Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чай чорний байховий
Очікувана вартість
4 600,00 UAH
UA-2019-01-31-000515-a 1a92934b8254442dbc6f46007b20a20b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ідрісов Костянтин Георгійович

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Ідрісов Костянтин Георгійович
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 14:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 14:15
Очікувана вартість: 4 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Чай чорний байховий вищого ґатунку - 27 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 кг
Чай чорний байховий вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та участі у закупівлі ФО-П
Дата подання: 01 лютого 2019 10:00
Дата відповіді: 01 лютого 2019 11:34
Чи допускаєте Ви на торги аналоги, еквіваленти предмета закупівлі, якщо – так, то за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» і «аналог»? Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичну особу-підприємця неплатника ПДВ, ФО-П платника ПДВ? Якщо допускаєте, то як оцінюєте пропозицію ФО-П неплатника ПДВ в питанні «ціни»: визнаєте ціну як остаточну чи додаєте до ціни ФО-П неплатника ПДВ 20%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені у технічному описі. Якщо критерій не регламентовано документацією закупівлі, оцінка відповідності пропозиції учасника за ним не проводиться.


Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація (рівність) учасників означає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або не резидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури. (п.35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Варто зазначити, що згідно податкового законодавства існують певні обмеження щодо здійснення діяльності платників єдиного податку. Вичерпну інформацію з цього приводу Ви можете отримати в органах ДФСУ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі одного критерію: ціни.
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна, визначена учасником в тендерній пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в т.ч. ПДВ.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, зважування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством, а також не визначених законодавством, але які несе або може понести учасник у зв’язку з поставкою товару за Договором.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які Учасником доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРНІКОВА ОЛЕНА ІГОРІВНА 4 559,76
UAH з ПДВ
4 559,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 12:49
чай.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРНІКОВА ОЛЕНА ІГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРНІКОВА ОЛЕНА ІГОРІВНА
#3205910883
Переможець 4 559,76
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 18:25

Документи

11 лютого 2019 18:25
Протокол 21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРНІКОВА ОЛЕНА ІГОРІВНА
#3205910883
4 559,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 18:25
Протокол 21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 21 підписано укладений
14 лютого 2019 13:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 559,76
UAH