a10219d1a2d4ea1b184120ffaae1a00
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Якимович

+380955002358 school11nik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11
Код ЄДРПОУ: 24780273
Місцезнаходження: 54056, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Китобоїв, 3
Контактна особа: Олена Якимович
+380955002358
school11nik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
21.12.2018р ЗОШ №11 була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (код за ДК 021:2015 - 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) згідно оголошення № UA-2018-12-21-001455-a, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі скорочено - Закон).
05.01.2019р зазначена закупівля була відмінена згідно з вимогами частини першої статті 31 Закону, а саме, в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
08.01.2019 ЗОШ №11 була оголошена повторна процедура відкритих торгів на закупівлю зазначеної послуги, згідно оголошення № UA-2019-01-08-000420-c, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу.
25.01.2019 вдруге закупівля була відмінена згідно з вимогами частини першої статті 31 Закону, а саме, в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Частиною першою статті 35 Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Пунктом 4 частини другої статті 35 Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
В зв’язку з тим, що закупівля зазначених послуг є необхідною для ЗОШ №11 та наявні підстави, передбачені статтею 35 Закону, необхідно здійснити закупівлю послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (код за ДК 021:2015 - 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) із застосуванням переговорної процедури закупівлі, у відповідності до вимог Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 11:48
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
(збирання і розвезення школярів)
60130000-8 ДК 021:2015
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання і розвезення школярів) 60130000-8 ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54056, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Китобоїв, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Тендерна документація

31 січня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 11:35
авт намір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНІ ІНТЕРФІРМА"
#36143344
Переможець 428 280,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 11:48

Документи

31 січня 2019 11:48
Електронний підпис
31 січня 2019 11:39
авт намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 11:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНІ ІНТЕРФІРМА"
#36143344
428 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 11:48
Електронний підпис
31 січня 2019 11:39
авт намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 12:49
ду4 авт.PDF зміни до договору
14 січня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 11:24
ду 3 авт.PDF зміни до договору
25 листопада 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 13:43
ду 2.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 10:04
ду 1.PDF зміни до договору
03 травня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 11:29
Пані Інтерфірма.PDF укладений
11 лютого 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ( на 34860,00 грн)
Номер договору про закупівлю: 8/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 8/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 8/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 8/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML