Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gasoline А- 92, Diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01235573 |
Місцезнаходження: | 73026, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, вулиця Залізнична,8 |
Контактна особа: |
Марина Богданівна Путінцева 0552455098 kpxkts@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public Utility Company «Khersonskyj komunalnyj transportnyj service» of city council of Kherson |
National ID: | 01235573 |
Contact point: |
Putintseva Marina Bohdanivna 0552455098 kpxkts@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2019 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 23 373 249,88 UAH з ПДВ |
Publication date: | 30 січня 2019 16:09 |
Enquiries until: | 01 березня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 23 373 250 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
При складанні тендерної пропозиції учасник ТОВ «РІАКАР» керується тендерною документацією замовника та Законом України. Отже, згідно Додатку № 1 до тендерної документації, учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору повинен надати довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації та копію аналогічного договору з усіма додатками до договору, які є його невід'ємною частиною та документів, що свідчать про його виконання.
На підтвердження відповідності даним вимогам учасник ТОВ «РІАКАР» у складі тендерної пропозиції (файл 3. Відповідність кваліфікаційним вимогам) надає Довідку згідно з формою Додатку 8 та копію Договору поставки № ОД-7/Т від 10.10.2018 р. з ТОВ «Націоналстрой груп». Зазначений договір укладений не з бюджетним підприємством за результатами тендеру, а з комерційною організацією та не передбачує укладання специфікацій на товар, а вартісні та кількісні показники зазначаються у видаткових накладних. Відповідно до Договору (пункт 4.1) загальна вартість договору визначається шляхом складання вартості всіх ПММ, поставлених покупцю за цим договором. Ціна Договору включає ПДВ, визначається в національній валюті України – гривнях та складається з загальної ціни ПММ, що відображені сторонами у всіх видаткових накладних. Учасник ТОВ «РІАКАР» у складі тендерної пропозиції надає копії всіх видаткових накладних, які містять інформацію щодо кількості, ціни, номенклатури та підтверджують факт постачання товарів за договором. Загальна сума видаткових накладних складає 606 360,00 грн. Отже, сума договору – 606 360, 00 грн. На підтвердження виконання зазначеного договору учасник ТОВ «РІАКАР» надає й лист-відгук від ТОВ «Націоналстрой», в якому також зазначена загальна сума поставки товару (ПММ), вид товару - (паливо дизельне (талони)) та характеристика ТОВ «РІАКАР» як постачальника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РІАКАР» надає лист-роз'яснення № 0703/4 від 07.03.2019 року до Договору поставки № ОД-7/Т від 10.10.2018 р. з ТОВ «Націоналстрой груп» щодо відсутності додатків та додаткових угод, які є невід'ємними частинами договору та причин їх ненадання у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно того ж Додатку № 1 до тендерної документації (абзац 3) аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо поставки товарів, що є предметом закупівлі. Виходячи з цього, робимо висоновок, що ТОВ «РІАКАР» повністю виконав вимогу замовника у відповідності з умовами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі». Таким чином, підстави відхилення пропозиції в цій частині відсутні.
Щодо наступної підстави відхлення пропозиції: «вимогою Додатка 3 до тендерної документації був цілодобовий відпуск товару, у наданій довдіці про наявність АЗС не зазначено інформації про час їх роботи, щ обуло вимогою Тендерної документації». Звертаємо Вашу увагу на те, що замовником не встановлені форми надання вищезазначеної інформації, тобто учасник має право надавати інформацію в довідльній формі.
Учасник ТОВ «РІАКАР» у складі тендерної пропозиції надає перелік АЗС (Документ № 0703/16 від 07.03.2019 р.) складений у відповідності з вимогами тендерної документації замовника, а саме Додатку № 1: «Перелік АЗС, на яких реалізується паливо по бланкам дозволу (талонам), з зазначенням місця їх розташування та відмітками про наявність на них товару)». Також, у складі тендерної пропозиції, ТОВ «РІАКАР» надає Лист-гарантію № 0703/15 від 07.03.2019 р. в якому зазначає, що відпуск товару здійснюється цілодобово. Отже, враховуючи вищенаведене, учасник ТОВ «РІАКАР» належним чином виконав вимоги замовника. Підстави для відхилення в цій частині відсутні.
