Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 000000, 0000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 12:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
31 січня 2019 18:54 |
00000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-15-000034 ● e4c7d93dc2884d5991a469deb59b7bac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 15:22 |
15.02.2019 № 34
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2019 № 34
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-29-001958-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-31-001088-c 31.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-09-06-001047-a 06.09.2018 Вілліл освіти виконкому Жовтоводської місцевої ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-11-16-000391-с 16.11.2018 Державна установа «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»
дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-11-16-001966-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
6
UA-2018-11-16-002106-а
16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
7
UA-2018-11-16-001891-а
16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
8
UA-2019-01-15-001182-с
15.01.2019
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-08-000777-а 08.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-02-05-002995-b 05.02.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №9» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2017-12-01-004072-с 01.12.2017 Комунальний заклад освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Перлина» Дніпропетровської обласної ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-11-12-002213-a 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-11-12-002252-а 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-09-04-001052-а 04.09.2018 Відділ освіти Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області
дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-15 15:47:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-31-001088-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Чому закупівля за номером UA-2019-01-31-001088-c здійснена без включення її до річного плану закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-22 12:57:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-31-001088-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Аналізом річного плану закупівель за номером UA-P-2019-02-18-001855-a, який оприлюднений 18.02.2019 о 17:18 годині встановлено, що Замовником на 2019 рік запланована закупівля електричної енергії на суму 34 926 000,00 грн, орієнтовний початок проведення процедури закупівлі електричної енергії - січень, 2019.
1.Коли затверджено річний план закупівель за номером ID: UA-P-2019-02-18-001855-a?
2. Чи входить до складу річного плану закупівель за номером ID: UA- P-2019-02-18-001855-a, який оприлюднений 18.02.2019, закупівля за номером ID: UA-2019-01-31-001088-c, яка проведена 31.01.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Квартирно – експлуатаційним відділом м. Дніпро було прийнято на роботу працівника ЗСУ, відповідальну за річний план та звіти в електронній системі Prozorro. Під час виконання покладених на неї обов’язків було виявлено помилки, які вона допускала, в результаті чого її було звільнено та внесено зміни до річного плану закупівель. В подальшому КЕВ м. Дніпро зобов’язується не допускати дане порушення.
2019-04-09 14:26:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник провів закупівлю без включення її до річного плану, чим недотримав норми статті 4 Закону про закупівлю.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 12:41
|