Щодо наступної підстави відхилення пропозиції: «вимогою додатка 1 до тендерної документації було надання у складі тендерної пропозиції заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проект договору, наданий Учасником проект договору не підписано.» На виконання даної вимоги учасник ТОВ «РІАКАР» надає заповнений проект договору замовника з підписом та печаткою уповноваженої особи на кожній сторінці документу. Отже, якщо Замовник на якійсь з сторінок не побачив підпис уповноваженої особи або печатку підприємства, нагадуємо Вам, що відповідно до тендерної документації замовник передбачує опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Відсутність підписів, печаток на окремих документах, не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (у разі її використання), невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу - все це та інше належить до формальних (несутєвих) помилок.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що учасник ТОВ «РІАКАР» належним чином виконав всі вимоги тендерної документації замовника з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ «РІАКАР» неправомірним та вимагаємо відміни даного рішення або скасування закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до кожного лоту Замовник планує закуповувати різний вид палива, з різним способом поставки (наливом або талонами). По кожному з лотів проводиться окремий аукціон та відповідно до цього укладаються окремі договори (до кожного з лотів в складі тендерної документації замовника надається окрема форма тендерної пропозиції, окремий опис технічної частини та окремий проект договору). Згідно Листа МЕРТу від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами): "...у випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота). Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 22, 25, та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо." "ТОВ "ІДЖІ ГРУП" приймає участь у трьох лотах закупівлі, загальна вартість яких складає 1 735 957,41 грн. Виходячи з загальної суми участі по трьох лотах та кожного лоту окремо – у жодному з випадків сума вартості закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, на виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 17 Закону ТОВ "ІДЖІ ГРУП" надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з роз'ясненням щодо ненадання учасником антикорупційної програми, чим не порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та виконує кваліфікаційні вимоги Замовника. В свою чергу повідомляємо, що ТОВ «ІДЖІ ГРУП» має антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації
Вважаємо, що підстави для дискваліфікації відсутні та вимагаємо скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" або скасування закупівлі відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону, пропозиція учасника щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинна бути надана відповідно до вимог тендерної документації, яка повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
У складі Тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, зі змісту якої неможливо зробити висновок, про наявність чи відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було прийнято рішення про відхилення пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ІДЖИ ГРУП».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до кожного лоту Замовник планує закуповувати різний вид палива, з різним способом поставки (наливом або талонами). По кожному з лотів проводиться окремий аукціон та відповідно до цього укладаються окремі договори (до кожного з лотів в складі тендерної документації замовника надається окрема форма тендерної пропозиції, окремий опис технічної частини та окремий проект договору). Згідно Листа МЕРТу від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами): "...у випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота). Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 22, 25, та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо." "ТОВ "ІДЖІ ГРУП" приймає участь у трьох лотах закупівлі, загальна вартість яких складає 1 735 957,41 грн. Виходячи з загальної суми участі по трьох лотах та кожного лоту окремо – у жодному з випадків сума вартості закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, на виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 17 Закону ТОВ "ІДЖІ ГРУП" надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з роз'ясненням щодо ненадання учасником антикорупційної програми, чим не порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та виконує кваліфікаційні вимоги Замовника. В свою чергу повідомляємо, що ТОВ «ІДЖІ ГРУП» має антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації
Вважаємо, що підстави для дискваліфікації відсутні та вимагаємо скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" або скасування закупівлі відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону, пропозиція учасника щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинна бути надана відповідно до вимог тендерної документації, яка повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
У складі Тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, зі змісту якої неможливо зробити висновок, про наявність чи відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було прийнято рішення про відхилення пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ІДЖИ ГРУП».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до кожного лоту Замовник планує закуповувати різний вид палива, з різним способом поставки (наливом або талонами). По кожному з лотів проводиться окремий аукціон та відповідно до цього укладаються окремі договори (до кожного з лотів в складі тендерної документації замовника надається окрема форма тендерної пропозиції, окремий опис технічної частини та окремий проект договору). Згідно Листа МЕРТу від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами): "...у випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота). Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 22, 25, та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо." "ТОВ "ІДЖІ ГРУП" приймає участь у трьох лотах закупівлі, загальна вартість яких складає 1 735 957,41 грн. Виходячи з загальної суми участі по трьох лотах та кожного лоту окремо – у жодному з випадків сума вартості закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, на виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 17 Закону ТОВ "ІДЖІ ГРУП" надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з роз'ясненням щодо ненадання учасником антикорупційної програми, чим не порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та виконує кваліфікаційні вимоги Замовника. В свою чергу повідомляємо, що ТОВ «ІДЖІ ГРУП» має антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації
Вважаємо, що підстави для дискваліфікації відсутні та вимагаємо скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" або скасування закупівлі відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону, пропозиція учасника щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинна бути надана відповідно до вимог тендерної документації, яка повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
У складі Тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, зі змісту якої неможливо зробити висновок, про наявність чи відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було прийнято рішення про відхилення пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ІДЖИ ГРУП».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-06-000042 ● 423ac3fa2a434ddc8338b0a458948044
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2019 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2019 № 33
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-30-003609-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління В.ЩЕРБЕНОК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет прийняв рішення внести зміни до тендерної документації на закупівлю товарів (ДК 021:2015: 09130000-9) - Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо) (UA-2019-01-30-003609-b). А саме, внести додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, викладених у додатку №3 до тендерної документації, відповідно до Технічного регламенту.
2019-02-08 17:38:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто шляхом відміни торгів
2019-02-11 12:30:51
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 – Дизельне паливо наливом для теплоходів |
Опис предмету закупівлі: |
Лот № 1 – Дизельне паливо наливом для теплоходів
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 284 680,51 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 423,40 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01235573 |
Місцезнаходження: | 73026, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, вулиця Залізнична,8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" | Документи |
Відхилено
Документи
|